Mutasd

>> Szerviz2015-11-07

Az autó kedden műszakizik. Épp a szerelőnél várja a felkészítést. Most nem ússzuk meg annyival mint két éve, akkor semmit hozzá se nyúltunk, csak elvittük és átment Most az alábbi dolgok lesznek cserélve:

-baloldali kormányösszekötő
-lengőkar szilentek (a jtd-hez volt egy tartalék szettem a polcon)
-bal külső féltengely porvédő
-hátsó fék felszabályzás, betét ragasztás

2015.11.11.
Az autó ismét két év műszakival gurult ki a vizsgasorról.
Végül egyedül a porvédő csere maradt el, mert nem engedett a féltengely anya. Nem rizikóztunk, hogy esetleg megmelegítve lejön a menet és várnunk kell alkatrészre, a műszaki meg lejár közben. Majd megoldjuk utólag.

A rázató pad szerint 75% körüliek a gátlók, ami egy ennyi idős autótól több mint jó. A fékpad volt necces, a frissen ragasztott hátsó betétek elsőre nem akartak elég jól fogni, az egyik oldalt valószínűleg nem illesztették hozzá a dobhoz rendesen. Aztán rendben lett az is, a fékhatás meg persze azóta is egyre jobb, ahogy kopik össze.

Bírom ezt az autót. Öregnek öreg, de ez ránézésre és vezetve sem jön le róla. Ránézek a műszerfalra, 136500km-t mutat. Logikusan ilyen nincs, ennyit futott majd' 20 éves dízel nem létezik. Beülök, és az egész azt sugallja, hogy márpedig DE.

Csak adalék, hogy a vizsgáztató srác 147-ese ott parkolt kint. Alfásnak lenni jó :-)