Mutasd

>> Szerviz2020-07-04

Generátor szíj 2 napig szivatott...
Nagyon könnyű szerelni, ja nem...
Kész lett.
Egy hét Brera után visszaülni nagy csalódás vagy inkább hiány érzet van bennem... Bár sokkal kényelmesebb a 159 számomra, a 2.4 dezsőkében nincs meg az az erő ami a 3.2-ben. A 3.2-vel simán ki tudtam rajtolni a gyorsforgalmi utakra míg a 2.4 erre nem képes a váltó áttétele miatt.1-es(40).
És hát ugye az a mutató is gyorsabban megy fel felé.
Valamint a hang... Bár itt szinte mindenki az 5HENGER 2.4 klek kllleeek kleeee-re gerjed, biztos bennem van a hiba hogy nem tetszik. Ellenben a 3.2 V6 olyan hangszíneken dalol ami megdobogtatja a szívem.
Azt azért leszögezném... a 3.2 is kevés ehez a tömeghez! A súly mindenhol jelenvan. Kigyorsításoknál, fékezésnél és sajnos a kanyarokban is érezhető, mindíg jenlenvan és korlátoz.
Győrőrű autok ezek, a Brera és a 159 óta nem gyártottak még egy olyan típust ami ennyire megfogott volna. Nekem a 159 jobban tetszik, a Brera viszont egy vadállat, egy igazi sportauto látszatát kelti bennem. De amint szabadjára engedném az összes lovat egyben egy hatalmas csalódás is.
Vezettem már erösebb autókat, és gyengébbeket is, gyorsabbat is de lassabbat is, és manőverezhetöbbet is szóval van viszonyítási alapom. Persze van aki más képp látja ezt, nem vagyunk egyformák, nekem ez a véleményem. Ezt csak olyan ember érti akiben szintén dobog a Cuore Sportivo...