Mutasd

>> Szerviz2015-06-04

Már jó ideje érett a kuplungozás a gépnek:néha a reggeli hidegindítás után határozottan hallható volt a lendkerék zörgő hangja.Közben padló gázos gyorsításnál már meg-meg is csúszott a kuplung kicsit.A pedál is egészen bent fogott már és jó nagy erőt kívánt a benyomása.Mindezekből sejthető volt,hogy nem fogom megúszni a dolgot.Nem is halogattam tovább és a lehető legjobb áron megpróbáltam beszerezi az alkatrészeket.Természetesen mindent cseréltünk(tárcsa,szerkezet,kinyomócsapágy,lendkerék,főtengely szimering).
A szétszerelés után meglátogattam a szerelőt,hogy szemrevételezzem a kiszerelt alkatrészeket.A tárcsa már majdnem a szegecsekig volt kopva,a szerkezet is viseletesnek tűnt,a kinyomócsapágynak pedig irgalmatlan "surrogó" hangja volt.A szimering körül is volt némi olajpára,így annak is és minden másnak is abszolút indokolt volt a cseréje.
Az első fékbetétek is szinte teljesen el voltak fogyva és a tárcsák is csúnya rozsdásak,kopottak,vállasak voltak.Azokat is cseréltük.
Esedékes volt a tavaszi szerviz is,így a motorolaj és az összes szűrő is cserére került.
Sajnos nem két forintba került a mutatvány,de az eredménnyel tökéletesen elégedett vagyok.Mintha más autóban ülnék,olyan finoman működik szeretett gépem az új cuccokkal:-))!
km. ó. állás:132100