Centenáriumi modell készül a GT-ből

2010-08-31  Tedi
Bár már kifutó modell és rendelni sem lehet Magyarországon, az Alfa Romeo a 100. születésnapra készített egy limitált szériát a GT-ből. 3.2-es Arese V6-os motorral.
Hírek >> 2010  

A limitált szériás darabok 18 collos alufelniket, piros féknyergeket, matt króm tükröket és scudettót, parkoló radart, illetve egy 100. évfordulóra készült plakettet kap kívülre, a belsőt pedig alu pedálok, bőr ülések, váltó és kormány, fekete tetőkárpit dobják fel.

Négy fajta fényezéssel kérhetjük a limitált szériás darabokat; fekete, Alfa piros, jégfehér és atlantic kék színekben gördülnek le a gyártósorról.

Ennél azonban jóval izgalmasabb a motor, hiszen a már évekkel ezelőtt megszüntetett Arese V6-os blokkok kerülnek a legutolsó GT-kbe, ezzel a túra-Alfa 6,7 másodperc alatt éri el a 100-as tempót és 247-es végsebességre képes. Hogy honnan sikerült még pár ilyen blokkot előkeríteni, arról nem szól a fáma.

Ahogy arról sem, hogy pontosan hány darabot készítenek, az Italiaspeed szerint 100 darab Ausztráliába, 30 pedig Dél-Afrikába kerül, de a világ bármely pontján lehet majd rendelni belőle.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
GT coupé

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2024-09-27 15:06:32 // 10922
Tolatóradar sípolás hibakód leírás létezik valahol valakinek?
Reggelent össze vissza sípol, talán a leg jellemzőbb a közepes-hosszú-rövid jelzés.
Kábelt cseréltem a lökhárító stekkertől az elektronikáig, stekker tiszta, tömített, fejek jók, ha éppen nem csipog valami hibát :-(
GT Ɨ|ѯ2024-09-16 13:41:17 // 10921


GT felső szellőzőház karbonbevonattal nem vtn, nem fólia / tükröződésmentes matt záró lakkal / eladó
érd. oldalamon, köszi
Csabo222024-08-01 23:40:37 // 10920
Korrektül lett dokumentálva ;)
Ahogy kiderült, a legjobb megoldás a Gt V6 fék. pont. csak ugye az a legköltségesebb is (tatán jelenleg is van a webshop szerint GTA csonkállvány 45/db áron), plusz nem akarok a féltengely muterkával kinlódni (nyomaték + szög a gyári meghúzási előirás) a csapággyal meg pláne :)
Nem merem a 159 tárcsáját fúrkálni
Inkább kisérletezek a 166 nyereggel. hogy beleférjen a 330as tárcsa és a betét ott fogja ahol kell. nekem vhogy ez az opció a legkézenfekvőbb
Volt 147 GTA 305ös nyergem, + alig használt tárcsa és betét is mellé. de annak a látványon kivül semmi értelme egy jó 284es tárcsa/betét kombóval szemben. márpedig van olyan kombó amivel a gyári fék is igen harapós.