Mutasd

>> Egyéb2007-06-13

2006 Tavasz - Nyár - Ősz - Tél

- Valentin napján kisebb detonáció hallatszódott a motortérből, motor leált és nem is mertem beindítani.
Másnap reggel haverom elvontatott kicsiny városunk egyik nevesebb szervizébe. A tulaj nagy alfa rajongó.
Ő beröfentette a beteget és arra a megállapításra jutott, hogy csak a szelepcsésze repedt meg valószínűleg (3-as henger).
Két nap után elmentem a szerelőhöz, hogy szemügyre vegyem mi történik. Volt mit látnom. A motor szétbelezve!
Állítólag az új csésze beszerelését követően 2 perc helyben járatás után leszakadt az egyik szelep, azon a hengeren (3as henger) amit csináltak. Persze a gond nem jár egyedül, mert a szelep csonk átlyukasztotta a dugattyút!
Kedves "SZILÁGYI" mester a jóváhagyásom nélkül beöntette a lyukat a dugattyún, közben megrendeltem Tatabányárol az alkatrészt, ami azóta is a garázs falra van kiakasztva. Forrasztott dugattyúval + használt gyűrük összerakva kaptam vissza a szekerem.
Eredmény 1lit olaj / 500-1000Km.

- Novemberben Szabadka-Pest-Szabadka út megtétele után egyszerűen kilehelte a lelkét a ménes.
A 3. hengeren (javított) a hajtókarról leesett az egyik csavar, szétnyílt a hajtókar ami átlyukasztotta a blokkot.