Mutasd

>> Szerviz2017-11-04

Csak cseréljük ki az elrepedt üvegburát így kezdődött. Kerestem egy balos fényszórót, 15e –t találtam is a bontóban. Elsőre kicsit kopottabb volt, mint a két gyári. A terv egyszerű volt, kivesszük a gyári fényszórót, a törött burát lekapom, a foncsort finoman kitakarítom, az új burát visszaragasztom és mehet is vissza. A tervezett időráfordítás az elő mozzanatnál elcsúszott. A fényszóró 6 csavar után kint is, viszont az üveg bura egy flottányi Opel Astrahoz használt ragasztóval lett gyárilag beragasztva. A meleg és a 13 év meg is tette a hatását. 1 óra volt mire a bura levált a fényszóróházról. Majd a finom vatta és desztillált víz kombinációval felkészülve 1 másodperc alatt sikerűt egy 100 forintos nagyságú helyen a foncsort megsérteni. Az újra tervezés és több tucat youtobe how to videó után sikerült az bontóban vásárolt fényszórót szép lassan kitakartani. Mivel a foncsort nem tudtam kicserélni a rengeteg ragasztó miatt, így maradt a bontós vissza szerelése…. közben a jobbost is kivettem, mert porosnak láttam belülről. Ez is kb. 3 órás munka után szép tiszta lett, már rutinból NEM tettem tönkre a foncsort taszítás közben. Ekkor elkapott a gépszíj és a néha vacakoló jobb index is kikerült, naaa itt megtaláltam az első gányolást. Egy korábbi sérülés után a lámpák bekötése egy 6 éves gyermek légózásához hasonlított. Új kábel, egy új lekötés némi kontakt spray, egy kis szilikon a víz távol tartása végett és kész is. Majd jött a baloldal kitisztogatása, itt sem volt szebb a bekötés. Végül 4 új GE Megalight Ultra +120% HB3 a tompított és reflektorizzó, két új Osram Night Breaker H3 a ködfényszóró helyére. A helyzetjelző és az index helyén led –et próbálok ki. Vagyis az egy órás munkából egy egész hetes móka lett…. :-)