Hatalmas csattanás jött a motortér felől, melyet súrlódó hang kísért. Megálltam, és csak azt láttam, hogy furán áll az ékszíjtárcsa. Hát, az bizony leszakadt... Félre tolás, Facebook-on segítség kérés, majd utána szervizbe vontatás. Ékszíj tárcsa, ékszíj csere, valamint ha már ott van, a fékcsövek is cserélve.
Szerkesztés alatt.
Addig is...
Alternatívák:
Dayco: Nekem úgy tűnik, hogy már nem olyan tartósak, mint a "156 időkben". (Lásd 159 topic...) A kép már az új verziót mutatja. A régebbi hasonlóan nézett ki, mint a régi Contitech.
Ruville=INA, lévén ugyanahoz a konszernhez tartoznak (Schäffler). Könnyen lehet, hogy a Dayco-tól származik.
A Corteco-t a BMW-sek cserélik szorgalmasan (Erhard írta).
Az Akron Warbinál 2 évet bírt. Kerülendő.
A Gates egy cartársnál rövid idő alatt széthullott.
Febi: Valószínüleg ez is Dayco.
Én hosszas mérlegelés után Continental VD1065 szíjtárcsát vettem. Ez már az "új verzió", eredetileg nem így nézett ki.
Kép 1.
Kép 2.
Kép 3.
Kép 4.
A csere menete:
...jól le van írva droberto cartárs blogjában.
Kieg.: Meghúzási nyomaték kb. 25Nm, a menetre ajánlott csavarrögzítő pasztát is tenni.
Szöveg és további képek jönnek.
0
396
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 2 keréken is szép az él...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Erőforrás alternativák
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Filmek
- Csevegés (Á la Alfa Rom...