Tagok >> KrTibi >> Giulietta 1.4TB Distinctive EU6 >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4TB Distinctive EU6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2016
- Színe:Bianco Pastello 296/A
Teljes hosszán villog, nem csak 3 pontban. Aliexpresses kínai cucc, de kivitelben, fényerőben teljesen rendben van, E jeles. Az átlátszó, nem futófényes verziót rendeltem. Az alap műanyag fekete, így egy picit még ez is sötétebb a gyárinál. Tetszik.
Feltettem a nyári gumikat, kipucoltam a kocsit, és eltettem a garázsba. Innentől kiveszem a napi használatból, csak hosszabb utakra ülök majd bele. A napi szaladgálásra vettem egy furgont.
79040 km
Liqui Moly Top Tec 4100 + Mann Filter W716/2
Az előző csere óta 10090 km-t futottunk.
73419 km
Sikerült szereznem egy nagyon szép állapotú Turbina szettet, idén ez lesz a téli. A másikat eladtam, a Michelin gumik átkerültek erre.
Időnként visszatérő check engine és "P0141 hátsó lambda fűtés szakadt" hibakód miatt a kérdéses szonda gyári újra lett cserélve.
71098 km
Meguntam a nagyot, vettem egy másikat. Ez 90-es és ferdén vágott, valamelyest követi a diffúzor vonalát. Így jobban tetszik.
Sokáig tartott, de elkészültek a tavasszal vett felnik. 2 görgőzve lett, teljes fényezés, front esztergálás gyári mintára, és végül lakkozás. A színkód az eredeti 693/B, annyi csavar van a dologban, hogy a lakknál hagytam magam rábeszélni egy fényesebb verzióra. Nem bántam meg. Gyári, de így mégis van benne valami egyedi. A meglevő Continental gumik mentek fel rá, még bőven van bennük élet.
Egy ideje terveztem ezt az átalakítást, de amennyire lehet, igényes megoldást kerestem. Áron barátomtól kaptam egy kiszerelt ködlámpát, ezen tudtam méregetni, agyalni. Az izzó foglalata H3, széles a kínálat. Egy dual color cuccra esett a választás, fehér és kadmiumsárga fényt tud, bekapcsolásonként váltogatja a két színt. Gondolva a kínai cuccok minőségére, rögtön 2 fajtát rendeltem, a kettőből ez tetszett jobban. A legnagyobb akadály a ködlámpa gyári hátsó fedele, amiben nem fér el a normálisabb fényerejű ledek hűtőbordája. Az Aliexpress-en találtam ilyen célra gyártott univerzális gumi sapkákat. A ködlámpa hátulja picit kúpos, 55-58mm. Rendeltem 55-öst, fogóval tudtam csak felhúzni, cserébe szorosan illeszkedik, rendesen tömít. A gyári csatlakozó a hátsó fedélen van, erre is megoldást kellett találni. A led vezetékét kivezettem a gumi sapkán, és kapott szabványos vízmentes csatlakozót, egyezik a gyári fedélen levővel. A beszereléssel kicsit megszenvedtem, de ment lökhárító levétel nélkül. Jobb oldalon a légszűrőház és a tartójának elmozdításával oldottam meg. Nekem tetszik a végeredmény, egész jó a fénye. Remélem nem megy tönkre 1 hónap alatt.
Update: 2 évet bírt, sima sárga halogént tettem be helyette.
Tavaly is hülyéskedett a klíma egy alkalommal, de azt kontakt hibának tudtam be. A napokban megérkezett a kánikula, jöttek a gondok. A kompresszor ki-be kapcsolgatott, amikor ment akkor is esetleges volt a befújt levegő hőfoka. Gyorsan kértem időpontot az egyik helyi, klíma javítással is foglalkozó szervizbe. Hibát nem találtak, de túl volt töltve a rendszer. Az előírt 450g töltet helyett 550-et fejtettek le. Rejtély, hogy került bele ennyi, de még inkább, hogy miért csak most jött elő ez a jelenség. Lényeg a lényeg: nem ereszt, a most beállított mennyiséggel jéghideg, és kapcsol amikor szeretném. Remélem így is marad.