Blog >> koccanás

>> EseménySeriff // Alfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-10-10

Ma reggel kellemes zenére haladok az iroda felé, amikor a kis jobb-kezes 30-as zónában megtámadott egy nyájas német cégvezetője és a Mercije balról. Az úriember rögtön azzal kezde, hogy szerinte gyorsan mentem. Mondom szerintem nem adott jobb kezet, szóval hagyjuk a rizsát ha egy mód van rá, mert elég hideg van (és tényleg :D). Megadja a nevét meg a számát, illetve a titkárnőjének az elérhetőségét és mehetünk is tovább. Mondom ez nálunk, otthon, a messzi keleten nem így megy. Felhívtam a kollégámat, hogy is van itt a dolog, mondta, hogy ha a szükséges adatokat megadja, akkor mehetünk is. Leteszem a kagylót, mondom az úriembernek, hogy akkor legyen így, nem érünk rá úgysem és blokkoljuk a forgalmat is. Mondja, hogy hívta a rendőrséget. Mondom nekem patent. Mondja fizetni kell nekik a hívásért, mondom, majd ő fizet, nem gond...

Igazából eddigre már nekem is elment a kedvem az egész macerához. Először azt sem láttuk hol találta el pontosan a kocsimat, mert egyrészt félrerántottam a kormányt (bekanyarodva így jobbra a kereszteződésben, ahol eredeti terveim szerint egyenesen haladtam volna tovább), másrészt nedvesek voltak a kocsik, így elsiklott a felületen. Szerintem sikerült a bal hátsó kerekemnek mennie, de az ütközés ereje meglehetősen kicsi volt... Vártunk egy ideig, majd mondja, hogy felhívja a rendőröket, hogy mikor jönnek, mondám, remek, mert már egy jó fél órája fagyoskodtam.

Végül lemondta a rendőröket, én meg mondtam, hogy hagyjuk az egészet a francba, majd pont egy nemzetközi biztosítási hercehurca kell nekem a hátamra. Pláne, hogy ha ilyenre kerülne a sor, tuti, hogy ő ahhoz ragaszkodna, hogy gyorsan jöttem, lehet még azt is kitalálná, hogy egyszerre sminketem és telefonáltam menet közben. De ha nem, akkor sem érdekel, pár karc lehet a fényezésen, nedvesen nem is látszott semmi, max lepolíroztatom.

Lőttem pár képet, ha már ott álldogáltam (beteszek két szép képet a Rajna vidékéről is ha már :D).

A tanulság, hogy mindig le kell lassítani, akkor is ha elsőbbséged van. Az ok, amiért nem lassítottam közel állóra a kocsit, hogy a nekem jobbra eső kis utca egyirányú a kereszteződésünk irányából, tehát nekem nem is jöhet senki jobbról. A másik, hogy amíg nem melegednek be a gumik fokozottabb óvatossággal kell közlekedni, különösen nyákos, nedves úton (kb. 1 km-t mentem a garázsból való kiállást követően).

Az úriember egyébként megdícsérte a kocsimat, imádja az Alfákat, neki is volt, csak most, hogy nagyon sokat jár, jobb neki a Merci... Hát ő tudja :)

>> Eseménygyugya // Alfa 33 P4 // 2011-05-24

Körforgalomban elém hajtott egy Audi S8. Jobb eleje gyakorlatilag KO. :( Nem tudom, hogyan tovább.

>> EseményRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2010-05-17

Nekitolatott egy nő a hátuljának egy parkolóban. Örülök. :-/

>> EseményAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2009-09-28

Megtörtént a baj !!!!
Reggel a kossuth Lajos és a Nagykörút kereszteződésénél sikerült beleszaladnom egy nissanba :-( meg is lett az eredménye : bal fényszóró tropa, lökhárító tropa, motorháztető és a bal sárvédőív úgyszintén. Szóval nagy az ÖRÖM :( .

>> Szervizpettinke // Alfa 159 1.9 JDTm 16V, Turismo // 2008-11-07

szegény Bestia elvesztette a szüzességét - mire felnéztem a műszerfalról, már csak a féklámpát láttam magam előtt. nem mentünk gyorsan, némi motorháztető-gyűrődéssel megúszta a koccanást. jövő héten megy szervizbe :-(