Fórum >> Típusok >> 75-90

Marek2007-04-24 17:23:48 // 18078
Szinte mindegyiknek benzin szaga van, enyémnek is! Ja persze, hát nem td-t vettünk! :)))
NaTo2007-04-24 16:15:08 // 18077
Ja, és eléggé benzinszagú a járása. :) Mintha sokat kapna.
NaTo2007-04-24 16:13:06 // 18076
Nagy gond nincs, csak annyi, hogy elég gyengén gyorsul... 100 km/h fölött már gyakorlatilag egy 2 literes autó felveszi velem a versenyt. :) vagy letol... :) Na megnézem a linket, köszönöm!!
Mobil2007-04-24 15:12:52 // 18075
Szedett már ki vki 2.0 tádéból vákumpumpát??? Fingom sincs hogy álljak neki.
Wickey2007-04-24 09:40:55 // 18074
Milyen igazad van :-))) gtv-be én se raktam még egy szakadt rádiót se. Minek. :-) Igaz, én havonta ha egyszer beleülök :)
Saughassy2007-04-24 08:37:11 // 18073
Volt, de o is csak a koncepcio eletkepesseget tesztelte vele. :) A vegso megoldas, (ha lesz) ott sem 40esre epul. :)
prooF_752007-04-24 01:07:42 // 18072
Végül is gyári motorhoz jó a 40-es is nem?:) Ali76 kollegának volt is a TS motorján ha jól tudom. És műszerrel össze lehet hangolni őket normálissan, nem?:) Persze a fogyasztást nem teszi ki az ablakba az ember, de legalább szinte sose romlik el, nem késik, és amint írtad, jobb a gázreakciója is.
Marek2007-04-23 23:39:17 // 18071
Megbeszéljük! Amúgy sajnálom az egy napot az igényes bevezetékelésre, autószétborításra, azért legyen megahifi benne, hogy egy héten 1x beleülök és hallgassam!? Van más zene is a füleimnek: VÉÉÉÉ HAAAT hengerhang középnek, 12 V ciripelés magasnak, és 70-es rendszer hátsódob nélkül a mélynek!!!!!!!! Milyen zenei igényt nem elégít ez ki??????????? Nekem perfecto! Figit megértem, hogy nem szívesen hallgatja a "csattogó falepkét" nap mint nap! :)))))))))))))))
[k i z z o]2007-04-23 23:05:39 // 18070
Csak W45 v. W48 jöhet számításba, nem ám a gyári 40-es porszivócső. Beállithatatlan:) Viszont rohadt nagyot szól, gázreakció 110%:) Fogyasztás exponenciálisan nő.
Gábor(figi75)2007-04-23 22:49:26 // 18069

Ilyen lett,nekem tetszik!:-)))
Gábor(figi75)2007-04-23 22:35:52 // 18068
Most nem bolygatom,elég jól szól a zene!:-) A mélyláda csak 250W,de kis teljesítményű erölködővel is szépen büffög,és igen növeli a rezgést,és az benne a pláne,nekem nagyon tetszik mikor remeg a beled és lápánál látom a torzuló visszapillantó üveget!:-)))) Előre bocsájtom,hogy a csipogón és a fejen kívül minden cucc "SAL",erre van pénzem és az igényeimet kielégíti még most,a semminél lényegesen jobb és ha másban nem is a dezign-ben szépek!:-))) Így is,hogy alsóközépkategória nemsokkal 100k alatt vagyok a muzsikával!
Peti Q4:)2007-04-23 20:31:45 // 18067
figi! üdv a szárnyal mi a helyzet?sikerült felrakni ha igen akkor tegyél fel pár képet róla.
prooF_752007-04-23 18:39:19 // 18066
Dobj fel 2 Webert és el van intézve:) Én is azt tervezem ha majd megadja magát az lmm-em.
[k i z z o]2007-04-23 18:30:46 // 18065
Hi, Ugy néz ki akkor AFM. Azért egy bontottat ha beraksz, azzal is elötte probald ki, mert átvághat. A kontakt jó - 4v. 5 polus a Motronic nyakán? Forrasztási hiba a mozgó érintkező és az AFM csatlakozó között? Ellenállás pályát nem lehet külön venni. Nem a kezed mozdult meg mérés közben? :) Azért ugrott fel? Rakd rá vissza a csatit, gyújtás fel, vízvédő gumi lehuz a motronic felöl jövő csatiról, - fedél ugye nincs az AFM -en - Voltmérő a pin 4 és 2 közé, pin4 a jel, és mozgasd a kezeddel a csúszkát. Elvileg kb. lineárisan kell növekednie 5V -ig, ha igy is megugrik, kuka. Kábelt irtam, rád bizom. Gyertya, valami NGK, ha gyári akkor 7es hőérték. A 25HLD igen mocsok gyertya, már a szervizben sem ez a spare part a 75-höz, a Nord -hoz is champion lett a gyári. NGK -ban , meg amit gondolsz. 7-es hőérték a TS ha jol tudom. Nekem volt benne B8ES, most B8EGV van benne, de OK a B8EG is, árai:legolcsóbb a B8ES, legdrágább a B8EGV -3000HUF /db. Meg kellen nézni TS -be mit ajanlanak, menet + stb. és utána lehet elektróda tipussal elöre haladni. BCPR7ES, B7ES, a C a 16-os HEX, P a projected insulator - kiemelkedik a porcelán tip., R a resistor type - van egy soros ellenállás a gyertyában / jobban zavarvédett. Nekem B8EG pl, nincs ellenállás, nagyobb szikra, nem oly rádió zavarvédett, nincs projected insulator, azaz nem lóg ki a középelektróda, szinte egy vonalban van a menetes szárral. Nekem fontos volt ez a gyertya, mivel a sima BCPRxx gyertyát a szivószelep letörte volna:) Neked kezdetnek jó lehet egy B7ES - 800HUF körül van, vagy ha jobbat akarsz B8EG - G tip. gyertya /Nikkel Alloy Csucs kiképz. elektrodás / nincsen 7 hőértékben, de nekem ez is szuperul muzsikált a régi motorban. kizzo
Whiteskull2007-04-23 18:15:49 // 18064
Srácok! Segítsetek légyszi! Hol lehet megnézni a td szervóolajának szintjét??
Tocsa2007-04-23 18:00:39 // 18063
Úgy néz ki hogy mégis rossz a légtömegmérőm !:( Közép tájon felugrik egy pillanatra 1.2 Kohm fölé!! Tisztítás sem segített rajta! Ellenállás lapkát nem lehet külön venni bele? Úgylátom cserélhető! Van egy másik bontott Afm em de az még rosszabb! Mióta megpiszkáltam rosszabb is lett a helyzet jobban durrog a kipuf meg azóta gyorsításnál jobban rángat! Akkor megvan a hiba ugye? Ja kérdeztem lejjebb hogy milyen gyújti kábelt ajánlanál na meg gyertyát ha aszondod hogy a lodgenál van már jobb az enyém kisgyeryás na meg a lodgen egész pici négy pólusú elektróda van tehát nagyon rövid és éppen hogy betekerve szinel a hengerfely ívével! 25HLD a tipusa.
Tocsa2007-04-23 17:43:05 // 18062
Lehet rakni a kalaptartóba is hangszórót csak ha van mélyláda, akkor valami középfrekis ZÁRT KOSARÚ hangszóró legyen! De én nem raknék mélyládát semmiképp a csomiba !!! Csak a rezonanciát/ zajt növeli!!!! INkább a kalaptartóba KÉT nagyovál GBL dekád öntvénykosaras csühögő Bőven sok is ! ;-)
[k i z z o]2007-04-23 15:50:58 // 18061
Hi, ez egész részletes: http://www.hiperformancestore.com/Ljetronic.htm Mi a gond vele egyáltalán? kizzo
Wickey2007-04-23 13:26:15 // 18060
Amúgy miért is nem rakjuk be a 75ösödbe? Vagy ha kell a lóvé, adok helyette egy alap rendszert ami nem szól sokkal szarabbul valamint némi pénzmagot, ezt meg majd elhelyezem a GTV-ben ha itt az ideje :)
Wickey2007-04-23 13:24:35 // 18059
Gondolj rám, ha eladod.
NaTo2007-04-23 12:14:41 // 18058
Gyerekek valaki nem ért L-jet es 75-ös höz? Át kéne nézni, hogy jól műxik-e az Ljet-es történet.
Pap Laci2007-04-23 07:07:35 // 18057
Sziasztok! Van 4 új gázos lengéscsillapítóm, 5000Ft./db. áron! Ha érdekel valakit akkor üzenjen!
Marek2007-04-22 23:38:46 // 18056
Ez teljes mértékben így igaz! Én anno az elsö rendszeremet az Autóhifi Stúdióban vettem és szereltettem be! Csipogó elöl, 16-os hangszóró első ajtó, mélyláda csomitari! Aszondták, ha full-full profi hangzást akarok, vegyek majd még 1pár ovált, meg egy másik erőlködöt és tobjam az ovált a hátsó ajtóba!! Erre már nem került sor, mert anélül is ütős volt a cucc! Most a komplett hifim / Impact hsz.szett 120W, LIghting Audió négycsatornás 900W erősítő, Lighting Audió 600 w-os mélyláda, maszkos Kenwood kdc 9092-es 4x55 w-os fej1ség, Roqrort Fosgate triplán árnyélot RCA kábelek, valamint platina csatik és ezüstözött hangszóró kábelek/ a szobámba figyel kb. egy éve mióta kivezetékeltem a verdát! Pedig cefett jól szól sox hiányzik! Lehet eladom vmikor...
Wickey2007-04-22 22:03:03 // 18055
asszem ezt már elmondtam, de ha nem, akkor íme megint: Ha mélyláda van a csomiban, akkor nem illdomos hangszórót rakni a kalaptartóba. Egy rendesen beállított rendszerhez bőven elég a két 16-os az első ajtóban meg a csipogó. Ne tegyél hátra semmit, mert frekvenciától függően lesznek olyan tartományok ahol ellenfázisban fog szólni a mélyládával, hepehupás lesz a hangszined, másrészt ha véletlenül azonos fázisban is szólnának, ha a mély puffan egyet, előfordulhat hogy kilöki a hangszórók lengőtekercsét a légrésből.
Gábor(figi75)2007-04-22 21:35:55 // 18054
Átalakítás elött az audió 1ség,most készülök kivágni a kalaptartót,eddig gyári volt,de nagyobb hangszoróhoz szétkell vágnom,de nemtom mekkora az idális hangszoró amit befogadna? :-O Most úgynéz ki a dolog,elöl már átvan alakítva,vagyis kivan vágva az ajtóbol 16-os hangszorónak az van benne,80W! Eddig hátul voltak hangfalak 100W,az kikerül! Müszerfalba 2 magas hangsugárzó integrálva! A csomiban pedig 250W büffögő erölködővel! A fej1ség max 180W!
Wickey2007-04-22 08:40:19 // 18053
Figi: Nincsmit. Robi: Vegyél példát Figiről. Ő már megnézte. Aszt' most boldog. Vagy nem, de mindenesetre jó neki. :)
Gábor(figi75)2007-04-22 07:25:47 // 18052
Megkaptam az emilt,köszi szépen!:-)
Wickey2007-04-21 22:59:04 // 18051
inkább nézzél emailt, és / vagy vánszorogj msn-re pöcsömcsücske. Ellenkező esetben megint itt fogsz sírdogálni hogy nem szóltam időben :)
Robi2007-04-21 21:00:10 // 18050
A rugó elsősorban csak a magasságot határozza meg, az csak egy áttételes dolog, hogy berugózáskor negatív felé megy el a dőlés (ez a futómű trapéz formájából adódik). Szóval ha normális magasságban van a gép eleje, akkor máshol keresd a hibát. Konkrétan alsó és felső lengőkar szilentek.
ALFA75td2007-04-21 17:23:14 // 18049
Az a gáz hogy egyszer ár volt már cserélve rajta a rugó és szerintem akkor már eleve rosszul lett visszarakva .Szemmel láthatóan befelé dől a kerék azóta tehát lehet,hogy a szilentem sincs a toppon de a rogó se jól van benne.
Robi2007-04-21 15:32:10 // 18048
De még az se biztos, hogy a dőléssel van baj. Simán lehet, hogy túlzottan negatív az összetartásod. Kicsit negatív kell legyen a gyárilag negatív dőlés miatt, de azért túlzásba lehet vinni, és akkor kajálja a gumi belsejét.
Saughassy2007-04-21 09:30:30 // 18047
Hmm. A Doceban hatarozottan ugy emlekeztem, hogy volt. De most megneztem, es tenyleg nincs. Akkor ezt a kort buktam.:)
Saughassy2007-04-21 09:28:03 // 18046
Szinte biztosan nem a rugot kell allitanod, szerintem a lengokarszilentek vannak ki es emiatt rogyott meg az egesz. Nezd meg azokat, mielott nekiall csavargatni a torzios rugot, amugy is egy nagy szopas az egesz.:) Lehetne meg kompenzalni a lengokarok es a nyulvany kozotti tavtartokkall is, de nyakam ra, hogy azokbol mar egy darab sincs meg.
ALFA75td2007-04-21 00:27:38 // 18045
Hi avval tisztában vagyok hogy egy ricnistengely van a rugó mindkét végén. Viszont a hosztengelyében azon az oldalon ahol a rugó a fenéklemezhez csatlakozik van egy furat ami menetes azért ,hogy ki lehessen huzni a rugót. na nekem az abba illő csavar mérete kellene. A Kerekeim belső szélei jobban kopnak tehát allítanom kell a rugó fesszességén .
[k i z z o]2007-04-21 00:17:17 // 18044
Hi, az igaz, hogy egyben van a tengellyel, de csak ragasztva van. Azaz, ha lemasszitod róla, ugyanolyan hornyos bemarású tengelyt találsz mint egy sima cserélhető rotor -os elosztóban. Csak ki kell tisztitani a hornyot mechanikusan a ragasztóanyagból. Azaz, egy alfa rotor kb. több ezer forint 7-10e, de ha leméred a szegmens szélességét az eredetinek, meg a magasságát - hogy legyen megfelelő kefenyomás, valamint tengelyátmérőt + ékalakot akkor nagy eséllyel kapsz rá 1-2 ezer forintos sima rotort, és azután mindig azt fogod venni:) Nekem valami Audi 100 rotor van benne, nem tudom pontosan már melyiket vadásztam le. Autosboltban kell probalgatni az ott lévő standard rotorokat. A lényeg, hogy olyat találj aminek a szegmens szélessége egyezik kb. a gyárival, mivel gyújtásnál fontos hogy fedésbe kerüljön az elosztóbéli szegmens párjával. Na meg a magassága, ha felkerült a tengelyre, mondjuk az elosztóhoronytól uolyan magas legyen mint a gyári - rombolás elött a gyárit lemérni. A tengelyen persze ne mocorogjon, mert egy ido utan kieszi a rotorban lévő éket. kizzo
Robi2007-04-20 22:25:39 // 18043
Köszi, király vagy. :)
[k i z z o]2007-04-20 20:56:20 // 18042
Hi, Sander - nél van fel a HW ami kell kivillogtatni, egy LED + előtét + 1db nyomógomb. Le van irva, hova kell kötni a 4 vezetéket az S30-ba. http://www.sanderfamily.com/ ----- alfa things / tester T2 Itt a leirás, sorry angol. Ha nem érted esetleg valahol, irj, leforditom. Az egészet ne kivánd, nem vagyok gépiró bébi:) ****************** The universal diagnostic connector T2 is for blink code self dignosis. The T2 connector should be connected with the usual switch on the pin 3 (ligh-blue yellow wire) and pin 4 (black) and the lamp (I put the Led dioda and 1k resistance series) should be connectied on pin 2 (pink) and 1 (ligh-blue red). Blink code has four blink blocks for each fault. Each block is coded with 1 to 9 numbers. One blink is coded with number 1 nine blink with number 9. The pause between blocks is longer than between blinks. Self diagnosis is called as follows: 1. Turn the ignition key into on 2. Press switch for 5 sec. 3. Blink code starts 4. The lamp performs a long flashing (about 2.5 seconds). Following this flashing, series of short flashings is performed (about 0.5 seconds), record the number of flashings since this is the first digit of the blink code (consisting of four digits) which will allow identification of the malfunction. Each series of short flashings is separated by a long flashing. If the code of the first series of flashings is 4-4-4-4, that means the control unit has stored no errors. 5. Each stored fault requires a new pressing switch for for 3 sec.(the system will repeat the last sequence of flashings, until the switch will be press for 3 sec.) 6. When all malfunctions have been displayed, the lamp performs a series of long flashings All stored failure in the ECU can be reset in two of the following modes: - Disconnecting the battery (-) lead for at least 10 seconds. - After a series of long flashings, a new press longer than 10 sec. If the lamp goes off during the engine start or immediately after that, ECU has registered no faults. If the lamp is on with engine running, ECU has registered at last one failure. Malfunction Code Fault 4-4-4-4 No malfunction displayed-malfunctions memory clear. 1-2-1-1 Abnormal battery voltage (16V). 1-2-1-2 Short circuit to ground of minimum throttle opening switch. Check conditions: Engine speed>1000RPM. Engine temperature>80.2°C(176.36°F). Engine load >2.5 msec. Malfunction duration >5 sec. 1-2-1-3 Short circuft to ground of maximum throttle opening switch. Check conditions: Min. Throttle opening switch pressed. Engine load -20°C (-68°F). 1-2-2-1 Airflow meter indications not appropriate to engine RPM and position of idle adjustment switch. Short circuift to battery positive pole of air flow meter. Short circuit to ground of air flow meter. Circuit interrupted. 1-2-2-2 a.Short circuit to ground of the final stage of the idle adjustment actuator, or circuit interrupted. b.Short circuit to battery positive pole of the final stage of idle adjustment actuator. 1-2-2-3 The heated lambda probe regulator inner adjuster reaches the minimum or the maximum value of correction. 1-2-2-4 a.The heated lambda probe transmits to the control unit a tension 1.009V or
[k i z z o]2007-04-20 20:36:42 // 18041
Hi, magán a "rugón" nincs menet csak fogazás. Dőlésszögre reagál de a kocsi első magassáfa is változik vele. kizzo
ALFA75td2007-04-20 17:51:12 // 18040
Sziasztok emberek! Lenne egy megoldásra váró problémám. A Torziós rugó végén milyen menet van állítani kellene a kerékdölésszöget a vason. Köszönöm
Robi2007-04-20 17:48:35 // 18039
"a tengelyen nem bírom lehúzni van valami trükje?" :) Egyben van a tengellyel. Szét kell szedni a cseréhez az elosztót. Én csak azért nem szoptam be, mert először rájöttem, hogy szar, megvettem az újat, és csak utána próbáltam cserélni, de addigra már láttam, hogy mi a helyzet. :)
Robi2007-04-20 17:45:28 // 18038
"Amit tud az egy K line egyirányú kommunikáció, azaz be lehet léptetni Selfdiag. módba, és küldi ki a hibákat státusszal együtt. un. blinkmode hibaazonositást használ. de nem ODB v. ODB2" Ezt ki tudnád fejteni részletesebben? Konkrétan arra lennék kíváncsi, hogy hogyan tudom kivillogtatni a hibakódokat.
Robi2007-04-20 17:42:47 // 18037
"Amugy már nem emléxek, de valaki tanácsára lecseréltem a 2005/55/15 ös gumikat 195/60/14 re.. mert elvileg az is csalhat, de ugyan annyit csal, mindegy milyen kerék van alatta." Én javasoltam. De azt ne várd, hogy a km óra és a fordulatszám mérő egymáshoz képest mást fog mutatni, ha lecseréled a kerekeket. :))) Gondolj bele, hogy a km óra honnan veszi a jelet. :) A Te barátod a GPS... :)
Robi2007-04-20 17:40:38 // 18036
"De ez a km óra nem dízelé, innentől kezdve barmi lehet. Mondjuk meg az is, hogy a vegatteteled sem gyari. Szerezz egy GPSt, esetleg nem artana a dizel muszeregyseg sem, mar csak a turbonyomas miatt is." A TD-n nincs turbónyomásmérő, csak az 1.8T-n.
[k i z z o]2007-04-20 16:29:24 // 18035
Gondolom, ez az olaj nem tocsog a pillangó előtt. Olajpára mindenképp keletkezik, ez valahol meg fog jelenni. Ezért kötöttem én le. A NOx emisszió felmegy, de tiszta levegővel jobban megy a motor, nameg nem koszol be a szivósorba, alapjárati motor sem lesz dzsuva. Az alfa motor, főleg a nord, mindenképpen termel valami kartergázt és az hoz fel némi olajgőzt. Ez olyan neki mint az olajfogyasztás 3000rpm felett. De minden motor hoz fel kartergázzal olajat. Kartergázod? Ha most ujitottál fel nulla kell legyen, vagy csak lehelhet szép tiszta levegőt amit a dugó lenyom maga alatt. Szóval egy kis pára szerű lecsapódás normális. kizzo
[k i z z o]2007-04-20 16:23:57 // 18034
Hi, van készen ami biztos Champion szett. Ugyanakkor nálunk lehet kapni JANMOR márkájú gyújtókábeleket - cseh v. szlovák, ezek USA szilokon kábelből készülnek, szerintem nagyon jó a minőség, jobb pl. a pipa mint a Champion. Ebből lehet szemezgetni, összerakni akár 1 szettet. Pl. én 2 kispolski Janmor szettből raktam össze a motorhoz egyszer egy szettet, igen jól birta a gyújtást is, azért elfáradt egy idő után, de nekem a champion is elfárad. Gyári gyújtáshoz, un. sportkábel nem kell, tehát valami tisztességes szilikon kábelt vegyél. 1x kell megvenni. Rotor, elosztó? Ha koros a gyertya akkor a hőértéke NOK a beállitásaidhoz, vagy sokat kap, vagy pont eleget kap, de gyújtási elégedetlenségek miatt nem tudja mindig elégetni tökéletesen. Amúgy a Lodge nekem sosem égett ki rendesen bármely benzinbeállitást is alkalmaztam, de ez ismert dolog. Amugy Milyen lodge van benne, 2HL, 25HL, v. 25HLD? Ha mérésre jó a kábel ne cseréld ki addig amig a gyertyakép OK nem lesz. kizzo
Tocsa2007-04-20 11:04:57 // 18033
Vagy itt is nézelődhetsz! http://www.maximizeronline.com
Tocsa2007-04-20 11:01:04 // 18032
Üdv talán nézd meg itt! http://www.unixtrade.hu/
Alfa166JTD2007-04-20 10:14:18 // 18031
Valaki tudna e segíteni Unixos cikkszámokban és megnevezésben 75 2.0 TD futóművéhez? Előre-hátra szükség lenne az összes cuccra. Előre is köszönöm.
Tocsa2007-04-20 09:55:27 // 18030
Kár pedig úgy láttam éppen kedztél belejönni a pörgésbe! :D
Tocsa2007-04-20 09:51:33 // 18029
"A kartergáz lecsapatóban lehet olaj, attól nem kellene a hibajelenéget produkálnia. Ez az olaj a motor kopottságát jelöli, karterból hozza fel a dugók melleti lefújó nyomás az olajgőzt. Ez a pillangó előtt szokott össegyűlni. Ez nem lehet ok." Ez érdekes mert most lett felújítva a moci tehát hüvelyhónolás, gyári állapotú drabok voltak kevés km-rel, dugók szintén megse voltak kopva ! A gyűrűk újjak összes csapágy új tömítések szimeringek szelepek be voltak csiszolva stb ! Akkor mi ez az olaj? Nem lenne még összekopva a motor? Bár még csak 4000 Km van benne ! Most készülök olajat cserélni!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak