Fórum >> Egyebek >> Forma-1

bubble2005-05-30 13:53:43 // 1285
A Private Gold-ra délután kettőkor????? :))) De nem maradok F1 nélkül, mert a monaco-it még nem néztem meg. :))
2005-05-30 13:26:03 // 1284
Annál simábban már nehéz lett volna. A tavalyi évet inkább a Bridgestone erő fölénye jellemezte s nem a gyengélkedés.
2005-05-30 13:19:22 // 1283
Az RS cipőkre gondolsz? :-) Trulli nagyságrendekkel jobb pilóta mint ő. Látszik, hogy próbálkozik néha (nagyon) összejön neki vmi de általában a kétségbe esett próbálkozás jellemzi RS-t.
Robi2005-05-30 13:18:12 // 1282
Jó, nyertek, de már akkor se volt fasza a gumi, időnként esett róla szó. Nyerhettek volna simábban is. :) Tavaly toronymagas technikai fölénye volt a Ferrarinak. Egyébként igen, azt várom, hogy valaki megszorongassa a Redbullt, akárki.
2005-05-30 13:16:40 // 1281
Halkan hozzáteszem, hogy minden Bridgestone-os autó célba ért tegnap.
2005-05-30 13:14:01 // 1280
Alonso simán kifékezte volna ha rajta múlik.
2005-05-30 13:11:22 // 1279
Ha negatívan értékeli a Bridgestone-t azzal azon kívül, hogy lejáratja a céget, a Ferrarit is értékeli hiszen elsősorban a Ferrari alkalmazza Bridgestone-t és nem fordítva. A döntést a Ferrari hozta és nem a Bridgestone. Ha nem hibáztatja a Bridgestone-t direkten akkor is tudni fogják, hogy gondok vannak és tenniük kell vmit de kifelé ilyet nem kommunikálunk ugyebár. Ugyanazt a célt éri el így is meg úgy is s közben nem rúgja össze a port senkivel. Erre mondom én, hogy ugyesen kommunikálja azt amit lehetne alpári módon is. Még 1, ha esetleg szidná a Bridgestone-t az biztosan visszalőne és a Ferrarira hivatkozna a rossz eredmények miatt, szvsz ez egyik félnek sem lehet közvetve vagy akár közvetlenül az érdeke. Arról nem is beszélve, hogy mit tesz az cégről kialakult image-el.
Inner Circle2005-05-30 13:09:53 // 1278
Egy jól bejáratott márkanév csodákra képes :D Trulli ropira veri.
Inner Circle2005-05-30 13:09:20 // 1277
A demagógiát tartsd meg a dízel-benzin topikba, hátha ott még segít rajtad :PPP A Michelinre váltó csapatok azért váltottak, mert a tökük tele volt azzal hogy a Bridge kizárólag a Ferrarira fejleszt. Egy szóval sem mondom hogy a Michelin most nem jobb mint a Bridge, de ebben a helyzetben vastagon benne van a Ferrari keze is. Kábé mint Rajkó az utolsó körben: panaszkodhat hogy ő az első helyről esett ki a felfüggesztés miatt, nade az első helyhez is úgy jutott, hogy nem cserélte ki a gumiját, és ettől ment tönkre a felfüggesztés... Most a Ferrari az első helyről esett vissza a gumijai miatt, de eleve emiatt a gumi-politikai miatt jutott oda (illetve maradt ott annyi évig). A sokéves Ferrari-dominancia ugyanolyan torzulás volt, mint most a Ferrari padlósöprése. "már két éve gyengén szerepelnek a Bridgestone-os autók, beleértve a Ferrarit is. Tavaly év elején is szívott a Ferrari, igaz, kevésbé. " Amikor az első 9 futamon 6 Ferrari 1-2 volt? Ez neked szívás? Hé, miről beszélünk??? :PPP A Bridge-s autók mert azért szerepelnek gyengén, mert gyengék... Mit vársz, hogy a Jordan vagy hogy a Minardi szorongatja meg mondjuk a Red Bullt, mint Michelines csapatot? :P
Inner Circle2005-05-30 13:00:52 // 1276
"A világbajnok jelöltnek pontokért kell vadásznia akkor is ha az 6 és nem 10. Aki telhetetlen az előbb vagy utóbb szívni fog." Épp ezért mondom, hogy szerintem a McLaren fél a Renault-tól. Ha éreznék hogy az ő autójuk jobb és most egyszeri alkalom hogy a Renault gyorsabb, akkor hagyták volna Alonsót menni és nevettek volna a 2 pont hátrányon. Ez a görcsös kapaszkodás a 10 pontba azt jelzi, hogy a 2. hely nekik most felért volna egy vereséggel. No és persze fogalmuk se volt róla hogy mi fog történni az autóval. Lehet hogy a mérnökök azt mondták, hogy nem biztos hogy bírja a felfüggesztés, de már annyira kilazult hogy ezen már az új gumi sem segít, ezért ne cseréljenek. (Nem hiszem hogy így volt, de akár így is lehetett.) Akkor meg nyilván kinn maradt Rajkó. "szvsz ezen a gyors pályán Alonso simán lelépte volna vagy a halálba kergette volna" Ugyan már, Mihály és Monty a fél versenyen át be voltak ragadva Massa mögé, pedig egyik se egy besz.ri gyerek, Fisichella meg Button mögött penészedett sokáig. Ja és nagyságrendekkel jobb autóval! Villeneuve meg Karthikeyan-ra fúj, mert folyton rácsukta az ajtót. Ezt Kimi is megcsinálhatta volna Alonsóval. Esetleg nyomathatott volna olyan féktesztet, mint amit Alonso csinált Coultharddal - és akkor Coulthard is dobogós lett volna (nem sírtam volna Alonso után :D ).
Robi2005-05-30 12:59:36 // 1275
IC sok mindent nem ért. :) Én meg azt nem értem, hogy miért mondja, hogy nem szar a Bridgestone, ha már két éve gyengén szerepelnek a Bridgestone-os autók, beleértve a Ferrarit is. Tavaly év elején is szívott a Ferrari, igaz, kevésbé. Utána megnyerte a VB-t, de év elején ebben még nem lehettünk biztosak. Lehet, hogy az autóval is gond van, de nem az a fő probléma. De végülis lehetséges, hogy a Bridgestone egy tök jó gumi, csak mindig szar autókra rakják fel. Arról nem is beszélve, hogy aki Michelin-re cserélte idén a Bridgestone-t, az azért csinálta, mert jól ki akart szúrni magával. Minden bizonnyal...
2005-05-30 12:39:26 // 1274
Én is. Viszont elég jól eladja magát illetve jól el lehet őt adni. :)
2005-05-30 12:38:02 // 1273
Nem osztom a véleményed, ez is egy álláspont. A világbajnok jelöltnek pontokért kell vadásznia akkor is ha az 6 és nem 10. Aki telhetetlen az előbb vagy utóbb szívni fog. Abban igazad van, hogy vezethetett volna óvatosabban de szvsz ezen a gyors pályán Alonso simán lelépte volna vagy a halálba kergette volna.
Inner Circle2005-05-30 12:25:39 // 1272
Én rég mondom hogy nagy nulla a gyerek...
2005-05-30 12:25:26 // 1271
Legalábbis nem egyérteműen. :) Abban igaza van, hogy az csomagot kell nézni de ha nem működnek 100% a részegységek akkor az egész sem fog. Jól kommunikálja a helyzetét ez tény. Nem tolakodó, nem udvariatlan.
Inner Circle2005-05-30 12:24:26 // 1270
"Nagyon igaza lett, jobb a biztos fillér mint a bizonytalan forint." Ebben az esetben nem biztos. A McLaren 99% hogy megszerzi legalább a VB második helyet egyéniben és csapatban is, úgyhogy nekik csak Alonso az ellenfél. Ez a döntés, hogy kinn hagyták Kimit, szerintem két dologról árulkodik: 1. nem bíznak abban hogy tartósan verni tudják a Renault-t, ezért minden pontot amivel megelőzhetik Alonsót, igyekeznek megszerezni 2. fingjuk nem volt arról, hogy mi fog történni az autóval - elvégre ilyen helyzetet nem szoktak tesztelni :-) A Michelines szakemberek gondolom azt mondták, hogy a gumi bírni fogja, ők meg úgy tippelték hogy az autó is. Alonso mögött végezni, ha néhány ponttal is, úgy látszik a szemükben felért a vereséggel. Ergo a 0 pont és a (mondjuk) 6 pont nekik ugyanúgy semmit sem ért, bezzeg a 10... Hát, megpróbálták :-) A helyükben én is megpróbáltam volna. Kiminek ha egy csöpp esze van, hosszabb fékutat vesz és kisebb végsebességet vállal be. Ezzel a célegyenes végi csúcsterhelésnek nem tette volna ki a gumit, és még volt 1mp-e Alonsóval szemben. A spanyol a célegyenes végén még messze volt a támadóhelyzettől, ha a kanyarban még ráesik Rajkó nyakára, azzal még messze nem ért volna semmit, pláne hogy az ő gumijai is csúsztak. Ha Rajkó azt az 1mp-t rászánja arra hogy túlélje a célegyenest, akkor az autó valszeg már kibírta volna a kört és még maga mögött tarthatta volna Alonsót. Nem hibáztatom azért hogy ezt nem tudta így összerakni, de egy világbajnok-jelöltnek erre is gondolnia kell... pláne a csapatának...
zolee1452005-05-30 12:24:16 // 1269
én is a leintés utánról beszéltem!:) végig próbálkozott, majd a leintés után amikor már RS elvette a gázt dühből elment mellette, tét nélkül, értelmetlenül. Konkrét ráhúzás sztem nem volt, de fölösleges veszélynek tette ki a Schumák családot:)))
2005-05-30 12:22:22 // 1268
Vágom kollega, ki kockázva néztem meg a leintés utáni "ráhúzást" a célegyenesben. :) RS ezen a 7VGn is brilliánsan teljesített. ;-) Valaki már rájöhetne mekkora lufi az a f@szi.
Inner Circle2005-05-30 12:17:54 // 1267
Francokat nem értem, ti nem olvassátok el hogy miről van szó :P Nem arról van szó ami az utolsó kanyarban történt, hanem arról hogy MS a célegyenesben, a leintés után, teljesen tét nélkül húzott rá RS-re.
SzJ2005-05-30 12:17:29 // 1266
http://www.f1hirek.hu/?t=article&id=11111 Ebben a cikben Sch nem a gumikat okolja.
Inner Circle2005-05-30 12:16:32 // 1265
"Vagy vissza kell hozni a kerékcserét, vagy az FIA-nak kell ellenőrizni a gumikat. Úgy, mint ahogy törésteszt is van az F1-ben úgy lehetne valami kopásállóság vizsgálatot is csinálni." Kimi kereke nem kopott el, voltak rajta barázdák. Csak egy helyen nem, ahol szétfékezte őket - nade lefékezni akármilyen barázdát le lehet... Régen is volt olyan, hogy a gumik nem bírták, hiszen egy 20-30 körös gumi az élettartama végén éppúgy tönkremegy, mint egy 60 körös. Így vannak kitalálva. De akkor előbbre hozhatták a következő kiállást és kerékcserét, és semmiképp nem verhette szét az autót 40 körön át egy rossz gumiból fakadó vibráció. Úgyhogy ez az új rendszer mindenképp átgondolásra szorul.
2005-05-30 12:16:06 // 1264
IC még nem érti. :) Szvsz MS előzni akart az utolsó pillanatban mindegy alapon. Nem jött össze, emlékezz vissza nem is oly rég volt rá példa, hogy RB úgy lépett egyet felfele, hogy elaludt/hibázott az előtte haladó. Próba cseresznye.
zolee1452005-05-30 12:12:26 // 1263
már korábban leírtam, hogy szerintem sem húzott rá, csak ment a korlát mellett, RS meg az ő általa kigondolt íven és megijedt MS autójától, mert az túl közel volt. Az persze más kérdés, hogy miért nyomta olyan veszettül MS, nem a leintés után, hanem a leintés előtt kell megelőzni az előtte lévőt. Szerintem egyszerű dühkitörés volt MS részéről, mert nem tudta lenyomni az öcsikét, és ehhez nincs hozzászokva...