Mutasd

>> Tuning és extra2011-02-15

Na végül tegnap este sikerre vittem a dolgot.
Kaptam Becza barátomtól egy másik bajuszkapcsoló egységet.
Ezen kimértem a kapcsolót, a leírás szerint működik.
Új, 4*0,6os kettősszigetelésü vezetéket vettem, és a gyári stekkerre való sarukat, illetve zsugorcsövet.
A régi, általam nem feltétlenül jó, és megbízható UTP vezetéket kihúztam, természetesen már rákötve az új vezetéket, így a vezeték behúzása, most a korábbi 1,5 óránál 85perccel rövidebb időt vett igénybe :-)
Majd jött a lábak kimérése, és egyenkénti leforrasztása a computernél.
Próbaút, tökéletesen működött.
A kormány mögötti burkolat viszont megszívatott, kb annyi ideig tartott felszerelni, mint az összes vezetéket csatlakoztatni.
Szóval ebbe az autóba be lehet és be is lett szerelve utólagosan a tempomat.
Próbaúttal együtt kb 2-2,5 órát vett igénybe sötétben az egész mutatvány, igaz, hogy ezt megelőzte a rengeteg utánaolvasás, rajzok elemzése, mérés, és természetesen bosszankodás.