Mutasd

>> Szerviz2012-03-02

A dolog úgy kezdődött, hogy amikor becsuktam az ajtót a küszöb ellenőrzésekor a dolog hangos kattanással történt. Kis keresgélés után azt tapasztaltam, hogy az ablak eléri a tető fémrészét. (1. kép) Borítást leszedve a szervizkönyvben foglaltak alapján beállítottam az üveget. Azaz csak állítottam volna, mert nem lehetett. Legalsó állásban volt.
Nem volt más, kibeleztem az ajtót (2. kép), hogy megtaláljam az okot. Az emelő szerkezet (3-4 kép) jó, de azért megzsíroztam. Az ablaküveg jó.
A végállás kapcsolókat tanulmányozva (bal: 5 és 8 kép) feltűnt, hogy egy hasonló műanyagot találtam az ajtó aljában. (5. kép) Kiderült, hogy a másik végállás kapcsolóról esett le (6. és 9. kép) Visszaragasztottam és lehetett összerakni az ajtót.

Az üveg beállítása nem kis meló, most már sikerült is. 4 órám ment rá az egészre.

A nap fénypontjaként a napsütésnek engedve egy 20 km-es nyitott tetős kört tettünk meg.

A kabriós szezont ezennel megnyitom. :-)))

u.i.
Hogy a helyzet ne legyen ennyire egyszerű másnap kiderült, hogy az ajtókat nem lehet kulccsal becsukni. Az ajtó mindig visszanyit. A gombot se lehet lenyomni rendesen. Szóval szét kellett szednem az ajtót még egyszer és visszahajlítani a tegnap elgörbített rudat.

Kárpit le- és felrakása már rutinfeladat.