Bluestrain - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2017-04-07

ez is megtörtént. Találtam olcsón Castrol Magnatec-et. Előzőleg Total volt benne, úgy tűnik ezek a dieselek nem érzékenyek a márkára. Tizenként úgyis lecserélem.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2015-08-16

Letelt a 10000-es ciklus, lecseréltem az olajat. A pollenszűrőt is kidobtam, aktívszeneset kapott. Csináltam egy spray-s klímatisztítást is, meg körülnéztem alul, úgy tűnik minden O.K. Merthát jövő héten horvát túrára megyünk, és szeretném ha minden flottul menne.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2012-11-21

Idén nem sok minden történt a vassal. Tette a dolgát, jöttünk-mentünk elég sokat. Szeptemberben lecseréltem az olajat (beleugrott 15000 km), 5W30-at kapott, mert az volt. Majd nyárra megkapja a 5w40 WR-t.
Feltettem a téli gurigákat is. Ja, kb. egy hónapja volt, hogy nem indult a vas. Akku lefáradt. Felraktam töltőre, oké volt egy hétig, de pár nap állás után megint nem indult. Akku lemerülve... Hohó, itt valaki lopja az áramot!! Rámértem lakatfogóval, 400mA tűnik el valahová. Hamar rájöttem hogy lefáradt az erősítő. Nem kapcsolt be, de folyamatosan szívta a delejt.
Szétkaptam hirtelen felindulásból. A látvány egyértelmű volt, az inverteres táp egyik mosFet-je elpukkant. IRFZ 34N névre hallgat. Ma volt időm, hazafelé beszaladtam a Bercsényi u.-ba, és beneveztem négy IRFZ 44N-re, ami még pár A-rel többet is tud.
Csere megvolt, újra szól a hatlövetű!
Ha valakinek kell, van még 2 Fet :)

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2009-10-23

23.-án, e történelmi nap délelőttjén olajcserével egybekötött megemlékezést tartottam. Megemlékeztem mártírjainkról, akik a szabadságért életüket adták, és eszembe jutottak az árulók, akik sunyi, alattomos módon feladták ébredező demokráciánk élharcosait, és azok a lélektelen kontárok akik nem szégyelltek 10W40-es Mol olajat és Armafilt szűrőt beépíteni szegény védekezésre képtelen autómba.Mint idegen testet, úgy lökte ki magából táltos szíve a nem vércsoportazonos anyagokat./nem is fért bele a 4l-es kannába, elfelejtettem hogy ez a motor egy decit sem eszik 15000 km alatt/.
Ahogy 53 éve a szabadság szele végigsöpört, és friss gondolatok áramoltak, most úgy terjedt szét az 5W40 WR a dugattyúk körül, az olajjáratokban.
Emelkedett hangulatban zártam az ünnepséget /és az aknát/, jöhetnek a dolgos hétköznapok. Lehet hogy termosztátot kéne cserélnem, mert 75 C körül megáll a vízhőfok. Talán karácsony körül lesz rá időm. Mondjuk Szenteste délutánján...
és egy kép, a Time magazin '57-es első címlapja... Avanti ragazzi!