Fórum >> Típusok >> Brera

.......................2015-10-07 12:52:30 // 2242
főleg télen nehéz coupét eladni
.......................2015-10-07 12:51:15 // 2241
szerintem meg az van hogy vezérműlánc csere,és nem akar rá költeni

ne vedd meg

várjál

olyan szinten pang a brera piac hogy keresni tuti nem fog rajta
F412015-10-07 12:49:15 // 2240
Na még egy :-)
Szóval őszintén szólva engem az előző tulaj által megadott 1.8-as vételár gondolkodtatott el.Mert hát látjuk mennyiért mennek ezek az autók és az nagyon-nagyon nyomott volt.
F412015-10-07 12:46:39 // 2239
Na, ettől tartok én is.Bár nem tudom, hogy pár napa alatt mit kellett produkálni a verdának, hogy azonnal megszabaduljanak tőle (ha ez az ok és nem a haszonszerzés).Az tuti, hogy egy tulaja volt eddig, utána néztem.
F412015-10-07 12:45:15 // 2238
Azt mondja magánszemély, nem kereskedő.(Amúgy szimpatikus volt.)
F412015-10-07 12:44:12 // 2237
Igen!Én is furcsállottam, de azt mondta, hogy pénzt akar belőle csinálni.Ha 1.8-ért vette, akkor nyer rajta 290-et. Bár ha átíratta, akkor csak kettőt.
Végül is, le is tagadhatta volna hibakódot, mert töröltette, de biztos, hogy nem magától gyulladt az ki :-(
.......................2015-10-07 12:35:21 // 2236
szerintem egyszerűen szar a verda,eszi az olajat stb.
a hibakód sem jó jel

az utóbbi hónapban 2 tulaj is szabadulni akart töle

ne te légy a 3. aki megszívja vele
ribipeti2015-10-07 12:34:39 // 2235
Sztem max pár napos a tulaj. Lehet át sem írta, vagy kereskedő. 29-én linkeltem az elsőt, és 3-án lett belinkelve a második hirdetés.
ribipeti2015-10-07 12:32:30 // 2234
Én az eladás anyagi okát a gyors haszonszerzésben látom. :)
A hirdetések között eltelt 3 nap és 300 ropival lett drágább, ennyi az egész. Az elsőnél más képek voltak, mint ennél. Megvette aztán haszonnal újra árulja a mostani eladó. Próbáld felkutatni az előző tulajt, annak lesznek információi a kocsiról, esetleges hibakódokról, megbízhatóságról.
.......................2015-10-07 12:28:45 // 2233
ha jól értem egy pár hetes tulaj adja el?
F412015-10-07 12:22:36 // 2232
No megtörtént a "nyomozás". Azóta már új a tulaj (pár hete) és azt mondja anyagi okokból válik meg tőle.A motort 2007-ben cserélték jelenleg 80.000 km- van a motorban,a kocsiban 110 ezer.Azt mondja, hogy lekérdezték, ez biztosan ennyi.
Egy hibakódot kiírt az elmúlt pár hétben (valamilyen motorra vonatkozó kód volt), de azt töröltette.Az autó viselkedésében nem látott változást..

Na most vakarom a fejem (Sajnos a tető kárbit is fix, bár ez a legkevesebb).
ribipeti2015-10-05 20:07:24 // 2231
Thx, éppen Csörinél. Vezműlánc cserén. ;D
.......................2015-10-05 18:16:11 // 2230
Dzsáááá,
Neked véhat Brerád van?
Zsír
ribipeti2015-10-05 17:30:04 // 2229
Az biztos, hogy a JTS-ek vezmű lánca nyúlásra hajlamos, ami nem kis károkat tud okozni, bár elvileg hibakódot dob, és visszaveszi a teljesítményt is. 3.2-nél 2008-tól jött az erősebb lánc, ezzel az infóval biztos találkoztam, de nem tudom, hogy a problémát orvosolták-e mondjuk a 2.2-nél. Feltételezem igen.
.......................2015-10-04 12:54:29 // 2228
Ha egy motor tönkremegy az csak az okozat
A hiba oka általában nincs megkeresve,így a második motor is tönkremegy

Ua. Mint a Dpf túlzott tömődésnél,ott se a dpf a hibás,hanem a sokat kormoló injektorok
A szervizek meg dpf et cserélnek ,meg nyomásszenzort,aztán újra jön a hiba később,a user meg meg lett könnyítve több100eFt al ,és a kocs még mindíg nem ok
.......................2015-10-04 12:48:35 // 2227
Kicsit nyomozz utána
Ha userhiba volt akkor a cseremotor ok,bár ugyanaz a user járatta be..
Ha pedig a 2,2jts konstrukciós hibás,az minden motornál hiba lesz

A direct befecskendezésű benzineseknél ugyanolyan fontos az injektorok szórásjépe mint a dieseleknél

Ha rossz szögben rossz helyre fújja a hengerben a benzint,akkor akár le is mossa a hengerfalról az olajfilmet,ami pl. Audi tfsi blokkokban sokszor motorkárhoz vezetett
F412015-10-04 12:01:35 // 2226
Ezt most nem értem.Ismered a kocsit?Mert,ha "új" motor,az remélhetőleg problémamentes (még).
.......................2015-10-04 11:50:18 // 2225
Volt már 159 es tulajnak 2,2jts el kompresszióvesztett hengeres motorgondja
Nem jó jelek ezek
F412015-10-04 09:46:50 // 2224
Motorcsere,hmmmm,bár,ha garanciális....
ribipeti2015-10-03 20:03:59 // 2223
Nagy valószínűséggel ezt linkeltem néhány nappal ezelőtt. Csak akkor 1,8 körüli ára volt. Annál még írták is, hogy motorcsere volt garanciában. Az is 110e km-rel volt meghirdetve. Szóval ha ez is motorcserés volt, akkor ugyanaz.
Árban szerintem rendben van, bár 1,8-ért jobb lett volna. :D
F412015-10-03 16:17:16 // 2222
.......................2015-10-01 21:46:03 // 2221
Nekem tökéletes fekvős az üléspozició,183 cm el simán elférek
Rendben van teljesen

ki akar egy Brerában mint a cövek akar ülni ?

Egyedül ami bosszantó hogy a 42 es lábam épphogy elfér a müszerfal alatt,egy bakancs orra már karcol
ribipeti2015-10-01 16:42:58 // 2220
Az ülés kín, az ugyanaz lehet, mint a GTV-ben. Pók-szerű testtartással kell ülni benne, mert kicsit alacsonyra van szabva. Bár lehet, hogy inkább a "sportosan passzentos" jobban hangzik. :)
.......................2015-09-30 10:03:32 // 2219
"szervó és ülés kínokról. "
kiváncsi lennék,mert én még ilyet nem hallottam
hcsak nem az ülésfütésre gondolsz
Zsombor2015-09-30 09:51:22 // 2218
Én városban használom, vegyesben évi 20000-rel kb. Teljesen hétköznapi autó, ami a technikai felépítését illeti. Ja és dízel. Lehet nyugodtan huhogni :)))
BenGa2015-09-30 09:31:49 // 2217
Sziasztok,

köszönöm a hozzászólásokat.

Egyenlőre megmarad a döntésem melette :)

Ha összejön úgy is tudatom a fórum lakókkal :)

Egyébként nekem városi használatra lenne, kb. évi 10.000 Kmt mozgok csak.

G.
ribipeti2015-09-29 16:39:34 // 2216
Ahogy nézem a linkelt Brera gyorsan gazdára lelt, a link már nem él.
.......................2015-09-29 12:16:37 // 2215
tökéletes 1..2 személyes utazóautó
én is mentem tavaly 35 ezret

akitöl vettem cégesautó volt ,ő is ment vele 50 ezret évente
avvocato2015-09-29 12:12:27 // 2214
Valószínű, hogy egy Brerával nem megy senki évi 50-80e km-t, inkább hétvégi kocsikázásra használják.
.......................2015-09-29 09:48:52 // 2213
ja és volt selespeed automatával is
azzal városi lazulós
.......................2015-09-29 09:47:31 // 2212
szerintem is jó motor a 2.2 jts
van abban erő ,közép európába bőven elég
és 1470 kg !!
egy ekkora dög más márkánál sem könnyebb
2.2 jts adatok
ribipeti2015-09-29 09:36:45 // 2210
Ha pedig évi 1-2000, akkor 3.2. :D
.......................2015-09-29 09:19:33 // 2209
Ha mész évi 50..80ezret akkor a 2,4 olcsóbb
avvocato2015-09-29 08:27:16 // 2208
Szerintem a Brerába 2.2-es benzinmotor ideális.Nyomatékos, jól megy, olcsóbb a fenntartása mint a 2.4-nek, 10 ezrenként viszont ki kell az olajat cserélni.
ribipeti2015-09-29 07:43:30 // 2207
Szerintem erre érdemes lenne rátekinteni upgrade ügyében :)
Brera:
F412015-09-22 20:10:19 // 2206
Egy 350 z-hez hasonlították.Megnéztem itt a fórumon, a 3.2-es motorjára azt írja,hogy 30 kg-vel nehezebb dízelnél, a faceliftesnél meg 55 kg-al.Végül is nekem mindegy :-)
.
.......................2015-09-22 18:28:17 // 2205
Mihez képest kevés?
Az tény hpgy összkerekes,így az is többet emészt fel
Ha a 2,4 jtdm et megcsippeled,kb egálban van rugalmasságban a 3,2jts el

A 3.2 még összkerékkel is könnyebb mint a 2,4jtdm Brera,mert a V6 full alu blokk
F412015-09-22 16:31:34 // 2204
A múltkor olvastam egy cikket (pár éves),amiben azt írták, hogy SZERINTÜK a 2.4-es dízel a legjobban autózható, mert 260 paci kevés a 3.2-esben a súlyát tekintve.
Nem tudom elképzelni, hogy 260 LE hogy lehet kevés :-)
Zsombor2015-09-19 21:53:51 // 2203
Nekem 2007.04. 2,4 jtdm, Belgiumból. Azonnal kormányműcsere, bár lehet, pont átb...tak. Pár alkatrész cseréjével+kormányművel 4 kilóba fájt az első nagyszerviz. Egy ékszíjtárcsa szétesett. Atom para, hogy turbó, de nem... 80 ezer. Egyszer volt EGR csere, de az meg leginkább dízel kín. Imádom. Megy mind a disznó míg el nem fogy a turbószufla :) Ha most vennék, 3.2 V6 lenne, mert szarok a fogyasztásra. A dízel is zabál (város 12-14). Itt mindenki 8-9-eket mér, de a legkevesebben araszolnak a pesti dugóban, azistenszerelmére :) Szóval király verda. Imádom, de nagyon kéne bele egy nagy benzinmotor. Állítólag a 3.2 sem problémamentes, sőt... Vedd meg :)
.......................2015-09-19 15:18:09 // 2202
Csak támogatni tudlak a vételben
Amúgy alu blokk így 1500kg a jts 2,2 ami jó
.......................2015-09-19 15:01:34 // 2201
A 2,2 jts egy GM Opel blokk
Minden előnyével hogy van hozzáalkatrész
És minden hátrányával,
Megnyúló vez lánctól nagynyomású benzin szivattyún át egészen a kompresszióvesztésig
Nem rossz motor ha jó,
De a gyár 30ekm es olajcsere betesz neki,mert olajsárra hajnamos motor
BenGa2015-09-19 13:23:47 // 2200
Sziasztok elvátrsak :)

Épp upgradelni készülök egy Brerara és lenne pár kérdésem az itteni Brera tulajokhoz/hozzáértőkhöz.

A költségvetés csak egy facelift előttit enged meg, így egy 2006-os 2.2 JTS van kinézve, kb. 130.000 Km-el (nem szeretem a dízeleket, főleg ha sokévesek…)

A 145-el 11 év alatt elég sokat megtapasztaltam a mára gyengeségeiből, de szívesen venném ha megosztanátok velem hogy kb. milyen meglepetésekre készüljek - mik a tipus hibák. 159/Brera kapcsán olvastam már kormányműről, szervó és ülés kínokról. Motorrol semmit, főleg mert szinte mindenkinek dízele van, és nem tudom hogy mire kell mondjuk figyelnem akár a vásárlásnál. Mondjuk nekem a TS-nél pont a motor és a váltó volt az egyetlen dolog az autóban amihez 260.000 km alatt nem kellett nyúlni.
Szóval szívesen venném az infókat. köszi.
Haddel2015-09-10 20:24:21 // 2199
Kriszo2015-09-04 23:10:41 // 2198
Dehogy pipultam be:))
Kedves Vm a 166 inkabb volt ribi, a 159 inkabb a baratom:)szerintem annyira nem bonyolult ez:)
F412015-09-04 22:39:29 // 2197
Andy védelmében.Ő a Breraró beszélt.:-)
Csak gondolom nagyrésze tiszta 159....
F412015-09-04 22:35:03 // 2196
Kriszo bepipult :-)
vm2015-09-04 20:14:57 // 2195
A barátaidba befér a horgászcucc??? ;-)
Kriszo2015-09-04 18:45:40 // 2194
Én azért ezzel nem teljesen értek egyet.a 166 v6 az egy külön világ, de kényelemben nekem az égvilágon semmi bajom nincs az 59-el, pedig nem vagyok egy kis darab ismersz:)Vezetési élmény nekem mindkettőben nagyon jó, van ami az egyikben volt jobb, van ami a másikban.Nekem speciel a váltója a 159-nek sokkal jobban tetszik, a váltás sokkal élvezetesebb mint a 66-ban volt.
persze egy Véhat az számomra egy unikornis, nagyon szeretnék egyszer majd birtokolni egyet, dehát ember tervez..:)A 159 nekem olyan mint egy barát, befér a horgászcuccom,stb:)
F412015-09-04 13:51:03 // 2193
Dehogy vásárolok ott, csak azt mutattam meg, hogy azért van átfedés az árak között :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak