Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2012-04-26 19:58:38 // 124877
Nagyon jó áron adtad el! Én biztos nem tettem volna! :)
És mi lesz helyette?
sprint832012-04-26 19:55:30 // 124876
750, + a téli kerekek maradtak nálam. Nem volt jó nézni amikor elviszik, de lesz más ami pótolja. Sajnálni nem szabad, ha úgy lenne akkor nem adom el...
T.a.m.a.s.2012-04-26 19:53:00 // 124875
Hamar elkelnek mostanság az 55-ök! Én is dobom fel a használtautóra xD
Buksi2012-04-26 19:48:58 // 124874
Aztamindenit! Annyiért amennyit mondtál? Nem fáj érte a szíved?
sprint832012-04-26 19:46:47 // 124873
Üdv Urak!

Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi2012-04-26 17:38:35 // 124872
Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
Buksi2012-04-26 17:31:06 // 124871
Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi2012-04-26 17:27:39 // 124870
Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane2012-04-26 17:06:41 // 124869
Ja, ennek története van...

Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo2012-04-26 17:05:33 // 124868
Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
Buksi2012-04-26 16:10:27 // 124867
Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
Bazsa1452012-04-26 15:53:29 // 124866
Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
süsnye2012-04-26 15:50:39 // 124865
besz@rok, milyen kincsek kerülnek itt elő.. :))
Fairlane2012-04-26 15:39:19 // 124864
Mindent lehet :)

Fogóval kell 90 fokot fordítani a rúdján, akkor kiakadnak a pöckei, és le tudod húzni.

Bazsa1452012-04-26 15:33:16 // 124863
Hali. Hogy lehet kivenni az első ülés fejtámláját ? Egyáltalán ki lehet ?:)
süsnye2012-04-26 14:56:51 // 124862
az nem a VE-be megy, hanem a relétáblába.. reléken (amiket a VE kapcsolgat) keresztül kapja a kraftot..
Buksi2012-04-26 14:52:32 // 124861
A kompresszor csatija egy egy csúszkás csati és a motortérben lévő, a klímához tartozó kábelkötegre csatlakozik a hozzá illő csatiba! Márhova nem is lehet csatlakoztatni!
Buksi2012-04-26 14:46:45 // 124860
Na kössz! :-D
Longman2012-04-26 14:44:05 // 124859
A kompresszoron van egy vezeték, az hová van kötve? Mert az megy a VE-be. Annak a csatlakozója is szabvány!
Buksi2012-04-26 14:41:47 // 124858
Akkor szerinted mi lehet a gond?
süsnye2012-04-26 14:40:57 // 124857
a motronic egység kódja az elektronyos szent írásban.. :)
Longman2012-04-26 14:39:12 // 124856
Elvileg ha AUTO módban van és nincs nyomás akkor nem kattan talán (láttam már az ellenkezőjét is), de teszt üzemmódban, akkor biztos hogy kattan. Úgy még az én hibrid rendszerem is kattant!
Longman2012-04-26 14:36:56 // 124855
Szerintem mindegyik tudja. Mikor bele voltam merülve ebbe, úgy rémlik hogy erre a következtetésre jutottam! De az már régen volt! :)
Buksi2012-04-26 14:30:21 // 124854
Nem baj, csak nézd meg légyszi! :)
Buksi2012-04-26 14:28:18 // 124853
Hopsz, erre nem gondoltam! Egyébként lehet igazad van, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor megkell, hogy emelje az alapjáratot! Az enyémben meg nem volt klíma gyárilag, így minek tettek volna bele olyan VE-et!?
Az az S11 az mi az?
Buksi2012-04-26 14:21:01 // 124852
Nem, hanem a kuplungot, hogy behúz-e, de sztem azzal nem lesz gond!
süsnye2012-04-26 14:20:26 // 124851
nem.. a Motronicra (S11)
süsnye2012-04-26 14:19:40 // 124850
jah, hogy úgy.. hát azt csak hvégén tudom max megnézni..
Buksi2012-04-26 14:19:35 // 124849
Mármint a panelre gondolsz? Mert az klímás panel!
Buksi2012-04-26 14:17:04 // 124848
Nem a gomba kábeleire vagyok kíváncsi, hanem a környékén van még pár csati és azok kábeleire és hogy melyik színűhöz van csatlakoztatva!
süsnye2012-04-26 14:16:30 // 124847
" ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez.."

itt azt hittem a ventikapcsolót kötöd direktbe.. :)
süsnye2012-04-26 14:15:21 // 124846
sztem se ez a probléma, ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez..
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
Buksi2012-04-26 14:09:56 // 124845
Ha hazaértem direktbe kötöm megint, de sztem ezzel nem lesz gond!

A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
süsnye2012-04-26 14:06:50 // 124844
akkor a kuplung behúzás és a vezérlése jó.. ;)
süsnye2012-04-26 14:01:46 // 124843
najó.. de mi most automata klímáról beszélünk.. :P :)
süsnye2012-04-26 14:00:54 // 124842
piros, fehér, fekete
piroson jön a delej a relédoboz felől..
süsnye2012-04-26 13:55:01 // 124841
hát.. elég sok minden..
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
Fairlane2012-04-26 13:34:29 // 124840
Nekem manuális klímás és két vezetékes volt... A ventillátor egyfokozatú, előtétellenállás nélküli.
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
Buksi2012-04-26 13:32:07 // 124839
Természetesen 3 vezetékesnél, mert az a klímához tartozó gomba! A 2 vezetékes a klíma nélküli! :)

A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
süsnye2012-04-26 13:24:00 // 124838
hát, ha klímás, akkor 3 vezetékes.. ejnye, de gyorsan kopik a tudás.. :)
Fairlane2012-04-26 13:17:12 // 124837
Két vagy háromvezetékes gombánál?

De hát én már sajnos ugye nem.... :)
Buksi2012-04-26 13:08:33 // 124836
Na ezt nem tudom!
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
Buksi2012-04-26 13:06:11 // 124835
Megkérhetném a mélyentisztelt klímás kollegákat, hogy valaki nézze meg nekem, hogy a ventillátor hőgomba (szemből a vízhűtő jobb alján) környékén található csatiknak milyen színű kábelei vannak és melyik melyikbe csatlakozik, mert egyenlőre ez nem tiszta! Van két csati is a kábelkötegen, ami a relédoboztól jön (hűtő előtt a zárhídon) és ezek egymásba vannak dugva és szintén a hőgomb környékén vannak! Nagyon köszi előre is!
nedudgi2012-04-26 12:59:14 // 124834
Egyáltalán kapcsolható a kuplung ha nincs meg a megfelelő nyomás/olaj?
Buksi2012-04-26 12:53:27 // 124833
Úgy néz ki a fülemmel semmi gond! :)
Buksi2012-04-26 12:50:57 // 124832
Kipróbáltam és nem kattog! :(
Mi lehet a bibi?
Fairlane2012-04-26 12:39:23 // 124831
Akkor vagy hiba van valahol, vagy fület kell mosnod.... :)
Buksi2012-04-26 12:29:23 // 124830
Nem gond, írd a többihez! :)

És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
Buksi2012-04-26 12:25:41 // 124829
Megyek, ne aggódj, csak még azt nem tudom, hogy mikor! :-D
nedudgi2012-04-26 12:15:33 // 124828
És ha kattan akkor elvileg minden funky? Mert én most kipróbáltam és kattant...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak