Mutasd

>> Szerviz2017-03-01

Az autó 2014.06. havi német forgalomba helyezésű, 27700 km-el vettem február elején. Egy német Alfa fan családból származik, 3 Alfa állt az udvaron, mindenki Alfa pólót viselt.
Na az ilyen echte német család is ritka...
Az autót telente nem használták...autó téliesítve, rendszám leadva.
Beülve még új illat fogad.....az első napokban sokat ültem bele csak úgy a garázsban!
Természetesen nem adtak matrica rendszámot előre, mert a fém és a matrica mérete megegyezik és ha elfér a matrica, akkor elfér a fém is. Na ez kis Hazánk hatóságának gondolkodásmódja és még le is írják! Akkor minek van matrica rendszám? Egyébként az előző két Giu-n az volt...
Piritu Cartárs útmutatója alapján kétoldalas ragasztószalaggal rögzítettem és már 3000 km-t kibírt.
Természetesen összes folyadékot , olajat és szűrőt cseréltettem /Selénia és Tutela folyadékok, Mann és Mahle szűrők/.
Az olajszűrő csere megtréfált, mivel ehhez a motorhoz már rendes fémházas szűrő kell és ahonnan rendeltem ott szűrőbetétet írtak hozzá. Ezért egy napot állt mire megjött a Mann W 6014 szűrő. Más nem is gyárt hozzá, a gyári is Mann...
Az Olasz Autók Házában szoftvereket frissítettek, illetve a xenon magasság állító hátsó jeladót újrapozícionálták, mert az autó elé kb. 15 méterre világított a fényszóró. Június végén lejár a német műszaki, akkor tervezem a következő szervízt is.