A limitált szériás darabok 18 collos alufelniket, piros féknyergeket, matt króm tükröket és scudettót, parkoló radart, illetve egy 100. évfordulóra készült plakettet kap kívülre, a belsőt pedig alu pedálok, bőr ülések, váltó és kormány, fekete tetőkárpit dobják fel.
Négy fajta fényezéssel kérhetjük a limitált szériás darabokat; fekete, Alfa piros, jégfehér és atlantic kék színekben gördülnek le a gyártósorról.
Ennél azonban jóval izgalmasabb a motor, hiszen a már évekkel ezelőtt megszüntetett Arese V6-os blokkok kerülnek a legutolsó GT-kbe, ezzel a túra-Alfa 6,7 másodperc alatt éri el a 100-as tempót és 247-es végsebességre képes. Hogy honnan sikerült még pár ilyen blokkot előkeríteni, arról nem szól a fáma.
Ahogy arról sem, hogy pontosan hány darabot készítenek, az Italiaspeed szerint 100 darab Ausztráliába, 30 pedig Dél-Afrikába kerül, de a világ bármely pontján lehet majd rendelni belőle.