Tagok >> Rizzo >> 156 SW 1.9 JTD 116 >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD 116
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:kékesszürke
158326km
Nemigaz hogy, egy altókilincset se tud normálisan megalkotni egy ilyen patinás
autógyár.A GTV és a 155 kilincse állandóan eltört,ez meg beszorul amikor kinyitom az ajtót, és utána a kulcslyuknál fogva kell kipiszkálni a nyomógombot.Eleinte körömmel később a kulccsal, mégkésőbb sehogy.
Ma kénytelen voltam megjavítani.Az időideális -2 'C.
1.Ajtópanel le ,polifoam le,
2. A kilincsről le kell venni a a két rudazatot .Az egyik csak be van pattintva (kék nyíl) a másikon a műanyag perselyt elöbb el kell fordítani.A kilincset két csavar rögziti,aztán ki kell ügyeskedni az ajtóból.
3.A szerkezettel nálam 2 hiba volt ,1. el volt szakadva az "O" gyűrű (22mmX2mm)piros nyíl. Kicseréltem. 2. kenés híjján megszorult.Ehez szét kell szedni.Kiütöttem két stiftet a nyíl irányába(zöld és sárga nyíl). Ekkor ki lehet húzni a belsejét(lila nyíl).Megtakarítottam bezsíroztam.
Aztán vissza az egész.Most jó.
Szerintem nem hasznos erősen gőzborotvázni a kilincseket.
(a képet a netről halásztam, amit én csináltam az megsemmisült)

157908km
Kicseréltem a teljesen elkopott első fékbetéteket.
Alkatrész: Jurid571884j

1558614km
A gyerekek összekenték csokival a hátsó üléslapot. Nem tudtam nyomtalanul
kitakarítani, ezért leszedtem a kárpitot az ülésvázról és a szivacsról és a kádban nekiugrottam.Aztán persze végigmentem a teljes belsőn, kb.:4 napom ment rá
de megérte mert most öröm beülni.




155124km
A multkor nem szünt meg teljesen a kopogás a felső lengőkar cserénél.Az első
stabilizátorrúd szilentek is kopogtak.Nem egyszerű a csere.
Le kell hozzá lazítani a kipufogó feletti lemezt a kardánalagútban.Ki kell szerelni a hátsó váltótartó bakot, lefordítani a konzolját.Kivenni a kormányművet tartó csavarokat
aztán az egész bölcsőt leengedni a kipufogóig, (8 csavar fogja). Ekkor már van annyi hely hogy ki lehet ügyeskedni a stabilizátor rudat a bal oldali kerékjáraton keresztül.Ha kijött, akkor
a stab.gumik felfogató kengyelét szét kell szedni.Persze össze van "szegecselve "peremes anyákkal a két-két lemezdarab.Aztán be az új gumik és már csak össze kell rakni.Mindezt persze háton a felbakolt kocsi alatt.
Tipus:IMPERGOM (gyári)


154472km
Kissebb rozsdafoltokat fedeztem fel a hátsó felső rúgóbekötéseknél.
Kiszedtem mind a 4 doblemezburkolatot, lecsiszoltam a rozsdát , lekentem a
kerékjáratokat és a küszöböket korróziógátló alapozóval.Szerencsére sehol nem volt átlyukadva a lemez. Máshol nem láttam korróziót.


154371km
Típus: Starline 12900Ft/db
Régóta hallgattam már a kopogást, de most meguntam és kicseréltem a bal-jobb felső első lenlőkarokat. Beszerelés elött szétugrasztottam a szilenteket és teleraktam szilikonzsírral.
A csere menete:
Kerék le. 1. A felső lengőkar gömbfejét kinyomni a csonkállványból.
2.A motortérben a torony 4 anyáját lecsavarni (a lengéscsillapítóét nem!!!!).
3.Lekötni a stabilizátor pálca egyik gömbfejét. 4.Az alsó lengőkarról lekötni a lengéscsillapító villáját. 5.Lefelé mozdítani (amíg engedi) a rugó, lengéscsillapító és villa egységet. 6.Kiügyeskedni a toronyból a felső lengőkart a tartókonzoljával együtt.
Kint kicserélni a lengőkart.
És vissza az egész fordítva



148500km
Végre találtam jó áron gyári 16"-os SPEEDLINE felnit ,gumival együtt(Barum Bravura).
Lassan indulunk nyaraln ,így kénytelen voltam tetőtartót venni.A 155-öshez való nem illett rá.


2012.06.03. 147158km
Vásárláskor kellett volna, de mindig közbejött valami,szerencsére nem a szakadás.
A lényeg hogy már nem parázok.Egyébként hibátlan volt a régi szett is.
Megint találtam kókányolást az előző gazdától:több helyen el volt törve a szíjborítás.
Cserélt alkatrészek: Vezérműszíj (Gates powergrip 5500 XS),
feszítő ,vezető,Vízpumpa(mind Rauville)






2012.05.12. 146323km
Ismét ráakadtam az elődöm gányolásaira
1. A jobb első halogén helyzetjelző(5w) helyére beeröltetett egy sima (2w) bajonetes
izzót. Fogóval kellett kitépnem.
2. A pollenszűrő bele volt gyűrve a helyére.
Még kicseréltem a vízhőfokműszer háttérvilágítását.


2012.05.08. 146115 km
Alul végig volt repedve a szélvédőm,nemrég pedig pont szembe kaptam egy kavicsot .
Kénytelen voltam cseréltetni, hamarosan itt a műszaki vizsga.