Mutasd

>> Szerviz2011-05-02

Ma délelőtt megvolt az első "hivatalos" szervízlátogatásom. A km számláló 4256Km-et mutatott, így az Sw megkapta a jól megérdemelt friss olajat, szűrőt. Érdekes a dolog, mert mintha kicserélték volna az autót. Csendesebb a motor és mintha sokkal könyebben venné a kigyorsításokat. Mintha jobb lenne a gápedál-zreakció ideje. Fogalmam sincs mi lehet az összefüggés a működés és egy olajcsere között, de most nagy az öröm! :) Selénia WR 5W30-as olaj került bele, gyári előírás szerint. Következő olajcsere, 16K - 17K magasságában és utána 15K Km-enként. Semmi esetre sem fogom a 30K-s periódust kivárni.

...és megvolt a garanciális javítások közül 2 tétel:

- A tükörmozgató kapcsoló cseréje (ez egy kicsit érdekes, mert ugyan most működik a lefelé irányban történő mozgatás is, de teljesen más érzés amikor ezt az irányt nyomom le, összehasonlítva a többi iránnyal. Nekem van egy erős érzése, hogy itt nem csere, hanem "okoskodás" történt csak és a hiba ismét jelentkezni fog hamarosan - ne legyen igazam!!!)

- A vezető ülés nyikorgás is meg lett szüntetve egy kis kenőanyag köztes beinjektálásával :)

Úgy gondoltam, hogy eljött a kánaán és minden szép és jó lesz innentől fogva. Csendben, békében együtt suhanunk tovább... erre elkezdett zizegnia a tetőkárpit...

Luigi, Luigi... Össze kellene kapni magad, mert ez így nem lesz OK! :DDD