Mutasd

>> Szerviz2008-10-29

Születésnapomra megleptem az autómat egy kis kényeztetéssel.
Először a bal első végtagja lett felizgatva,szépen le került róla a féltengely és felcserélődött a szép emlékű szürke Alfa hasonló alkatrészével,amely bár sok mérföldet rótt már le,mindazonáltal a féltengelyt körülölelő gumiharang kiváló állapotban leledzett,ellentétben a jelenlegivel,melyen repedés keletkezett,s lőn szabad útja a zsírnak ki a szabad világba.Na ezt elégeltem mostan meg s baráti segítséggel belekerülvén ama másik tengöly ép gumiborításával sok leendő kilómétert megelőlegez mintegy :-)
Babrálva ismerszik meg a szerkezet,így derült világosság arra a tényálladékra,hogy a gólya lábának teteje csúnyán el van repedve.Jővőbeni problémát elkerülendő gyorsan elugrottam két másikért,melyet szintén a szürke masina hagyatékából merítettem s s kicserélend.
Mivel a sebességváltóból amúgy is le kellett engedni az olajat,ezért vissza már frisset kapott bár nem olaszt,mert az pont nem volt a boltban de a paraméterek megfelelőek.
Közben volt idő az akku karbantartására is:szint ellenőrizve,csatik lesikálva :-)
Nézelődés közben fény derült arra,hová is fogyott az olaj oly sebesen nemrégiben:
Egészen konkrétan kiszökött a motorból a szelepdekli tömítésen keresztül.
Pont volt kéznél egy,úgyhogy annak is csere lett a sorsa :-)