Fórum >> Típusok >> Giulietta

Csöri2017-11-17 22:32:06 // 9295
Külön szivattyúja van a lámpamosónak, volt már, hogy cserélni kellett.
imi 592017-11-17 21:14:41 // 9294
Szia!
A villamossági szerelőm azt mondta, hogy 1000 %, hogy a motortérben lévő biztosíték tábla a bűnös, ami tele van relékkel és biztosítékokkal. Bár amióta nem várom meg, hogy az elektromos AC felszívja az üzemanyagot, egyből önindítózok, mindig indul az autó.
Zoli672017-11-16 21:30:13 // 9293
Nekem is mindig mos, ha tompított fényszóró világít.
Piritu2017-11-16 20:38:26 // 9292
Nekem minden esetben működik, ha fel van kapcsolva a tompított.
CseBali2017-11-16 20:12:43 // 9291
Sziasztok,
Valakinek van tapasztalata a fényszóró-mosóval? Úgy tűnik, hogy nem működik, illetve ma azt mondták a Riegler-ben (téli átvizsgáláson volt), hogy le kell bontani az elejét, úgy lehet talán megállapítani, hogy csak v.mi "kisjavitás", vagy alkatrész kell... - illetve, hogy lehet pár napig ott kéne hagynom...
Az elképzelhető, hogy nem mindegyik szélvédő mosásnál működik, hanem mondjuk minden ötödik-tizedik után?

Amúgy felkerült az új Scudetto, Veloce verzió (antracit szürke) és élőben igazán jól mutat. Az első-szériás lökössel kifejezetten ütős... sztem...
AlfaWatch2017-11-16 19:46:44 // 9290
Koszonom a fogadtatast!ma mar megvolt az 1600 km,este meg 200 belefut. Kicsit (eloszor) 3500 ig nyomtam a gazt normal modban, nem padlo gazzal,2/3 gaz korul. Nagyon kellemesen megindul 2.ban es 3ban!!!😀

Szep estet!
Jimmi T.2017-11-16 19:16:03 // 9289
Gratula a vashoz. Hibamentes kilométereket.
Kíméletes bejáratás segíthet + ha Giorgio-nak jó napja volt Cassinoban mikor összerakták ,örömöd leled majd benne !
poteka2017-11-16 18:31:25 // 9288
Én is gratulálok! Az 1600 km az gyanítom az 1000 mérföld miatt annyi, de nem tudnám megmondani, hogy miért angolszász piacon könnyen megjegyezhető intervallumban számolnak.A 3000 km is közel van a 2000 mérföldhöz. Miután a Giuliával léptek újra USA piacra, ezért gyanítom a UK piachoz igazították a számokat.

Amúgy máshol az első 1000 km-t ajánlják általában új autónál kíméletes üzemmódban letolni, de nem akarok gyári mérnökökkel vitatkozni. Főleg, hogy a garanciát is ők intézik :).
Piritu2017-11-16 16:14:11 // 9287
Gratula a Vashoz!
Igazából nem lehet meghatározni a "bejáratás" tartamát, nekem annyit mondtak, hogy az első 1500-200 km-en ne legyen széttaposva. Szerintem nyugodtam elkezdheted "használni".
Nekem is javasoltak anno egy olajcserét, amit 2500 körül meg is csináltattam. Baja nem lett tőle, inkább jó volt hogy a csere kapcsán még átnézték a vasat.
AlfaWatch2017-11-16 14:12:08 // 9286
A konyv 86.oldalan irja az enyemben. A 3000 kmes olajcseret a szalonban mondtak nekem.
G-MANN2017-11-16 13:54:36 // 9285
a könyve hol írta, hogy 1600km-ig bejáratós és utána mikor van az olajcsere?
köszi

Csaba
G-MANN2017-11-16 13:37:24 // 9284
Szia, gyönyörű a járgány! üdv itt!! :-)
Szerintem nyugodtan használhatod már, az olajcsere meg biztosan nem árt majd :-)
AlfaWatch2017-11-16 13:21:55 // 9283
Sziasztok.
Teljesen uj vagyok a forumon es az Alfazas is uj szamomra😀.eddig nagyon tetszik! Szerencses vagyok, mert egy ujat tulajdonolhatok 1.4 tb 120 le.
Egy kerdesem lenne feletek. A konyve szerint 1600kmig bejaratos. 3000kmkor van egy ajanlott olajcsere, amit meg fogok csinaltatni. A kerdesem az lenne, hogy szerintetek meddig bejaratos? Most 1600 km van benne. Meg 3000 fole nem igen vittem, intenziven nem gyorsitottam es dynamicban sem volt. Autopalyan 2 alkalommal veletlenul beleugrott a 160, 4000es fordulat de visszavettem egybol 3500 korulre😀.
Koszonom elore is a valaszokat!( 6. Sebessegben volt 3000 folott mivel 130 korul palyazok)
Piritu2017-11-15 16:59:49 // 9282
137 km / nap - ha így nézed. akkor nem is olyan sok :-)
Ati772017-11-15 16:45:10 // 9281
Sziasztok. nem ismeri véletlenül ezt az autót? Ha tudtok róla infót szívesen venném. Köszi! https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_distinctive_vezetett_szervizkonyv-12193453
Jimmi T.2017-11-15 16:27:15 // 9280
oda inkább az enyém való. egy darabot sem venne utána senki .
G-MANN2017-11-15 10:20:40 // 9279
viheted az AutoBild tartós tesztbe :-) :-)
G-MANN2017-11-15 10:20:08 // 9278
2 év alatt 100, az kemény!!! :-)
Piritu2017-11-14 22:17:38 // 9277
Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu2017-11-14 18:39:57 // 9276
Igazad van 5 az a 2.
Mire 2 lesz meglesz a 100 :-)
G-MANN2017-11-14 14:19:26 // 9275
A Tiéd már 2013 utáni, azon nem 5 év lett a gari?, az enyémen 5 évi és az előzőn is 5 év volt már :-)
Piritu2017-11-14 12:41:14 // 9274
Megvolt az első garanciális javítás a Giuliettán.
A kormány visszaváltó fülét kellett kicserélni,mert nem kapcsolt.
Sietni kellett vele, mert 28-án lejár a két év. Az első autóm, ami gyakorlatilag hibamentesen kihúzta a garanciaidőt :-))
Bettesp2017-11-14 08:33:07 // 9273
Köszi az infot
Jimmi T.2017-11-14 07:54:18 // 9272
ja a Tutela + egy jó váltó :-)
pe-Ti2017-11-14 07:23:35 // 9271
Ciao!
Én próbáltam Castrolt de semmi változás illetve annyi, hogy előhozott 5.-ben egy pici "sírást" úgyhogy visszaálltam a Tutela-ra.
Bettesp2017-11-13 21:58:13 // 9270
Sziasztok,

Váltóolajból ki, mit ajánlana? Azt tudjuk hogy a gyár mit tesz bele?
Jimmi T.2017-11-13 14:41:36 // 9269
na elindult Budaörs szerviz felé, remélem kiszűrik a hiba okát már végre !
Jimmi T.2017-11-11 08:59:36 // 9268
de , a szakértelem és az emberibb hozzáállás hiánya .
poteka2017-11-11 08:58:19 // 9267
Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy valami más hiba van ami viszi magával? Hasonlóan mondjuk egy kenési elégtelenség miatt sorozatosan elhalálozó turbóhoz, amikor cseréli a szervíz a feltöltőt, de a hozzá vezető olajcsövet nem tisztítja ki.
petbalog2017-11-11 00:10:53 // 9266
Ez ugye a Multiair modul, ha jól értem. Milyen előjelei lehetnek a bajnak? Te márkaszervizben cseréltetted vagy lehet ezt egyáltalán más forrásból beszerezni, kell különösebb szakértelem vagy célszerszám a cseréjéhez? Illetve mennyibe fáj egy ilyen manapság? Régebben láttam ebben a topikban 300 ezer körüli összegeket.
tamas9272017-11-10 23:45:02 // 9265
Ahh nagyon gaz. Szerencsere nem sokat hasznalom. Nagyon sokat ront az elmenyen.
Gegee2017-11-10 23:02:41 // 9264
Sajnálom! :( Ugyan az a tünet, mint az előző cserék előtt?
Piritu2017-11-10 18:44:28 // 9263
Sz@r ügy :-(
Piritu2017-11-10 18:34:47 // 9262
A hiba nem benned van. A 159 után nekem is meglepetésként hatott.
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Jimmi T.2017-11-10 18:26:20 // 9261
hát a tünetek olyanok mint három éve, mint egy éve.
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
noobi322017-11-10 17:56:30 // 9260
Nem mondod hogy megint cserélni kell :-OOOO

Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?

Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Jimmi T.2017-11-10 17:02:43 // 9259
itt az ősz , hullanak a falevelek
gondoltam cserélni kéne már egy ilyet

vagy inkább verjem szét ?
360 napja cseréltek utoljára actuátort
létezik hogy megint ez lesz ?
Gegee2017-11-10 16:21:55 // 9258
Nem ilyen a többség szerintem. Nem is tapasztaltam még hasonlót, mint ami nálad történt. De, ha a sebesség tartó automatikát használod, arra azért figyelj, hogy ne legyen dynamicban az autó.
petbalog2017-11-10 08:31:43 // 9257
Szia!
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
tamas9272017-11-09 23:41:12 // 9256
Most volt alklamam először élesben használni a tempomatot. Hát katasztrófa...a 2003-as peug 307 veri.

Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D

Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
imi 592017-11-09 20:55:25 // 9255
Sziasztok!
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.

Mi lehet ez?
imi 592017-11-09 20:42:49 // 9254
"OBD kódok magyarul" Ezt letöltve, kb. több, mint ezer hibakódot láthatsz.


P0606 hiba=ECM/OCM processzor

Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.

Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
tamas9272017-11-08 20:33:22 // 9253
Sziasztok!
Sokan jeleztétek, hogy kell nyomógomb. Végre megjöttek, nem tudom mikor lesz következőre, így holnap 9 után lehet írni/hívni!
Bettesp2017-11-07 19:07:34 // 9252
Kiderült közben, hogy a vezérlésnek nincs baja. Egy bika aksival hibatörlés és indítás után már nem jött elő a P0606.

Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
hanGERY2017-11-07 08:35:17 // 9251
Szia,

Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.

Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)


(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Bettesp2017-11-06 16:42:01 // 9250
Igen, ezt a hibakód olvasó is hozta. :/

Leállítás után alig akar beindulni.

Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.

Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)

Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
RomeoOne2017-11-06 16:34:14 // 9249
Elvileg ECU hiba.
Bettesp2017-11-06 16:19:57 // 9248
Sziasztok,

P0606 hibakóddal találkozott már valaki?

Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
petbalog2017-11-06 12:30:01 // 9247
Itt a profilomnál mindent megtalálsz, vagy akár Facebook-on is írhatsz. :)
Balázs156SW2017-11-06 09:22:24 // 9246
Írhatnál elérhetőséget...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak