Fórum >> Típusok >> 75-90

tt (tt Alfa team)2007-01-04 19:32:22 // 15728
Mit működtél a rádióban?
NaTo2007-01-04 19:32:00 // 15727
Nos, a 2.5-nél tényleg jobb a 3.0 . :D
NaTo2007-01-04 19:31:14 // 15726
igenigen. Holnap megtekintem. Speer cartársé. Ma beszéltem vele, de nem tujda, hogy én vagyok a híres NaTo, AKi már a rádióban is vót! :) (gyerekek soha ne kelljen rádióba mennetek... :( ) De én biz"Isten örülök, hogy ilyen csapattal utazom!!!
Inner Circle2007-01-04 19:29:06 // 15725
Olvastam egy cikket az USA-ból, amiben egyértelműen jobbnak tartották a 3.0 Milanót a 2.5-nél.
Inner Circle2007-01-04 19:25:59 // 15724
"Azt a dobozt akkor tényleg kidob6om,mert már lett álligatva a kmh mutatója,úgyhogy így sem-úgy sem mutat pontosat..." Nem ilyen egyszerű a dolog. Ha újra fel lett téve a km/óra mutatója, és nem pont az eredeti helyére, akkor az csak a mérés 0-pontját befolyásolja, vagyis korábban vagy később kezd el mérni; de a kezdeti csúszást leszámítva pontosan. Még csak nem is túlságosan nagyon rosszul, mert 10 km/óra csúszás már ordítóan sok, szóval max. 5 km/h-t bukhatsz rajta, és ez a csúszás elvileg FIXEN meglesz a teljes sebesség-tartományban. (És könnyen ellenőrizhető és helyrehető: akár GPS-szel, akár óra szerint 60-nal haladva az országúton és jó pár km-követ leszámolva, hogy egypercenként jönnek-e. Aztán ha nem jól mutat a műszer, akkor levenni a mutatót és kicsit korrigálva visszateni. Ezt csináltam a két ünnep között. SOKAT segít, ha a mutatót finoman átemeled a kiékelő pöckön és megnézed, hogy hova mutat álló helyzetben (aztán persze visszaakasztod a pöckön túlra), mert különben a pöcök szabja meg az állóhelyzeti állást, és úgy szinte képtelenség megállapítani, hogy levétel után valójában hova teszed vissza.) Viszont ha a kerékméret más mint a gyári, akkor az óra a sebességtől függően fog mást-mást mutatni, és minél gyorsabban haladsz, annál többet csal majd. Úgyhogy a helyedben én az egyik hibát nem próbálnám a másikkal ellensúlyozni :-)
tt (tt Alfa team)2007-01-04 19:21:42 // 15723
Használtautón van egy ezüst America, 550-ért. Elég szépnek tűnik!
NaTo2007-01-04 19:20:22 // 15722
Nos, ez attól függ, hogy mit találunk és milyen állapotban. Itthon szinte kizárt, hogy lenne eladó 75 Turbo. Akinek ilyen ritka kincs van a birtokában, az eleve már tagja a közösségünknek, vagy még friss és ezért nem fogja eladni. Külföldről lehetne behozni egyet, ha nem olyan drágák, de nem akarom elkapkodni. És felfigyeltem egy hirdetésre a használtauto.hu-n. 75 3.0 V6 America. Speer tagunk autója ez, és ahogy elnéztem a fotókat nagyon rendben van. Csak hát nincs most 550 000 ft-om. :( Meg aztán átíratás, és már nyakunkon a lóerőadó... Mindenesetre holnap délután meglátogatom Speert, és megtekintem - ha lehet ki is próbálom - az autót.
Inner Circle2007-01-04 19:12:45 // 15721
"Elvileg most már nem kell sokat perkálni az importautóra se.." Nem is tudtam, hogy változtak a regadó jogszabályok... ez jó hír, tudsz is rá valami hivatkozást mutatni?
Zsót2007-01-04 17:22:56 // 15720
Hát igen,vizsgaidőszak van,ilyenkor ráérek netezgetni:) Kinézetre ugyanolyan mint volt:P,a hang kissé változott,mostmár ordít.Olyan mint amikor belehörög az ember egy csatornába:D Nem mondom,hogy szebb lett a hangja,mert nekem a régi valahogy artikuláltabb volt,de ez sem rossz;) főleg hogy jobban löki a gépet! A barkácsolás annyiból állt,hogy kereszteztük a ts-t(leömlőktől szondáig),az 1.6-oséval(szonda utántól->). Az utasok meg sem mernek szólalni,csak annyit hallani tőlük,hogy: no,nono,nononono!:)) Akarok mönni!Ugye március 31 lett mondva??(valahol olvastam valamit..)
prooF_752007-01-04 17:22:10 // 15719
Végül itthonról vesztek majd vagy behoztok? Elvileg most már nem kell sokat perkálni az importautóra se.. Mert én néztem pl francia ebay-en egész elfogadható 1.8t amcsikat, és pár 100 ezerért asszem.
prooF_752007-01-04 17:19:16 // 15718
Nyilván való, hogy a v6 motor jóval nehezebb, mint az 1.8t, és azt hiszem régi autós cikkekbenírták is, hogy picit tolja az orrát a v6, de persze gondolom csak nagyon éles kanyarban, és csak ha nem nyomod a gázt. Mert ugye abban a motorban már akkora nyomaték van alacsony fordulaton is hogy ha nyomsz neki egy nagyobb gázt, rögtön képes kirakni a fenekét, úgyhogy az alulkormányzottság veszélye nem áll fenn:))!
NaTo2007-01-04 16:56:42 // 15717
Értem. Az a nagy helyzet, hogy nagyon ritka a jó állapotnak örvendő 75 turbo. Igazából majdnem mindegy hogy 75 T. vagy 3.0 V6 lesz. A 3 literes is elég lenne. :) Bár azzal a városban 14 liter alatt nem úsznám meg. :( Viszont a Turbóval sem, mert nyomnám neki! :) ) Szóval gondolkozom erősen, és azt hiszem hogy attól függ, milyet találunk szép állapotban.
Gábor(figi75)2007-01-04 15:56:35 // 15716
Nah,neked is írok má te válaszolsz! Szóval összeállt a vas,jólenne már élőben látni,na és hallani az egyedi kipuffot amit barkácsoltál alá,barkácsoltál alá? :-))) Az utasok minek neked,úgyis csak jújjognak a háttérben,meg hüledeznek! DD.. :-)) Egomra átkell pattanod azt tudod ugye?
Gábor(figi75)2007-01-04 15:33:54 // 15715
Oh,na csak nem V6 lessz? :-) Nekem volt szerencsém vezetni V6,és turbósat is,a külömbség leginkább a hangban volt!:-) Nos a dizel az nehéz,de még ott sem érzhető külömbség,legalábbis én nem éreztem! Szóval annyira elvan találva ez a vas,hogy nem lehet észrevenni semmit,csak a LE túltengést és a nyers erőt!:-)))
NaTo2007-01-04 14:41:22 // 15714
Érdeklődnék a 3 literes 75-ösről. Akinek ilyenhez van szerencséje, nem orrnehéz ez a gép? Egy V6-os 3 literes motor szerintem elég súlyos dolog. :) Kanyarban hogy viselkedik? Nem tolja az orrát? (gondolom ha a hátulja megcsúszott már nem:) És valaki próbált már 75 turbo-t? Jó lenne ha tudnék viszonyítani. Én meg 3 literest nem vezettem, de a 75 turbóhoz volt szerencsém.
Zsót2007-01-04 13:59:27 // 15713
Most nem nagyon lehet gyilkolászni,mert a hátsó gumik beleérnek a vázba.3 utassal,már erősen reszelődnek. Kicsit sok lett ezekhez a gumikhoz a szélesítés:( qrva jól néz ki,csak utasokat nem vihetek magammal. Amint leszedünk pár mm-t,vagy max 1 cm-t belőlük,megyek,és aláírok!:) Másik váltóm nagyon nem sperres,azt már teszteltem hóban is. Meg piciny kuplung van benne,ami nálad nem tartana 1 hétig sem:D
Zsót2007-01-04 13:51:03 // 15712
Hú vazze,nem gondoltam volna,hogy ennyire "egyszerű":DD Már csak valami csúszósat kell keresni,ami mellett nincs csúszós;) Dehát így télen ez úgysem okoz gondot,mert még hó sincs:)) Nemtom,hogy ez mit jelenthet,de amikor kapartatgattunk vele,akkor kb 20m-t kapart 2kerékkel,utána meg 10-et 1el.Azt mondjuk nem néztem meg közelről,hogy az 1kerekes résznél valamennyit adott-e le a másik,de hátranézve nem látszott semmi. No mind1,majd kapirnyászok,meg pörgök még 1 kicsit,és meglátom. Azt a dobozt akkor tényleg kidob6om,mert már lett álligatva a kmh mutatója,úgyhogy így sem-úgy sem mutat pontosat... Kössz!!!
FRC2007-01-04 13:01:46 // 15711
Gábor(figi75)2007-01-03 19:55:41 // 15710
Na necsináldmá!:-O Ezt nemtudod letesztelni,most mikor kész az erőbajnok vasad!:-) Egyszerűen rajzolj jópár karikát ott minden eldől! DD.. :-)) Ha a másik váltod is speres,igényelném! :-)
Rumi2007-01-03 18:54:28 // 15709
egyszerüen csak hátbabaszos ;) bár ekkora dízelpowerhez már kijár az ótomata
prooF_752007-01-03 17:58:01 // 15708
A speert úgy tudjátok letesztelni, hogy ráállsz egyik kerékkel valami csúszós felületre, másikkal meg aszfaltra, vagy a mi jól tapad. Ez után törekedj rá hogy a kerék kipörögjön. Ha nem speeres a diffi, akkor csak az a kerék fog elforogni, amelyik a csúszós felületen van, az önzáró (speer) differenciálmű pedig a nyomaték egy részét megpróbálja a másik kerékre is áthelyezni, tehát jobban megindul az autó, valszeg az aszfalton lévő kerék is ki fog pörögni. A kilóméterórához tartozó kis jégeres:) doboz, az szerintem arra hivatott, hogy a 13"-os kerékhez készült kilométerórát kompatibilissá tegye a 14"-os kerékkel, szoval hogy tényleg annyit mutasson a 14-es kerékkel is az óra, mint a 13-massal. Szal ha 14-es kereked van, gyári gumimérettel (195/60 R14), akkor helyesen fogja mutatni a sebességet a kis dobozka segítségével.
Zsót2007-01-03 14:20:06 // 15707
Ugyi! Honnan lehet tudni,hogy a váltó sperres,vagy sem?? Személy szerint semmi különbséget nem látok a 2 váltóm közt...lehet,hogy a TS-é is sperrmentes???:-O Egyedüli eltérés az,hogy a TS-nek a km-h három drótja mielőtt elmegy az órához belemegy valami francia fosba(ki is akartam dobni)valami jégeres neve van...asse tom mi! ??
Gábor(figi75)2007-01-03 11:22:32 // 15706
Nyugi "komi" ő érteni fogja!:-) Wickey: benned már régebb óta érlelődik ez a GTV-dizel projekt,mekkora show lenne! DD.. :-))
Gábor(figi75)2007-01-03 11:22:27 // 15705
Nyugi "komi" ő érteni fogja!:-) Wickey: benned már régebb óta érlelődik ez a GTV-dizel projekt,mekkora show lenne! DD.. :-))
Wickey2007-01-03 01:14:53 // 15704
Ja. Néztem bele 2.4 20V M-Jet dízelmotort. Egész megtetszett a 210 lóerős szívó benzinmotor, elképzeltem milyen lehet ugyanez a 210 dízellóerőben.
TSABA2007-01-02 23:16:40 // 15703
Nos akkor mi lesz???Benzines vs. diesel vagy Figi vs. többiek ahogy nézem!!Én viszek kamerát meg trélert!!
prooF_752007-01-02 22:55:39 // 15702
Vagy átdobod a 156-ból, meg felkúrod a turbónyomást csutkára:) az az autó már ugyis bontásra van itélve:DD
Wickey2007-01-02 22:52:28 // 15701
hmm... Ez nem is rossz gondolat. Robi! Kell az a dízelmotor a műhely sarkából! Építsünk belőle egy agyonhúzott egyversenyes motort. Alátolunk egy rövid, sperres Twinspark váltót, és elverjük a Figi száját :)
Wickey2007-01-02 22:50:18 // 15700
te beszélsz? Megértem, fosnál egy 210 lovas benzinestől. Tudod mit? A feketébe rakok egy dízelmotort, hogy ne érezd magad olyan rettenet hátrányban. Oszt' majd megnézzük ki bír feketébbet füstölni :P
tt (tt Alfa team)2007-01-02 22:42:44 // 15699
Ez nem volt vicces!
Gábor(figi75)2007-01-02 20:37:49 // 15698
Nos igen,ha a te betegágy GTV-det vesszük alapuk,akkor még sok is! DD.. .-))
Wickey2007-01-02 18:21:31 // 15697
Szerintem sem reális, olyan 210 körül saccolom :)
Gábor(figi75)2007-01-02 15:22:32 // 15696
Tuti nagyobb előnyt szerez,mivel hátulkaparós,ezt simán tapasztalatból mondom neked,1 autót rá lehet verni!:-))
tt (tt Alfa team)2007-01-02 11:16:48 // 15695
Eddigi tapasztalataim alapján nem, de ha megint összerakjuk, egymás mellé állunk! :))
Gábor(figi75)2007-01-02 09:12:05 // 15694
Serintem meg nem épp reális,mert tud az többet is benne van hagyva 1 kis+!:-) Persze ha 1 teljesen gyári,kissé ellustított darabot veszinük alapul,akkor ennyi! Ha mással nem,gyorsulással bepíritaná az elölkaparós GTV-t!:-)
tt (tt Alfa team)2007-01-02 08:08:40 // 15693
A régi GTV6-osaim sajnos még nem teljesítenek sehogy, de ha minden igaz, Hari kolega a 2.0TS motorral szerelt pirosat ebben a hónapban használhatóan átadja! Aztán összelegózzuk a 2,5 V6-ot is, csak hogy ne legyen darabokban,ert félek egy idő után elkallódik ez-az, no meg arrébb sem tudok így vele állni...
Wickey2007-01-02 02:29:22 // 15692
jabocs, énkérekelnézést. Az új gtv a 24 voltos motorral tudhatja óra szerint a 256-ot, óriási kitartással szvsz a 164 is felkúszna 250ig óra szerint. Viszont a régi gtv kasztnija nem éppen áramvonalas, bődületesen nagy a légellenállása, szóval abban jó ha fog egy erős 230-at tudni.
Wickey2007-01-02 02:21:44 // 15691
hmmm. Ma én is leteszteltem a gtv új motorját még a 164be építve. 200nál elváltottam a négyest, 240nél meg utolértem egy kupac balfaszt, akik az istennek nem akartak letakarodni előlem. Amúgyis 190-es sebességindexű téligumik voltak fenn. A gtv 256-ját pöttyet sokallom, úgy saccolom nekem ezzel a 3.0 24V (210LE) motorral lesz olyan 235-240 körül a teteje a gtv6-nak.
Inner Circle2007-01-01 23:56:34 // 15690
A 220 teljesen reális egy Americától, elvégre teljesen kockaformájú. Aki többet mond, az vagy felhúzta 250 lóerőre, vagy simán hazudik, de a legvalószínűbb hogy önmagát áltatja :P
tt (tt Alfa team)2007-01-01 23:01:37 // 15689
Hát, ennyit tud piszka nélkül, bár ez nem annyira a végsebességről szól, inkább a dinamikája megdöbbentő (252 Nm). Gyakorlatilag soha nem érezhetsz olyat, hogy nem bírna még egy kis fardobálást! :)) Jó éjt, megyek aludni!
Gábor(figi75)2007-01-01 22:50:29 // 15688
Jah,vissza minden,most estett le,hogy milyen GTV-ről beszéltél,így világít a dolog!:-) Persze a 75 régebbi "nyersebb"moci kevesebb szeleppel,de a 220 nekem nem tűnik nagyon jónak tölle azért!
Gábor(figi75)2007-01-01 22:45:13 // 15687
Aha,szerintem kár ezen meditálni,mivel pl az enyémnek 175 Km/h a vége papiron,de nem ál meg ott,most akkor mivan? :-O Aztán ottvan Tocsa cartárs 2.0 TS-e,nos az ővé is bőven 220 felett teljesít!:-O,És sorolhatnám,de szerintem a tiédnek jobban kéne menni!:-)
tt (tt Alfa team)2007-01-01 22:40:05 // 15686
Most néztem a www.alfa75.info-n hogy a TS 205, a 3.0-ok 219-220 -as véggel vannak hivatalosan nyilvántartva.
tt (tt Alfa team)2007-01-01 22:33:41 // 15685
Katalógus szerint az Americá-k vége 220 Km/h, így nagyon nem izgulok. Lewhet, hogy új korában ment egy ilyen autó 230-at is, de ehhez a tömeghez és lőerőhöz ez arányos adat. A 75Ts-em egyébbként 210-et megy...
Gábor(figi75)2007-01-01 22:31:00 // 15684
Oh,akkor valami nem kóser a vasaddal,mart 222 az nagyon harmatgyenge az Amcsitol!:-O Onnan kiindulva,hogy 190 a TD vége! :-))) És az TS megy 230 körül,tehát vagy nem pontos erősen az órád,vagy gebaszos valami!:-O
tt (tt Alfa team)2007-01-01 22:22:36 // 15683
Nem annyi van az órába írva! :)) Ennyit mennek óra szerint!
Gábor(figi75)2007-01-01 22:16:32 // 15682
Nem,az tuti valamit benéztél,mert nem 222 km/h a 75!:-) Csak az én TD 220 órával szerelt,tehát az Amcsi,Milcsik nagyobbak!:-)
tt (tt Alfa team)2007-01-01 22:10:56 // 15681
Csak nem pont egyforma, mert a GTV vége óra szerint 256 km/h, az Americá-é 222 km/h. Úgy gondolom, hogy a 75-ben 12 szelep dolgozik, nem?
Gábor(figi75)2007-01-01 22:08:00 // 15680
Persze,hogy nem megy sz@rabbul,mivel ugyanaz a moci,és a váltó!:-))
tt (tt Alfa team)2007-01-01 14:04:47 // 15679
Szép új évet Nektek! :) Sajna az Eper nem írja, hogy hány lovas, de erősített sport verzió, és állítólag sport vezrémű tengelyes... Nem próbáltam még másik 3.0-ás 75-öst, de ez rohadtul megy! Akár lehet a legerősebb is, mert a 3.0-ás GTV-től nem megy sokkal szarabbul!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak