Fórum >> Típusok >> Brera

F412015-12-28 11:07:24 // 2292
Az a piros, na igen......Majdnem rábuktam.Árulták 1.8-ért, majd 2,2 felment és még mindig egy tulajosként hirdették.Utána jártam, motorcserés, amit el is ismertek.
Utána lement 2.09-re, majd majd 2,2 -re ,majd megint 2,09-re, most meg 2,4 .Sky Window-ként hirdetik, pedig nem az :-)
HoZee2015-12-27 18:22:44 // 2291
Köszi!
Ha eljutok a vásárlásig semmiképp sem szeretném a legolcsóbbat, a mostanival is ezt szívtam meg... És ha lehet, akkor inkább nyugatabbról hoznék be egyet. :)
Nem rossz ötlet a dízel, de egyrészt csak 2,5 milla fölött találtam, másrészt pedig ahhoz nagyon keveset megyek, megérje dízelt venni. Évi 8-14 ezer km közt szoktam teljesíteni, bár vonz a tartósság, és kb. ez az egyetlen autó amibe hajlandó lennék nem benzineset venni, többet nyom a latba a szebb motorhang mint a jó fogyasztás... :)
.......................2015-12-27 08:02:46 // 2290
Szerintem a magyar JTS 2,2 brerák drágák
2,5 milla sok ,annyiért kapsz egy dieselt is
az 5hengeres diesel,simán 240lóig húzható gond nélkül
8literes fogyasztással
És sokkal masszívabb, tartósabb motor
.......................2015-12-27 07:49:46 // 2289
Valami garanciális motorcsere is volt,
Kínozták már azt a Brerát eleget
Golyszi2015-12-27 07:22:51 // 2288
Na igen az a piros nagyon érdekes!
Egyik" tulaj" sem tudta megmondani hogy volt e vezérü cserélve az autón. Csak annyit hogy és most idézek: "dehát nem csörög! Végig vezetett szervikönyves, akkor biztos volt!"
Kiderült hogy az egyik lambda szonda kuka, meg hogy ball oldala mégis csak törve volt...
.......................2015-12-27 06:50:42 // 2287
Csak ne azt a Használtautón legolcsóbb pirosat vedd meg,mert valami nem kerek
Tulajtól ,aki évek óta használja
HoZee2015-12-26 23:10:09 // 2286
Sziasztok,
Rég nem jártam amore fórumon, itt meg még soha. De remélem tudtok segíteni. Régi álmom egy Brera, 6 éve esélyem sem volt rá, a szerelem kevés volt hozzá. Most úgy néz ki összejöhet; kb. 8 hónapja minden nap ezen agyalok. Az álom az 1.75 tbi, de mivel két év múlva lakás projektbe vágnék hitellel, és az sem menne másképp, a kettőre együtt kevés esélyt látok. Már erről is sokan le akartak beszélni, mondván sokkal sokkal többe lenne a fenntartása mint a 147-é. Ezt sejtettem, de abból kezd nagyon elegem lenni, hogy másfél éve azt hittem teljesen felújítottam, de folyton előjön valami, ennél azért csak tervezhetőbb lenne egy 7-8 évvel fiatalabb autó nem? B tervként gondolkozom a 2.2 jts motoron, de attól még többen óva intenek, mondván GM cucc. Mivel ez kb. a felébe kerülne, sokkal reálisabb célpont lenne. A mostanihoz képest még mozgékonyabb is papíron, fogyasztás kb. hasonló, nem mellesleg tényleg az álom vas, ha nem is teljesen. Mik a tapasztalatok a 2.2 jts-ről, akinek van, volt, tud bátorítani vagy kellően pofán vágni, hogy számoljak-e vele? Nagy köszi előre is!
Zsunior2015-12-19 22:08:15 // 2285
Funkcionálisan működik, csak egy fél óra bepötyögni a potikkal a címet, és nekem elég lassan is reagált. (Bár ez lehet, hogy a CD hibája) Mire ezzel elindultam addigra telefonnal oda is értem. És a telefonos alkalmazással nem csak a dugót kerülöm el hanem a trafit is :)

+ egyszer amikor használtam elhangzott a kelj át a vasúti átjárón utasítás. Sín az volt előttem, csak vasúti átjáró nem :D :D

Persze ettől lehet jó, csak nekem nem jött be! :)
.......................2015-12-17 08:30:05 // 2284
Sőt a TMC is tudja,
Osztrákban sok dugót kikerültem vele
.......................2015-12-17 08:14:47 // 2283
Rendszeresen használom a navit,nekem jó
Igaz C64 grafika,
De müködik
Ami a legjobb bene hogy ki lehet a hangvezérlést kapcsolni
De akkor is írja a középső kijelzőn hogy merre menj
Zsunior2015-12-16 23:41:52 // 2282
Miért, minek a navi? :) Enyémben van, kipróbálás után egyszer sem használtam. Elavult, lassú, és idegesítő hangja van a CD-nek ahogy forog a fejegységben :)))

Amúgy a bőr műszerfal miatt indult be rá a nyálelválasztásom. Az dobja meg az árát :)
És azok a dobok sem rosszak azé, na! :)

(Btw a hasznaltauto elég ergyán muzsikál mostanság. Most sem jön be)
'''''2015-12-14 21:07:57 // 2281
Köszi srácok! :-)
.......................2015-12-14 13:12:39 // 2279
Megint egy nagy tudású fényező munkája van a hirdetésben
A fényszóró alatti müanyag nem színrefújt az első lökösben gyárilag ám
.......................2015-12-14 13:07:59 // 2278
Mind motoros,kézi nincs
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-14 11:58:17 // 2277
nincs, csak nem tudják mit hirdetnek ...csak vászontetős van
'''''2015-12-14 11:38:04 // 2276
Valaki homályosítson fel.Van brera spiderbe kemény tető is?Egy csomó hirdetésben fém tetőt írnak de persze vászon van a képeken.Egyébként van olyan vászontető ami motoros?

Pl.
Haddel2015-12-06 13:20:36 // 2275
Zsombor2015-12-04 02:15:49 // 2274
Vagy újra lett építve és épp ilyen véget találtak rá :) Ennyi pénzért navi is lehetne benne.
Zsunior2015-12-03 13:00:39 // 2273
A hirdetés alapján nagyon rendben van! :)
Haddel2015-12-03 08:47:43 // 2272
Irja ,hogy Powerfull hátsó dobokkal.
Zsombor2015-12-03 01:46:29 // 2271
A kipuff nem gyàri szerintem.
Haddel2015-11-29 19:05:38 // 2269
Haddel2015-11-13 20:29:45 // 2268
.......................2015-10-21 13:04:36 // 2267
F412015-10-10 14:15:31 // 2266
Hát akkor a megérzéseim nem csaltak :-).Bár ezt fiatalabbként hírdetik,de te láttad :-)
Gabb1822015-10-09 19:15:16 // 2265
De, ez totál ugyanaz a kocsi, a felnik is ugyanazok, csak lehet kitakarították, meg kicserélték a hangszóró burkolatát, ez simán megér + 2k-t, holnap megyek is érte :))) A felniméret szerintem elírás, ahogy még pár dolog a hirdetésben, pl.: "magasan felszerelt", persze ez viszonyítás kérdése. Ennyiért már bőven nem a jó vétel kategória, bár ha ennek így megy fel az értéke, lehet jó hosszú távú befektetés lenne, mert azért a kb 2 hét alatti fél milliós értéknövekedés elgondolkodtató :))
F412015-10-09 19:06:35 // 2264
Tévedtem.Az nem volt Sky Window.
.......................2015-10-08 18:32:10 // 2262
Egyszer egymás mellé álltam,
és a Brerában 30cm el hátrébb ülsz!
'''''2015-10-08 18:05:38 // 2261
Ezt én is így éreztem de ez röhej!
.......................2015-10-08 17:45:55 // 2260
A Mito nagyobb belterű mint a Brera ,stimmel
'''''2015-10-08 17:36:00 // 2259
Én asszonykámnak és a gyereknek akartam venni brerát.Sajna a próbánál derült ki,hogy a gyerek nem fér el rendesen hátul és kínlódás lenne arra használni amire nekik kell.Ha előrébb húztam az ülést,hogy épp vezetni tudjak akkor az ülés hátlapja és a hátsó ülés között 15cm maradt.Ott még a gyerek lába sem fér el.
Szerintem még a mitóban is több hátul a hely. (szosza majd megerősíti)
Viszont két személyre tökéletes és gyönyörű autó!
F412015-10-08 09:12:34 // 2258
Köszönöm a kimerítő választ :-)
.......................2015-10-08 08:28:44 // 2257
A rövid lábtér miatt mögöttem senki ,max egy 5éves cserek fér el
Az utas előrébb tud csúszni,mert a müszerfal előtte ki van öblösítve
Egy 180sm utas mögött már elfér egy 155ös nöi utas kényelmesen hosszútávon is

Befér 4felnött is ha nem magasabbak 170cm nél,de akkor már a vezető is nyomorog,és csak rövidtávra
Zsombor2015-10-08 00:02:21 // 2255
Felejtsd el. Ez családalapító autó, nem családi :))
F412015-10-07 19:21:14 // 2254
Megnéztem a regadót. Basszus,potom 720 ezer forint.
Mivel már eldöntttem,hogy egyelőre vége a 166-os korszaknak,kérdeném a Brera tulajokat:mennyire kevés a hátsó ülés előtti lábtér?Átlagos méretű felnőtt elfér( ha kényelmetlenül is)?
F412015-10-07 19:15:57 // 2253
No ez tényleg remek.....csak ne lenne Németországban.Meg az a 278 ezer km sem túl vonzó :-)
ribipeti2015-10-07 17:14:03 // 2252
Én is erre gondolok.
Sztem simán csak vezműlánc miatti sikítása van a Check Engine-nek. Persze nem láttam, de erősen benne van a pakliban. Ez a hiba pont olyan, hogy eltűnik, és újra előjön, illetve lehet törölni, nem jön azonnal újra elő.
Olvasóval kell elmenni, aztán ha van hiba, ki kellene olvasni. P0016 a megnyúlt lánccal kapcsolatos hibakód elvileg.
Gabb1822015-10-07 14:04:57 // 2251
Én is gondolkodtam/gondolkodok ezen a kocsin, próbakör alapján műszakilag egyben van, motor, váltó, futómű jónak tűnik (szerintem gumik cserések mondjuk), fényezés is szép. Leszámítva a világító check engine-t, azért vannak olyan kisebb problémák, amik nálam trehány, nem törődöm tulajra utalnak, pl.: hiányzik a ködlámpa burkolata, hangszóró borítása ketté van törve, mintha szétrúgták volna, hiányzik a pótkerék meg az összes szerszám, meg szerintem dohányoztak is rendesen a kocsiban. Tudom, kis dolgok ezek, meg ennyiért ne várjunk csodát, de akkor se jó előjel. Szóval csak óvatosan :)
Forsberg2015-10-07 14:01:25 // 2250
Nincs esetleg lementve a régi hirdetés?
Mert a régi tulaj lelkiismeretesen elmondhatná milyen a kocsi, hiszen neki már mindegy.
Az új tulaj inkább tűnik "üzletembernek", aki gondolta, hogy a nyomott áron vett autóból, csinál pár hét alatt némi nyereséget. Amivel nincs gond. Az autóval sem feltétlen biztos, hogy van. Inkább itt az a kérdés, miért (volt) ilyen olcsó?
F412015-10-07 13:56:31 // 2249
Igen, eléggé alap.Előbb-utóbb csak lesz egy normális dízel (számomra) elérhető áron.
.......................2015-10-07 13:54:07 // 2248
.......................2015-10-07 13:53:05 // 2247
meg kell nézni,
persze 2 milla jó ár,de azt is számold bele hogy full alap a piros brera
16 os kerékkel
F412015-10-07 13:43:49 // 2246
Semmi bajom a dízellel, most is az van :-) Ezen csak az ára miatt gondolkodtam el.
.......................2015-10-07 13:42:32 // 2245
van itt a fórumon vagy 200 2,4 jtdm tulaj,
de nagyon 1..2 nyúlt mellé

tudom nem akarsz dieselt ,de az a strapabíró
.......................2015-10-07 13:35:42 // 2244
itt nem a pénz a tét,hanem hogy egy motorhibás kocsit veszel
az előző tulaj miért adta el nyomott áron ha anno kiperkált érte 9 millát vadi újonnan?

én is úgy vettem a Brerát hogy néha nem indult,aztán 2 szer lerobbanás és szívás után nagynehezen találtuk meg a hibát

inkább venném meg ezt:
brera
F412015-10-07 13:18:28 // 2243
Az kb. 100 ezer, ha jól gondolom.Annyit még elbírok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak