Ebben az évben az Alfa Romeo a német piacon közel 7 ezer autót adott el, az elmúlt évhez képest 61 százalékkal többet, és ezzel az olasz márka lett a legjobban teljesítő autógyártó a németeknél a Mitsubishi (+51 százalék) és a Chevrolet (+46 százalék) előtt.
Az eladásokat jelentős részben a Giulietta húzza fel. Júliusban az Alfa 971 autót értékesített Németországban, ez az elmúlt év hasonló időszakához képest 20 százalékos emelkedést jelent. A hétezres eladási szám egyébként a teljes német értékesítési piac 0,4 százalékának felel meg.
Saját hazájában, Olaszországban is hasonlóan jól alakulnak az Alfa eladásai. Bár a havi szintű összehasonlításban júliusban csökkent az értékesítés az egy évvel korábbi szinthet képest, ennek oka azonban, hogy az olasz újautó piac 12 százalékos csökkenésben van. Ehhez képest az Alfa 3 százlékos piacvesztése elhanyagolható. Éves szinten a torinói márka így is jól áll, az egy évvel korábbi szinthez képest 28 százalékkal több autót adtak el, piaci részesedésük 3,65 százalék az egy évvel korábbi 2,47 százalékhoz képest.