A szerkesztőség fotósa egy toldozott-foltozott 500L-t kapott lencsevégre, amelynek még az arányai is viccesek, és tudni vélik, hogy alatta az Alfa Romeo első SUV-jának (949-es kód) technikai megoldásait tesztelik. Ezek között érdekesség, hogy a motort a Quattroruote szerint a Giorgio nevű padlólemezhez az eddigiektől eltérően nem keresztben, hanem hosszában építették be, és a VM Motori V6-os dízelének erősebb változata is bemutatkozhat benne.
Emellett arról is hall a szerkesztőség, hogy a Fiat belenyúl a kisköbcentis dízelmotorokba is, és egy 1,6-1,7 literes, háromhengeres egységgel váltaná ki a mostani 1,6-os JTM-eket a Giuliettákban. Ezeket a motorokat a 2.2 literes dízelből fejlesztenék ki, utóbbi szintén belekerülhet a szabadidőautóba.
Folytatódik az új Giulia fejlesztése is, az Alfaclub.it cikke szerint ma már ötszáz mérnök dolgozik a projekten éjt nappalá téve a Maserati egyik üzemében. A mérnökök gyakorlatilag elszeparálva dolgoznak az új modellen, mivel a gyártó tudja: nem hibázhatnak, minden porcikájában tökéleteset kell alkotniuk, még ha ez nem is sikerülhet.