Mutasd

>> Esemény2020-08-21

Az M1-es autópályáról sokszor láttuk a Pannonhalmi Főapátságot, így adott volt a feladat, hogy egyszer elmenjünk megnézni.
Kívül-belül nagyon szép és jó hangulatú a Főapátság és az idegenvezetők nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.
A látogatás végén javasolták, hogy térjünk be az Apátsági cukrászdába. Megérte, mert nagyon régen ettünk ilyen finom süteményeket.
De előtte még kimentünk a Lombkorona tanösvényhez és felmentünk a Boldog Mór kilátóba is.
Jó kis kirándulás volt.

>> Szerviz2020-05-21

Ma megtörtént ez is. Egy kis finomítás és minden ok. A kipufogócső szép tiszta, szinte mintha új lenne. Igaz, minden gyári állapotú, azaz EGR és DPF is teszi dolgát.
Km: 95.004

>> Szerviz2020-05-20

Az autó kiírta, hogy friss olajat szeretne. :-)) Az előző szervíz óta eltelt 18 hónap, de csak 9400km-t ment a 159. Ezért ma D.Z. lecserélte a motorolajat és szűrőket. Hibátlanul, időben és korrekten ment minden. Mint ahogy mindig.
Az autó továbbra is hibátlanul teszi a dolgát. :-))

>> Esemény2019-02-23

Simán vette az akadáyt.
Km: 85.612

>> Szerviz2018-11-15

D.Z. lecserélte a motorlajat és a szűrőket. Sajnos most hamar - bő 3 hónap alatt - belepörgött a 15e.km ezért aktuális lett. Igazából szerencsésebb lett volna 10e.km után elvégeztetni, de így jött ki. Most pihen egy kicsit, mert nagyobb autóra váltottunk, de az alacsony fogyasztása hiányozni fog.
Viszont aki megveszi az egy frissen és rendszeresen szervizelt autót kap.

>> Szerviz2018-06-19

D.Z. ma lecserélte a motorolajat és az összes szűrőt. Minden korrekten működött.
Fék, futómű rendben.

>> Esemény2018-04-07

Az Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében meglátogattuk Majkon a kamalduli remeteség épületcsoportját, ahol egy nagyon jó idegenvezetés keretében elég sok érdekességet hallottunk. Többek között, hogy milyen kapcsolat volt II.Rákóczi Ferenc és a Rend között.
Ezt követően Tatán az ebéd után ettünk egy finom desszertet (Klasszikus, remegős túrógombóc mandulás morzsában, vaníliás tejföllel).
Hazafelé, a kilométerszámláló átlépte a 70.000km-es értéket.

>> Esemény2018-03-27

Megtörtént az átszerelés, felkerültek a nyári abroncsok. Jöhet a jó idő!
Km: 69.807

>> Egyéb2018-01-25

Elmentünk egy kis pihenésre Sárospatakra. A lefelé vezető úton még szidtam az időjárást (vagy inkább a közútkezelőt), de nagyon nagy szerencsénk volt vele. Télen az amúgy is csodálatosan szép környéken az erdőben túrázni a jó levegőn és a friss hóban, miközben az ropog az ember talpa alatt, egyszerűen leírhatatlan.

>> Esemény2017-10-20

Felkerültek a téli gumiabroncsok.