Mutasd

>> Szerviz2016-06-21

Történet lényege,hogy el kellett mennem Zalaegerszegre, mikor ott végeztem átmentem Keszthelyre, pont akkor zúdúlt le töménytelen mennyiségű csapadék, még a TV-ben is benne volt. Kénytelen voltam haladni, és átmenni ,egy úton amit elárasztott a víz.
Utána szinte azonnal észre vettem,hogy kb. 100lóerő szétszaladt valamerre.

2napja volt nálam az autó, gondolhatjátok mennyire örültem.
Másnap pont bevolt iktatva az olajcsere stb, gondoltam megnézem a turbo csöveket, de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Még kb. 2napig nem aludtam rendesen, aggasztott a dolog. Turbo? Turbo geometria?
Élő adatot néztük, nem épül fel rendesen a turbónyomás, 0,7bar 3500-as fordulaton, nem valami bika...
Kaptam egy tippet, hogy nézzük meg a solenoidot.
Közben elkezdtem google barátommal kutakodni, és rá is találtam GTPeti írására, ahol szinte ugyan ezek voltak a tünetek, csak nálam nem volt hibakód.

Berendeltem egy új solenoidot, Roland159 vállalta a bújócskát, és kicseréltük.
A solenoidot elforgatva folyt ki belőle a víz... Szinte biztosak voltunk,hogy megvan a baj forrása.
Nagyon alul van, így beázhat, a 159-nél például fennt van a zárhídnál.
Vissza tértek a lovak, végre tudtam aludni.
De azért sokba került nekem az a szívesség,hogy elugorjak Zalaegerszegre...