2008-06-28

Hátulkaparós Találkozó

A hátsókerékhajtású alfások idén Mindszenten tartották találkozójukat.
Események >> 2008

Gábor(figi75) beszámolója:

Gondos előkészületek után végre eljött a várt nap és megnyitotta kapuit Mindszenten a kétnaposra tervezett parti: a hátulkaparós találkozó! Szombat délben már három Alfa gördült be a kempingbe, megalapozva a parti hangulatát, baráti beszélgetések, sátorállítás és fényképezés után pedig nyolc Alfára duzzadt a kis csapat. Hét darab 75-ös és egy GTV6 sorakozott fel, az ország minden szegletéből érkezve.

Már kora délután felraktuk föni a birkapörköltet, hadd puhuljon a husi vacsorára. Séta és strandolás után konvojba verődve, zászlókkal elindultunk felvonulni a városba, azzal a mindenki által sejthető szándékkal, hogy a "levegőbe eregetünk egy kis kaucsukot is".

A pörgést gondos előkészületek (kerékcsere, pumpálás) előzték meg, majd szabad folyást engedtünk adrenalin szintünknek! Az "autózás" befejeztével visszatértünk a kempingbe, ahol jó illatok és hűtött sör várt bennünket.Irány a strand, pihenés, napozás.

Kora estére elkészült a birkapörkölt, amiről büszkén mondhatom mindenki legalább kétszer szedett, olyan finomra sikerült. Mint a szivacs, szívtuk magunkba a hideg sört, a jó hangulat ezzel meg lett alapozva. Még egy kis szántóföldi drift is megesett a kemping melett, Robi előadásában.

Estére előkerült egy üveg tequila is a hozzávalokkal, "köszönet Sluszinak", a megmaradt keménymag elindult a lejtőn! :)
A partra kiülve énekelve múlattuk az időt, majd esti fürdőzés után mindenki álomra szenderült.

A másnap reggeli ébredés nem ment könnyen, mindenki kersete hol és ki melett ébredt fel és mit hol hagyott el! :) 10 órára rendeztük sorainkat és irány a part, ahol kávé és reggeli elfogysztása után megbeszéltük: hagyományt teremtünk és jövőre megismételjük a partit. Búcsú után délben mindenki hazaindult.

Kapcsolódó galériák:

Kapcsolódó topic:

Az utolsó 3 hozzászólás:

Inter156 (il mascalzone)2023-01-04 16:11:31 // 34477
azért ez mindent visz! Ha lenne,ezzel járnék csajozni :-)
Inter156 (il mascalzone)2023-01-04 16:08:51 // 34476
az előd Giuliettát nem tudsz? Arra vagyok mostanában rákattanva ,amióta láttam egy gyönyörűt a Wesselényi utcában ! Mondjuk ez sem mostani történet :-)