Zolika155 - főkép
>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-04-18

Történt, hogy az elkopott kuplungszettet kicseréltük egy LUK-ra, remélem tényleg jó. Ugye a múltkori kisodródást megsínylette a futómű. Így Marklartól beszereztem egy bontott bölcsőt, és Thomika által sikerült szerválni 2 új lengőkart :) Most faszán állnak a kerekek :P Zé.-ék pedig mind ezt kicserélték. Nagyon fasza lett most az autó.

 
>> EseményAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-03-18

Hatvan környékén, Ecséd és Rózsaszentmáton fele jártam a hétvégén, és a totálisan sz*r út miatt, elállítódhatott a futómű.. Fékezésnél és tempósabb elindulásnál jobbra húz a kormány :(((

 
>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-02-13

Meghalt a klímapanel meg a belső világítás is. Ma megnéztem és 2 biztosíték is ki volt égve, mindegyiket lecseréltem. Így már működnek. A klímapanel már tudja szabályozni a ventilátor sebességét is, így már nem kell a szivargyújtóról üzemeltetni! :)

 
>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-02-07

Kapott 1 liter Castrol Magnatec 10w40-et utántöltés céljából. Márciusra tervezem az egész motorolaj cserét, akkor majd Selenia-t kap. :) Addig meg beéri evvel is, remélem..

 
>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-02-06

Nem volt beltéri világítás. Kiszedtük, és láttuk, hogy nem volt rácsatlakoztatva a csatlakozó. Rádugtuk, de csak az egyik égő égett. Kicseréltük és így már mind a kettő ég, de a térképész lámpa még mindig sötét :( De legalább már ez meg van csinálva! :P

 
>> EseményAlfa 155 2.0 TS 8V // 2012-02-06

Hát én is elkezdem írni a blogomat.

Kezdett annyi pénzem lenni, hogy már tényleg nézegethessek autót. Az alap volt, h csak ALFA !! Akárkinek mondtam, hogy alfát akarok, egyből jöttek a szövegek: "szar olasz, olaszt ne vegyél, az olaszok szarok, miért nem veszel inkább Suzukit?" Tudom, hogy nem hibátlan típus, főleg nem egy 20 éves, de könyörgöm ez legalább kinéz valahogy... :D Nekem a régebbi típusok közül csakis a 155 jöhetett szóba! Sedan, elférjek benne a 18x centimmel, úgy, hogy azért a mögöttem ülő ne térdelje ki a hátamat. Meg külsőre szerintem az akkori, de a mai autók közül is a legszebbek egyike! Annyira agresszív, sportos de mégis elegáns, szóval tetszik és kész. Szombathelyre mentünk a kocsiért IC-vel, úgy tervezve, hogy haza már 4 keréken jövünk.Véletlen bukkantam rá, fent sem volt HaHu-n. Felhívtam, rendes volt a tulaj, elmondott mindent, a nagyobb hibákat is felsorolta.

- kettesbe visszakapcsolva magas fordulaton recseg a váltó
- bal első ablak kiékelve, kiugrott a sínből
- horpadások és karcolások helyei (annyira nem vészesek)

Amiket csak a helyszínen mondott:
-nincs a klíma feltöltve, ezért a szivargyújtóról megy a légbefúvás...
-szorul, nehézkesen nyomható a gáz, olajozni kell a gázbowden-t..

Mondta, h felrakja a téli gumit is, gondoltam előre kettőt és ennyi. Hát 4 db téli gumi van a kocsin, és 4 db nyári felnin meg a pincébe! Így nem jártam rosszul szerintem. Legalább nyárira váltásnál és fordítva csak centírozni kell! :)

A haza út lement rendben, motorikusan semmi panasz. A fentebb említett recsegés, lehet hogy a nyugodtabb és óvatosabb vezetésnek köszönhetően egyszer sem jött elő! 5-ben 2500-3500-as fordulaton jöttünk végig, nyomatékosan tette a dolgát. Jah, és szereti a benzint az tény :)

u.i.: 225607 km volt az órában mikor vettük.