Mutasd

>> Tuning és extra2011-08-04

Most értem a végére annak a gondolatnak hogy beépitem a vasba az Airride-ot.De ezzel nem az autó orrát akarom ugráltatni csak a vezetési komfortot és opciókat akarom bőviteni.a 4 új lengéscsillapitó már megvan és úton vannak a légrugók és a kompresszor is.már csak a vezérlés és az elektronikába vannak apró kérdések de úgy néz ki Pedro barátommal PLC segitségével oldjuk meg az emelést süllyesztést de nem kell nagy dologra gondolni:D.A lényeg annyi hogy a kormányon 2 görgetővel lehet majd emelni süllyeszteni elöl hátul.Persze az ezzel járó újabb problémákat ismerem már...de izgalmas új átalakítás veszi kezdetét és messze van még a q4 ?:):):)

 
>> Tuning és extra2011-06-15

Hát most hogy kezdek elérni a rögös út végére és az autóm lassan annyi pénzbe került mint Monrovia félévi költségvetése írok pár sort az eredményekröl.Nem sok hasonló alfát találtam eddig ugyhogy nem is nagyon tudtam tanácsot kérni senkitöl de úgyérzem megoldottam a problémáimat.A kocsi egy vadállat lett!!Minden fokozatban húz kb 4.5 sec alatt felmászik a mutató 100 ra és kegyetlen a nyomatéka 13 literes átlagfogyasztás mellett :D.A turbónyomást is sikeresen felhuztam 0,8 bar ra ez a felső határ amit a motor tartósan bír.Már csak a belsőtér és a szórakoztatóelektronika van vissza egy két apró szarság mellett.Örülök hogy ilyen aútóm lehet nem vagyok vele egy szürke egér a közlekedés forgatagában és nem jelentenek komoly ellenfelet a germán szennyhulladék olajzabáló dízelmotorokkal szerelt járművek.(BMW Volkswagen Audi) amik a chiptuningőrült kisfogyasztás teljesitményarányért haldokló jamplik státuszautói.Az Alfa Romeo-nak lelke van és ha az ember autózik vele az autósport és az autós történelem lapjain lépked.ennek szellemében folytatom tovább amit elkezdtem és remélem 5 év múlva is okozok majd kellemetlen perceket az új autóknak is:)) U.I. Az autó olasz