Mutasd

>> Szerviz2013-09-23

Az előző blog felsorolásából kimaradt a féktárcsa csere ;)

 
>> Szerviz2013-09-22

Már rég nem posztoltam, ami nem a tétlenségnek, hanem a időtlenségnek köszönhető. Sikerült a tejes első futóművet + olajat kicserélni egy nagyon gyors és megbízható budapesti autószerelőnek. Az ablaktörlőkarom és a motortér tetején található szigetelő gumit is kicseréltük. Hihetetlen stabilitásra és vezetési élményt adott ez a projekt. Mindíz 70000ft ból kijött. Itt jegyezném meg hogy 375 000 km van az autóban és a szerelő azt mondta élből megvenne gondolkodás nélkül a paripát ha ilyen tipust keresne az állapota miatt a hirdetésben szereplő 600 000ftért mert olyan állapotban van! :)

 
>> Szerviz2011-10-21

Hát eljött az az idő mikor úgy döntöttem hogy a teljes első futóművet kicserélem az autómon. Kapott a paripa két új első teleszkópot és két alsó, valamint két felső lengőkart. Most kopogás mentes és stabil a futás. Ezek mellett még olaj és a 4db szűrő cseréjére is sort kerítettünk.

 
>> Szerviz2011-03-10

Lecseréltük az olajat és a bal első felső lengőkart. Remélem egy darabig csend lesz az utazások során.

 
>> Szerviz2010-10-28

Sikerült a jobb első felső lengőkart kicserélni. Vele együtt a féltengely gumiharangokat és a hosszbordás szij rugós feszítőjét is. Mivel itt a hideg, a téli kerekek is felkerültek. Hajtás tovább ezerrel...

 
>> Szerviz2010-10-05

Na szóval. Sikerült lecserélni az:
-olajat(Castrol magnatek 10v40)
-olajszűrőt
-vezérműszijat feszítő gögőkkel
-gázolajszűrőt
-pollen és levegőszűrőt
-vizpumpát
-két izzót a műszerfalban
mindezt 248.600km-nél. Ujjabb kalandokra, kiruccanásokra, versenyekre és munkábautazós hétköznapokra felkészítve!!!

Sajna a jövő hónapban még ki kell cserélnem a jobb első felső lengőkart,egy féltengely gumiharangot asszem jobb oldali és a hosszbordás szíj rugós feszítőjét a szíjjal együtt. és kész is lesz....:)az is lesz egy 30-40es tétel sztem

 
>> Esemény2010-07-22

Végre sikerült fognom szép amúrt.Egy 8 kilóst és egy 13.5 kilóst:D. Bence 20 kiló feletti pontya még várat magára sajnos...Ide is Alfa vitt minket

 
>> Szerviz2010-07-22

Hát valóban ki kellett cserélni a lengőkart mivel kijött belőle a gömbfej. A varázslatos utaknak köszönhetően. No de ez is megvan. Újjabb óvatos kilóméterekre fel!Lengőkar:29.000ft
Munkadij:4500ft

 
>> Szerviz2010-07-20

Az első fékpofa érthetetlen módon kb 5 év után elfáradt. Ma 2010 07.20-án Attila kicserélte, de sajnos észrevette, hogy ki kell cserélni a jobb első lengőkart a gömbfej miatt:(

 
>> Egyéb2010-05-20

Ezzel kezdtem a dolgot. Sima ügy volt, gyorsan lezajlott.