Mutasd

>> Szerviz2014-08-03

Hát meguntuk a nagy olajfogyasztását (1000 km-re < 1 liter) a motornak és megbontattuk egy szervizben. Ott kiderült az ok, ami a dugattyú megvállasodása volt többek között. A motor szinte komplett felújításon esett át a szelepek és a hengerfej kivételével. A motorblokkot felfúrták a következő méretre, és króm dugattyúgyűrűk kerültek bele. Jelenleg bejáratáson van a motor és új olajmárkát próbálunk ki a liqui molly személyében. A vízpumpa is cserélve lett, mivel kb. 3 hónapja elszállt a hűtőcső és a csere után kizárólag fagyállóval töltötték fel a rendszert , amely így szétmarta a vízpumpa tömszelencéjét. A fagyállónak a mért hőfoka -65 fok volt... Volt közben egy kis kipufogó javítás is (tartófül), de majd hátsó dobot is venni kell a legközelebb rá.
Eddig minden most minden szép és jó.

A hátsó dob így rozsdás kinézettel marad egyenlőre, mivel csak a külső takaró lemezréteg oxidálodik.