Blog >> lépések:
Nos miután sikerült megismerkedni a járművel mélyebben, kiderült egy két orvosolandó probléma.
Sötétben viszonylag kevéssé látok! Nem a szememmel van gond csupán a világítás gyatra, pedig emlékeim szerint annó igen jó volt a 155 világítása (mondjuk akkor még nem igen volt a xenon elterjedt). Gyors izzó csere (night braker on), a helyzet javult, de nem sokat. Irány Érd ahol minden kezdődik és némely gépeknek végződik. Két jó állapotú lámpatest beszerzése és rendberakása valamint az izzók installálása után ismét világos gyúlt az éjszakában! Köszönet az alkatrészekért. Ha már ott jártam, rendbe raktam a rakoncátlan első utastérvilágításom és a kesztyűtartó fényt is (igaz az továbbra is küzd némi kontakt problémával). Biztos ami biztos kicsréltem a z összes izzót a világítás rendszerben. Már csak a klima panel burkolózik sötétségbe (nem az izzók vannak kiégve benne).
Pótolva lett az ablakmosó tartályának kupakja is.
Kaptam ajándékba egy hátsó felújítandó emblémát is, mivel az enyémről teljesen hiányzik.
Továbbiakban az ablaktörlőkapcsoló kar cseréje lévén meggyógyult a hátsó ablakfütésem is, ami nem hátrány a tél közeledtével.
Közben megrendeltem az Alfák védelmezőjét is, egy vaskos kazánlemezből készült kartervédő formájában.
Az autó jön megy, fűt, világít, kanyarodik, fékez.
ui: a fényszorómagasság állító ledlámpája sem ég valami miatt. Szétszedtem, de nem jutottam a végére a miértnek.