Mutasd

>> Szerviz2013-08-03

Anno domini a gyári lengéscsillapítókat felújítattam a Kárászynál. A sport változat annyira kemény lett, hogy a toronyszilent rugózott a lengéscsillapító helyett. Tehát elcseréltem 1 pár gyári használtra. Azok eddig bírták. Pontosabban nem bírták. A boldogan beszerzett AZEV A felnigarnitúrát lecseréltem gyári Speedline felnikre. Felni cserekor vettem észre, hogy a bal első lengéscsillapító nyaka olajos és már a porvédő is abban úszik. Tehát kuka. Tehát másik. Hátul Kayaba Excell G van. Előre is az kellene. Próbáltam a Monroe gátlókat is, de egy szerelő ismerős mondta, hogy az utóbbi időben sok a baj velük. A Kayabákkal viszont nincs baj. Így hát az lett. Elég drága és sajnos nem volt időm a klubbos beszerzéssel intézni- bocs, Thomika. Maradt a ZSU. Elég baráti áron adták. A beszerelésnél kapott természetesen új porvédőt, ami viszont már Monroe gyártmány. A rugóösszehúzó sokat segített. A gólyalábat nem szedtem ki teljesen, a toronyszilentet bent hagytam. A beszerelésnél kellett kicsit játszani a rugó tetejével, de simán bement a helyére.
Ha már le volt szedve a kerék, kapott egy-egy kutyacsontot is.