ez attól függ,hogy milyen rendszer :D
fölösleges a számokkal játszadozni,úgysem az a lényeg.170-175 körül saccra
De arra figyelj hogy a programozás legyen az utolsó lépés,és szólj Kollárnak,hogy milyen módosítások vannak a gépen.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
mreni2013-02-02 17:16:16 // 23341
Ricsi 1472013-02-02 16:50:20 // 23340
Oké! Egyébként kb mennyi + lóerő és nyomaték várható az új kipuftól és coolerezéstől??
mreni2013-02-02 16:47:33 // 23339
Nem kell,amíg bírja maradhat.
Ricsi 1472013-02-02 16:22:37 // 23338
Igen EGR kiiktatása már tervben van! Kuplungot kell cserélnem?
mreni2013-02-02 16:17:16 // 23337
érdeklődj a környékedet,egy jó kipufogós megoldja mindkettőt,nem egy nagy kaland.
Kollár jó választás,EGR-t is irasd ki ;)
Kollár jó választás,EGR-t is irasd ki ;)
Ricsi 1472013-02-02 16:05:09 // 23336
Kollár Szabival fogom csináltatni elvileg majd tavasszal! Kipuffot hol lehet csináltatni na meg a coolerezést is??
mreni2013-02-02 15:54:04 // 23335
csináltass egy jó kipuffot,jó coolerezés és utána vidd programozni,olyanhoz aki ért is hozzá
Ricsi 1472013-02-02 15:50:57 // 23334
Még egy 5-6 évig szeretném megtartani! Hát olyan sokat nem akarok rákölteni, tudnom kellene h mit lehet vele kezdeni és h az mennyi pénz tehát h megéri e rákölteni! chipelés 65 ezer kb még egy 100 körül szánnék rá! Chipelés után érdemes lenne kicserélni amúgy a kuplungot, Q2 kuplungja jó lehet enyémre is?
GTPeti2013-02-02 14:52:31 // 23333
Mennyit akarsz még menni az autóval? Illetve mennyit akarsz rákölteni.
"turbonyomás emelése" A turbó az, ahol nem sok tartalék van. Ha érted mire gondolok...
"cooler cserélése" Ezt lehet cserélni, veszélytelen dolog. De sajnos a gázreakció romlani fog, a turbólyuk nőni. mreni cartárs próbálta már.
Egy 1.9 16V-nél az értelmes határ max. 200LE. Ennél többet még a Q2 kuplungja sem visel el.
"turbonyomás emelése" A turbó az, ahol nem sok tartalék van. Ha érted mire gondolok...
"cooler cserélése" Ezt lehet cserélni, veszélytelen dolog. De sajnos a gázreakció romlani fog, a turbólyuk nőni. mreni cartárs próbálta már.
Egy 1.9 16V-nél az értelmes határ max. 200LE. Ennél többet még a Q2 kuplungja sem visel el.
Ricsi 1472013-02-02 14:44:22 // 23332
Jah az adatok lemaradtak 147-es 1.9 Jtd 150 Le 2005-ös évjárat!
Ricsi 1472013-02-02 14:42:13 // 23331
Szevasztok! Egyenlőre csak érdeklődés szinten teszem fel a kérdést, h a chip tuning után milyen tuningolási lehetőségem van még, pl. turbonyomás emelése, cooler cserélése segíthet vagy vmi mással kellene kezdeni?
[k i z z o]2013-02-02 08:31:31 // 23330
Azért jól nézzétek meg, mit vesztek innen, de legtöbbször a hangzatos nevű gyártók is innen címkéznek. (Sajnos.)
[k i z z o]2013-02-02 08:29:04 // 23329
Olcsó, távirányítós:) + vám sem kell rá az ára miatt, el lehet intézni velük. De aki hangoskodik feltűnően, azét nyilvánosan lehegesztjük:)
http://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Performance-Turbo-Remote-Control-Exhaust-Cutout-Kits-MP-CK301-3/572270307.html
+ van itt egy csomó típus, nézegessétek.
http://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Performance-Turbo-Remote-Control-Exhaust-Cutout-Kits-MP-CK301-3/572270307.html
+ van itt egy csomó típus, nézegessétek.
[k i z z o]2013-02-02 08:13:27 // 23328
Ez csak úgy éri meg, mint minden USA -ból, hogy elhozod kézben...
Tuningman2013-02-02 02:21:24 // 23326
Elnézést, de lemaradt a +ÁFA.
Tuningman2013-02-02 02:17:10 // 23325
Megnéztem és megtaláltam azt amit én tudok. Godspeed 3. Ha onnan vennénk akkor mai 215-ös Dollár középárfolyamon 37ezer lenne +a szállítás.
Mai Euro középárfolyamon 25990Ft+áfa, amiben benne van a szállítási költség is.
Természetesen forintban fizetendő, nincs átváltási költség sem.
Az ár persze naponta változhat le vagy fel, Euro átváltás miatt.
Mai Euro középárfolyamon 25990Ft+áfa, amiben benne van a szállítási költség is.
Természetesen forintban fizetendő, nincs átváltási költség sem.
Az ár persze naponta változhat le vagy fel, Euro átváltás miatt.
[k i z z o]2013-02-01 18:17:13 // 23324
Nade, megint levágta...
Akkor: www.ebay.com Keresőbe: exhaust cutout
Akkor: www.ebay.com Keresőbe: exhaust cutout
[k i z z o]2013-02-01 18:16:20 // 23323
Most nézem nem jó a link:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=exhaust+cut&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=exhaust%20cutout
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=exhaust+cut&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=exhaust%20cutout
GTVili2013-02-01 16:38:08 // 23322
Az egy elég korrekt ár.....
Tuningman2013-02-01 02:05:34 // 23321
Úgy néz ki, sikerül elektromos kipuff szelepet szerezni az egyik beszállítóm közbenjárásával.:)) Nemsokára küldenek róla képet és leírást is. Majd felrakom.
60-as átmérővel, leágazásnál 74-es az átmérő amit a pillangó után lehet szűkíteni 60-ra.
Baráti az ára, 25ezer Bp.-i átvétellel. Viszont csak minimum 5db. rendelése estén, mivel ez kinti nagykerből jönne, ott pedig nem lehet 1db-ot venni.
Szóval még négy vállalkozószellemű emberkére van szükség. Falamon, mail-ben, telón lehet jelentkezni.
Beszerelésben tudok segíteni, természetesen az +költség.
60-as átmérővel, leágazásnál 74-es az átmérő amit a pillangó után lehet szűkíteni 60-ra.
Baráti az ára, 25ezer Bp.-i átvétellel. Viszont csak minimum 5db. rendelése estén, mivel ez kinti nagykerből jönne, ott pedig nem lehet 1db-ot venni.
Szóval még négy vállalkozószellemű emberkére van szükség. Falamon, mail-ben, telón lehet jelentkezni.
Beszerelésben tudok segíteni, természetesen az +költség.
GTVili2013-01-30 22:06:18 // 23320
A vezmód mágnesének vezérlésére kéne kötni.....ott már van fordulat,hang meg kiáramló gázmennyiség is....
Elvileg egy kiszuperált fojtószelep is jó lehet....
Elvileg egy kiszuperált fojtószelep is jó lehet....
Imyx2013-01-30 21:39:03 // 23319
Imyx2013-01-30 20:41:51 // 23318
Ok, kösz az infót! :-)
GTPeti2013-01-30 20:14:25 // 23317
Egy ilyen szelep vezérlését megoldani mondjuk pedálállás és fordulatszám függvényében nem egy olyan nagy ördöngösség. Az nem is baj, hogy a sok tuner a spare kimenet hiányában nem az ECU-ra próbálja meg rákötni. (T. a tunerek közti kivételnek.)
[k i z z o]2013-01-30 20:04:32 // 23316
A vákuumosakat MAP vezérli, ezért szólnak nagyon látványosat betöltve, mert van gáz is + nyitva is vannak. (Persze kell gázmennyiség = ccm3 ) A régebbi Ferrarik (ott ez nagyon megy) vákuumosak, de az újabbak mind elektromosak, van egy külön jellegmező a vezérlésükre (nem csak a hang miatt használják).
Kintről érdemes venni őket, ott 100 - 150 USD től indul:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=exhaust+cut&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=exhaust+cutout&_sacat=0
"ECU" -ra csak akkor köthető, ha erre van dedikálható kimenet, de ez a gyári vezérlőknél nem megvalósítható (tipikusan egy dedikált HBRIDGE hajtja.)
Kintről érdemes venni őket, ott 100 - 150 USD től indul:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=exhaust+cut&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=exhaust+cutout&_sacat=0
"ECU" -ra csak akkor köthető, ha erre van dedikálható kimenet, de ez a gyári vezérlőknél nem megvalósítható (tipikusan egy dedikált HBRIDGE hajtja.)
Imyx2013-01-30 19:24:23 // 23315
Mit lehet tudni ennek a beszereléséről? :). Hová kell beépíteni? Árban mit kóstálhat? :-).
Tuningman2013-01-30 02:10:07 // 23314
Az elektromos gombnyomásra nyit vagy fordulatszámra is ha rá van kötve az ECU-ra. Ha van a 8C-ben akkor az tuti vákuumos kapcsolású. Még sajna nem volt szerencsém alánézni a 8C-nek:((
A komolyabbak mind vákuumosak. pl: Ferrari, stb. A vákuumos vezérlésű mindig a megadott fordulatszámon nyit, amit be lehet állítani pontosan. Alapjáraton vagy alacsony fordulaton nincs szükség üvöltésre de amikor odalép az ember akkor viszont megjön a várt hanghatás, dübörgő mély hang, ahogy kell:))) Nem vidéki porrongyszűrős hang:)))
A komolyabbak mind vákuumosak. pl: Ferrari, stb. A vákuumos vezérlésű mindig a megadott fordulatszámon nyit, amit be lehet állítani pontosan. Alapjáraton vagy alacsony fordulaton nincs szükség üvöltésre de amikor odalép az ember akkor viszont megjön a várt hanghatás, dübörgő mély hang, ahogy kell:))) Nem vidéki porrongyszűrős hang:)))
Nigthving2013-01-29 14:51:00 // 23313
Nigthving2013-01-29 14:40:25 // 23311
Kareszka19842013-01-29 13:45:42 // 23310
Buksi2013-01-28 22:34:07 // 23309
Nem oéyan családból származom én! :-))))))
Buksi2013-01-28 22:33:37 // 23308
Ja, akkor azért nem láttam! :-DD
ystuc2013-01-28 22:14:00 // 23307
Az csak strandkorlát. Én kicsit sajnálom, hogy az enyémen nincs. :-)
Fairlane2013-01-28 19:37:55 // 23305
Mert figyelmetlen vagy!
Csak fél évig hirdettem... :P
Csak fél évig hirdettem... :P
Buksi2013-01-28 19:32:33 // 23304
Na bakker... ezt nem hiszem el! Mindig lecsúszom a jó dolgokról! :-DDDD
Fairlane2013-01-28 19:31:37 // 23303
Vaze, miért nem szóltál előbb...
Volt tetőcsomagtartóm 155-re, pont a héten vitte el valaki... :D
Volt tetőcsomagtartóm 155-re, pont a héten vitte el valaki... :D
Buksi2013-01-28 19:16:51 // 23302
Sztem az kell rá! Azzal együtt néz ki jól! ;-)
Imyx2013-01-28 17:15:04 // 23301
... a tetőcsomagtartó se :)
Buksi2013-01-28 16:03:45 // 23300
A kezét eltörni, de azonnal! :-/
JCsabi2013-01-28 16:02:15 // 23299
GT Ɨ|ѯ2013-01-28 16:01:44 // 23298
Elől nem látni:-)
A frontja szebb..
A frontja szebb..
Buksi2013-01-28 14:46:58 // 23297
Az nem, viszont a többi hibátlan! Jól áll neki a fehér szín! :-)
ystuc2013-01-28 13:30:57 // 23296
kalo166TB2013-01-27 18:57:02 // 23295
sokat gondolkodtam ezen, de talán-talán el tudnám viselni a 4C-t, de csak nagyon duzzogva:DDDDD
kalo166TB2013-01-27 18:53:13 // 23294
nah kezdek megnyugodni, hogy nem mondtam nagy fa...got amikor felvetettem ezt a témát :))))))
Dévid2013-01-26 22:54:29 // 23293
Grando2013-01-26 12:45:56 // 23292
Érdekes! A 8C-ben is vmi hasonló lehet, nem? Csak az fordulatszámra vagy vmi egyéb paraméterre nyílik. Nem rossz, nem rossz. :))