Mutasd

>> Szerviz2012-09-19

A következő eseményláncolatot mindenképp meg szerettem volna írni egy blogban, de egész addig vártam, amíg végre pont nem kerül a történet végére és a pont az megnyugtató lesz, nem pedig további idegesítő kálváriázás... Szóval a 159 idestova másfél éve van a családban és nagyon úgy néz ki, hogy a "szokásos" 159 bajok elkerülik a mi kis bianco csodánk háza táját... Na persze ennyire nem rózsás a kép, mert van (VOLT :-)) 3 olyan idegesítő probléma ami folyamatosan és minden egyes szervízprobálkozás után hoszabb - rövidebb idő után visszatért. Ezek a következők:

1. Vezető ülés nyikorgás - Ha jól számolom 6-szor szedték ripityára és szerelték össze az ülésem, mire végre elhitték, hogy nem az ülés, hanem annak emelőszerkezete nyikorog. Tegnap szétkapták, bekenték és láss csodát, azóta csend van :-) 1:0

2. A vezető oladli tükör lapja 90-es tempó felett erős lambadába kezd és onnantól fogva, gyakrolatilag használhatatlan, mert nem látok benne semmit. Már 2 -szer cseréltek tükröt, mire végre (ismét a tanácsomora) levették a tükörlapot, beragasztózták szélvédőragasztóval azt az 1 pontot, amit elengedett a ragasztás, visszatették a lapot a helyére és ismét látok a visszapillantóban rendesen :-) 2:0

3. A harmadik és legbosszantóbb probléma az ablaktörlő volt. Működni működött, túlságosan is jól. Ha egyszer bekapcsoltam, akkor az bizony meg nem állt hosszú percekeig, néha fél órákat is ment, kikapcsolt állapotban is, csak akkor állt le, ha levettem a gyújtást... 3 -szor cseréltek motort, mivel folyamatosan azt szajkózták, hogy itt minden egyben van, csak és kizárólag ez segíthet... Hát nem segített... Aztán jött ismét az ötlet, hogy akkor már csak 2 megoldás lehet, kapcsoló, vagy body computer. Első körben megrendelték a kormánykapcsolót, beszerelték és láss csodát, minden úgy és akkor működik, ahogy és amikor kell :-) 3:0