Mutasd

>> Szerviz2010-05-06

Az volt az egész. Csökkenő teljesítmény, nehéz indulás, "beteg" hang, rángatás. Csöri kivizsgálta az esetet, és meg is oldotta, de szerintem őt is érte pár meglepetés:) Vezérműtengely szögérzékelő hiba volt az első diagnózis. Ki lett cserélve utángyártottra, nem javult meg az autó. Vártunk vagy három napot a gyári alkatrészre. Nem javult meg az autó, sőt már egyre rosszabb volt, háromezres fordulat fölé már nem pörgött. És már este 6 óra volt. Csöri nekifeszült egy hajnali fél kettőig tartó szerelésnek, ami alatt fény derült a valódi hiba okára. Senki sem gondolta volna, hogy a főtengelyen lévő szíjkerék reteszelése "lazult" meg, ami hatására az egész vezérlés elmozdult a főtengelyhez képest egyre jobban. Bumm, ez egy olyan hiba, amire senki sem gondolhat elsőként, és másodsorban sem. Benne van. Ezek szerint. És valóban Bumm lehetett volna, ha nincs egy kis szerencsém és nem szorul meg a reteszelés, hanem hirtelen "old". Csöri több volt mint korrekt, sokkal többet tett mint kellett volna az ügyfélért és a GTA-ért, ezer hála neki. És még az elszámolásnál is rendkívül korrekt volt. Mondjon nekem még valaki egy ilyen szerelőt, aki hasonlóan kiválóan ért az autókhoz, és hasonlóan önfeláldozó tud lenni. Nem fog tudni.