Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-04-26 11:15:49 // 642
hehe, most nézem csak, Veled beszéltem Esztergom előtt a Shell kútnál:)
zolee1452005-04-26 11:12:40 // 641
nem baj, attól még be kellene iratkoznom:DDDD
raga2005-04-26 11:07:08 // 640
"hűha, be kell iratkoznom egy önkifejezés szakkörre: nem azt mondtam, hogy csak a Ferrari csinálja ezt, mindenki ezt csinálná." Nekem is kéne valahová iratkoznom? Nem a te hozzászólásodra válaszoltam?! Peace...
zolee1452005-04-26 11:01:01 // 639
hűha, be kell iratkoznom egy önkifejezés szakkörre: nem azt mondtam, hogy csak a Ferrari csinálja ezt, mindenki ezt csinálná. Mégegyszer: nem köpködöm a Ferrarit!!! A lelkendezést nem értem, nem hiszem, hogy 20 éve nem láttunk ilyen futamot! De, láttunk, még jobbat is! A teljesítmény adatoknak én sem hiszek, jó hogy a Rönó nem küld a sajtónak egy motort hogy tegyék padra:DDD A szabályokkal is baj van, lassítani akarják az F1-et amivel csak a szakadék nő, mert a nagy csapatok úgyis megoldják, de a kicsik csúnyán lemaradnak. Ez nem csak pénz kérdés, nem véletlen, hogy vannak jobb és rosszabb tervezők. Az F1-ből nem sok kerül az utcára: az utcai autó, nem tud az F1 színvonalára emelkedni, azt meg nagyon nem szeretném ha az F1 süllyedne le (bár a szabályok erre indultak el). Érdekeltté tenném a pilótákat abban hogy ne kivárásra autózzanak. Plussz pontokkal: pole, leggyorsabb kör, legtöbb kör az élen, vagy hasonlók. Egyet nem szabad elfelejteni: ezt a sportot MI tartjuk el!!! Ha nincs néző nincs szponzor, nincsenek dollár milliók, és látható volt az elmult években, ha unalmas, és/vagy lefutott a verseny akkor nincs néző!
raga2005-04-26 10:29:41 // 638
Sziasztok! A rönó motor valszeg, nem erősebb, csak nyomtatékosabb mint a Ferrari, a legnagyobb kigyorsítást tudja produkálni, az autó súlypontja stb. erre van hangolva. Ezen a pályán NEM LEHET ELŐZNI (hála a Senna baleset utáni átépítésnek) csak akkor, ha a másik hibázik (most nem a minardi és Ferrari -ra kell gondolni) Minden előzés ami volt, az elől menő hibájából adodott, Sato, Button, kivéve Massát aki kilökte DC-t. Tehát, lehet az előzéseket hiányolni, de nem ezen a pályán. Minden autó arra fejlődik, hogy ne lehessen megelőzni, (spéci légáram keltése), minden csapat arra játszik, minnél kevesebb legyen a kockázat, (sok a pénz a játékban) ha lehet taktikával a boxban kell előzni, turbó gomb sincs, ami extra erővel segítene, szal, nem lehet a mai F1-et ilyen szempontból a régihez hasonlítni, A vadul előző pilóták (pl. Sato) néha bejön, néha nem SOHA nem lesznek világbajnokok! Alonosoék is ugyanazt csinálnák 7évig mint a Ferrari, ha ők lennének a leggyorsabbak elől megyünk nyerünk = Dög unalom. Néhány film a versenyből, a Sato-s nem megy.
Tom122005-04-26 10:23:08 // 637
Az előzésekhez: 2005 Imola M. Schum. 16/52 kör? Példa értékű előzés. Elméletben lehet, hogy lehetetlen előzni, de a valóságban néha "nincs más megoldás".:-)
bb182005-04-26 10:14:06 // 636
egy saját tapasztalat ( többször tapasztaltam a saját bőrömön, nem valakitől hallottam): a versenyszabályokat sokszor ugy alakitják, hogy az a menőknek jo legyen. az MNASZ egyik föemberétől hallottam amikor rákérdeztem egy döntésükre: a szóban forgo versenyző már elég pénzt befizetett nekik ahoz hogy előjogai legyenek. ( ez volt az egyik oka hogy a varsenyzést abba hagytam ) nem mondom hogy a forma 1-ben is ez történik, de gyanus a dolog. emlékezzetek csak arra hogy a ferrari megvétozta a minardi régi autoval való indulását pedig mindenki bele egyezett volna. pedig mit számitott volna az nekik? azután ők indultak tavalyi autoval. ne mondom hogy minden a pénz mozgat de azért van abban is igazság. mégegy: a f1 már régen tulnött azon hogy az ott alkalmazott technika a közútra átkerüljön. egyszerüen megfizethetetlen összegekbe kerülne az autó nem lenne tartós. egyedül a luxus sportkocsi kategoriákban van de ott is a régebbi fejlesztések. ha megnéztek egy 3-4 éves f1 autót, már abbol sem sok megoldást találtok a közuton. szerintem.
Tom122005-04-26 10:11:26 // 635
Még valami. Azt sem értem, hogy "egy Palik" beoltja a népbe, hogy a Renault 900 LE és jelenleg nincs erősebb motor a F1-ben és ezt /majdnem/mindenki szépen be is veszi . Mikor vallották már be bármelyik csapatnál pontosan az ilyen adatokat? Lehet, hogy 900 /vagy több/, de ha annyi, akkor biztos nem a legerősebb, bizonyíték erre az a bizonyos utolsó 15 kör... Szinte már kínos volt nekik, hogy körönként alázzák őket, biztos, hogy mindent megpróbáltak, főleg az utolsó 5 - 6 körben. Ha mondjuk a Ferrariban Montoya, Villeneuve, vagy Sato, vagy... ült volna, lehet, hogy még látványosabb lett volna a vége, de nagy lett volna az esély arra, hogy pont nélkül végződött volna, akkor meg nem csak a csapattól, még tőlünk is "megkapta volna a magáét!":-)))
zolee1452005-04-26 10:01:26 // 634
melyik az az ostoba csapat aki azzal hogy egyik pilótája alá gyengébb technikát ad elszalaszt esetleg egy győzelmet??? Hiszen az 1-es kocsival is bármi történhet...RB ugyan azt a kocsit kapja, serintem, egszerűen sz@r:) Utálom MS-t, de nem vagyok buta és vak, hogy ne lássam, és ne ismerjem el azt amit tud. Nem értek egyet JT úrral (bár ki vagyok én hogy megkérdőjelezzem a szavait?) mert azért láttunk már négy keréken előzést, sőt visszaelőzést is, sőt az F1-ben is, sőt, nem is olyan régen, még 10 évet sem kell visszamenni az időben... Nem ezen a hirtelen +2mp-en kell csodálkozni ami most kijött a Ferrariból, én az előző 3 futamon csodálkoztam (csak Ralfra reagálva). Mégegyszer, összefoglalva: -nem a Ferrari hibás, hogy jó, hanem a többi, hogy azonos keretek közt ilyen szarok, legalábbis a Ferrarihoz képest -a technikai előny is sportérték (hiszen technikai sport) -a stratégia is a futam része, és ebben is jó a Ferrari -a hosszú távú kemény munka beérése is a Forma-1 DE: a mentalitás akkor sem oké, és nagyot változott az elmúlt 10 évben, és NE lelkendezzünk, hogy 20 éve nem láttunk ilyen jó versenyt!!! Ez minden amit erről mondani tudok, kérem kapcsojja ki!!!:)))
Olasz2005-04-26 09:24:21 // 633
No lenne itt pár észrevételem Nekem is! Ki gondolná, hogy a Ferrari-nak drukkolok :-)))... No szóval: Teljesen le lehet egyszerűsíteni a dolgokat, mégpedig úgy, hogy ki lesz a VBajnok a végén versenyzőként és csapatként. Az elsődleges szerintem a csapatgyőzelem. Ez nem egy egyéni verseny, mint pl. a sakk. Itt eléggé jelen van a csapat többi része is, még ha nem is a rivaldafényben. Apacsnak igaza van abban, hogy a feltételek azonosak egy autó tervezésekor a szabályok szerint. Az meg hogy a Ferrari ennyit költ az autójára, az legyen már az Ő baja. Ha a BMW nem tud ennyit, akkor nyugodjon bele, ozt vonuljon vissza, és áldozzon többet a WTC-re... Nem próbált meg előzni??? Mentalitás problémák??? Hogyne próbált volna... Ha biztosra megy, akkor lemarad 3-4 másodpercre és beautózik a célba!!! Basszus 7x-es világbajnok!!! És nem motivált??? 31sec-et ledolgozik és nem motivált??? Nem győztetek meg :-))) Rubens B.: igen, nevezhetjük az örök másodiknak a Ferrarinál. Igaz. Nem versenyző... Na neeeee... Zolee145: Melyik csapatnak jó, ha a lékkör olyan mint RF és JPM között??? Ki is baszták őket! CSAPATJÁTÉK AZ F1!!! 2 pilóta van egy csapatnál. Mindig lesznek 2.-ok!!! És még vmi, ami fontos: A versenyző nem csak a pályán versenyen kell hogy teljesítsen, ott van még a teszt, az információk precíz átadása a vezethetőségről, ami a fejlesztők dolgát könnyíti meg, a gumik viselkedéséről az aszfalton 10 vagy 40 fokos melegben. Végkifejlet: Csapatjáték, megfelelő információ áramlás, a pilóták-csapat-fejlesztők között, 2 pilóta, és még sorolhatnám. És egy végső kérdés: Gondolkozzatok el azon, hogy amikor MS a csapathoz került, hány évre rá nyerte meg az első VB címet??? Na számomra ez az F1... Nem az, hogy ÉLJEEEEN nyertünk egy futamot....
2005-04-26 09:12:51 // 632
"Az előzés szinte lehetetlen a Forma 1-ben és az összes autósportban. Normál körülmények között, négy keréken szinte teljesen lehetetlen.” by Jean Todt, innen. Ezek szerint a technikai sportok nem a Te világod. :) RB-vel kapcsolatban. Soha senki nem vitatta az Ő tehetségét. Azt gondolom, ha tényleg tehetséges akkor mutasson valamit. Néha tud, sokszor viszont nem. Persze, jöhet a duma: mindig a rosszabb technikát adják alá stb na de mindig?. Ne felejtsd el nem olyan rég MS is kiesett. Ő egy örök vesztes, egy fokkal jobb mint RS (Ralf). Legalább nem szidja állandó jelleggel a technikát +minden mást. Most például a Ferrarit mert sokat tesztelt és meglett az eredménye. Szánalmas egy alak.
zolee1452005-04-26 08:55:38 // 631
oké, mindent értettem: a technikai fölény is a sportérték része, a versenyt a célban kell megnyerni, számít a taktika, stb. De mégis lenne egy kérdés: nem gondoljátok hogy nagy gáz van az F1-ben ha magyarázni kell, hogy miért nem volt látványos a futam? Lehet hogy a véleményemben az elmúlt évek eseménytelensége is benne van, de a nagy lelkendezést nem értem ami most megy, pl Palik... Valószínű, hogy én azt is elnézegetném ha egy autó menne körbe-körbe (na jó, azt talán nem) de annak aki csak egy jó versenyt akar látni ez nem elég. Mégegyszer mondom, a mostani futam csak az előző évek tükrében volt "izgalmas" és épp ezért nem értem ezt a fajta Palikos lelkendezést... Még valami: nekem NEM a baleset a látványos, nem azért nézek F1-et, sőt látni sem szeretem ha kocsit törnek... A mentalitással van bajom. Tudom szponzorok, meg pénz, meg pontok... Van 1-2 pilóta aki előzni akar (Sato, de la Rosa, Webber, és talán még Montoya) de a nagy többség a biztonságra megy, jaj, csak érjek célba. Legjobb példa a mentalitásra RB! Ő nem versenyző, legalábbis szerintem. Ez nála ott dőlt el amikor aláírta a szerződést a Ferrarival! Hogy lehet úgy rajtolni, hogy maximum második lehetek??? Ha olyan a pilóta még a Minardival is győzni akar!!! (persze itt jön a technikai előny, de akkor is, ez hozzáállás kérdése) Még valami: nem gondolom hogy igazam van és Ti rosszul látjátok, egyszerűen csak ez a véleményem.:)
Apacs2005-04-26 08:37:09 // 630
Hali! Részben értek veled 1et ugyanis szerintem a tecnikai fölény nem egyenértékű azzal mintha két különböző kategóriájú autóval versenyeznének. A Ferrari egyforma szabályok adta lehetőségeken belül csinált ennyivel gyorsabb autót és ennek is sportértéke van. A mérnökök tervezők így tudják legyőzni más csapatok embereit...az külön öröm számomra, hogy ebböl az autóbol van legtöbb esélye tecnikai elönyök beépítéséhez kedvenc autóinkhoz...az előzésben igazad van, hogy nem próbálta meg és én is csak magyarázatokat keresek, az szinte biztos, hogy a 2mp körönként a kanyarokban adódott hiszen végsebességre nem szerepelt túl jól a Ferrari és ha kanyarokban volt gyorsabb valószínü, hogy picivel nagyobb leszorítóerő volt a Ferrarin mint a többieke ezért ez gyorsulásban sem jelentett előnyt....
2005-04-25 19:04:46 // 629
Egy ilyen pályán lehetetlen, kivéve a box utcát. :) A 2mp előnyt egy teljes körön belül érvényesül ami egy előzésnél nem feltétlenül jelent akkora különbséget.
Robi2005-04-25 18:54:00 // 628
Ne felejtsük el, hogy Alonso autója erősebb, mint MS-é, így egyenesben szóba se jöhetett az előzés. Egyedül kanyarban volt rá esély, ott pedig próbálkozott Schumi, nem is egyszer, de Alonso mindig zárta az íveket, nem hibázott. Azt meg remélem senki nem gondolja, hogy a Ferrari technikai előnye elég ahhoz, hogy MS külső íven körbeautózza Alonsót.
2005-04-25 18:39:54 // 627
Miért mondod, hogy MS várt mikor utolérte JB-t? Beszéltél MS-el? Honnan tudod, hogy nem előzte volna meg JB-t ha nem hibázik Webber? Ne haragudj de egy kicsit demagóg amit írsz és tele van feltételezésekkel. Nem 1xű megelőzni vkit még akkor sem ha 2mp-vel gyorsabb. Szűk a pálya (ez tény), gyors JB (es is tény), utóbbi időben pontot sem szerzett (ez is tény). Okosan és eredményesen oldotta meg a kérdést. A játékot pontra játszák és nem összetört autókra és villógó előzésekre. Ennek is megvan a helye de azt nem F1-nek hívják. Nem vonom kétségbe, hogy régóta nézed az F1-et (nem is kérdeztem) de a lényeg, hogy ki mennyi pontot szerez mikor leintik a versenyt. MS azt mondta anno, hogy a futamot nem a rajtnál hanem a célba érkezéskor kell megnyerni. Teljes mértékben igaza van. Ismerem a HP oldalát, faxság az egész semmi élet szaga nincs. Ha tényleg működne ez a szimuláció akkor minek az a sok okos ember a csapatoknál. Ámbár, lehet, hogy a HP úgy gondolja működik az életben is, azért olyan "sikeresek" már évek óta.
zolee1452005-04-25 18:25:58 // 626
Átérzem a lényegét, tudom miről szól az F1. Nagyon összetett dolog, csak épp maga a verseny szorul háttérbe...Van a HP-nek egy oldala, ahol kitalálhatsz taktikát, üzemanyagmennyiséget stb, és a gép szimulál Neked egy versenyt, és megnézheted élőben (sokszorosára gyorsítva, és az autókat különböző színű pontokkal jelölve) hol végeztél volna. Ez a technika, és a taktika. Ehhez jó esetben hozzá adódik a pilóták tudása, és az esetleges hibák. Aztán ha valaki hátul van az megpróbálhat előzni, de nekem az nem verseny, hogy számolunk és várunk, mert x 10litert tankolt, y meg 14-et és egy kör alatt akármennyi mp-et gyűjt, és pont ráül a másik vezetőszárnyára, amikor visszajön a boxból. Mentalitás: Button kapott körönként 2mp-et, amikor MS mögé ért akkor meg várt. Szerencséje, hogy Webber bénázott, mert soha nem előzi meg a Hondát. Aztán persze állva hagyta JB-t, és pár kör múlva (meg egy kiállás) már Alonso mögött volt, és várta, hogy megint bénázzon egy lekörözött... Mégegyszer mondom: imádom az F1-et, és amióta lehet Mo-n (közvetítik) nézem is, sőt ha tehetem akkor a Ringre is kimegyek, de épp ezért utálnék/utálok elaludni a futamon. Ez a verseny max az elmúlt évekhez képest volt izgalmas, önmagában nem igazán. Olyan mint a magyar focipályákon amikor a játék küzdelmes része domborodik ki. (értsd: szarul játszanak, és mindenki a sípszót várja)
2005-04-25 18:13:07 // 625
Számomra legalább annyira izgalmas a vonatozás mint a lökdősédés. A lényegét kell átérezni amikor nézed és nem a látványt. S, hogy nem csak a pályán lehet előzni ez direkt jó mert legalább az is látszik, milyen összetett és bonyolult a versenyzés. Feltételezem, hogy nem véletlenül ül ott az a nagy mackó atomfizikus ember aki fejszámolásban a toppon van. "Az a bajom, hogy MS ilyen szintű fölény mellett a boxkiállásra hagyta a döntést..." Miért baj az? "Régen is előztek a boxban Sennáék, de azért ha valakit Senna utolért azt megpróbálta megelőzni. " Szerinted MS mit csinált tegnap?
zolee1452005-04-25 18:03:37 // 624
Félreértettél! Amit írtam nem az F1 fikázása volt, vagyis, de , de nem azért mert utálom, és mást akarnék nézni, éppen arról van szó, hogy féltem a kedvenc sportom jövőjét!:) Ha mondjuk van egy kedvenc boxolód, és meccsel akkor izgulsz, és bízol benne hogy győz, de ha egy 12 éves kislányt ver meg akkor nem bontassz pezsgőt, mert annak nincs nagy sportértéke. oké, mondhatnánk hogy a sportérték maga a technikai előny, de ezt fékpadon is lehetne versenyeztetni. Nem a Ferrarit köpködöm, mert jó, tudom, hogy a többieknek kéne őket utolérni. Az a bajom, hogy MS ilyen szintű fölény mellett a boxkiállásra hagyta a döntést... Az F1 mai mentalitásával van a bajom. Régen is előztek a boxban Sennáék, de azért ha valakit Senna utolért azt megpróbálta megelőzni. Oké, ebből néha kettős kiesés volt, de versenyeztek. Ma vonatozás van...
feszti2005-04-25 17:01:34 // 623
Nem aludtam el az egyik kedvenc filmecskémet néztem a gyürűk urát. Sajni nincs dsf nekünk így jártam :(
bubble2005-04-25 14:58:49 // 622
Joe Ha eltart, akár cipőüzleti eladóként is - felőlem bármilyen tanokat vallhat. :))))
bubble2005-04-25 14:57:15 // 621
Zolee Az a helyzet, hogy a forma 1 - ben vannak szabályok. Olyanok, amilyenek, de vannak. Ennek betartásával kell, illetve lehet megszerezni különböző helyezéseket. Ha kell, akkor boxkiállás alkalmával előznek, ha kell a pályán. A lényeg a taktika, stratégia és így tovább. Márpedig ilyenekből a Ferrainak nincs hiánya és a vas is jól van összerakva. Ha a pályán eldőlő harcot akarsz látni nézd a NasCart vagy az IndiCart. Bár tankolni és gumit cserélni még ott is lehet verseny közben.
zolee1452005-04-25 13:26:24 // 620
jaja, tőle lehet tanulni, hiszen az ő házassága is rendben van:DDDD
joe752005-04-25 12:52:14 // 619
Pedig az mindig fontos. Mert egy nő tud iszonyú pénznyelő is lenni. :)))) Ideológiában Al Bundy tanai az irányadóak! :)))
zolee1452005-04-25 12:43:22 // 618
sztem az az extrém eset pinaügyileg ha nem kell hozzá pénz! Közvetve, vagy közvetlenül, de mindig kell hozzá pénz, igaz az ember a barátnőjével kapcsolatban nem csinál gazdaságossági számításokat:DDD
joe752005-04-25 11:12:30 // 617
Ahhoz is pénz kell! :)) Na jó némely exrtém esetben a pinához is.:)))
Willy2005-04-25 11:10:18 // 616
Ezt az egészet a szabályváltoztatásokkal rontották el. Kezdték a slick gumik kitiltásával...... Aztán jött a többi, ami már "elvileg" azért volt, hogy M. Schumachert és a Ferrarit lassítsák. Csak ez pont fordítva sült el. A pénz győzött.
zolee1452005-04-25 11:10:06 // 615
És a sör????????????:))))))))))))))))))))))))
joe752005-04-25 11:09:27 // 614
MS. 14 helyről jött fel a 8.-ra amikor is az első boxkiállások megkezdődtek. Igaz utána sikeresen előre ugrott 5 helyt előzés nélkül, de Button-t szépen gyűrte le. Az mesteri volt. Alonso pedig mesterien verte vissza a támadásokat. Ettől függetléenül tartom, hogy Monzában erre semmi esélye sem lett volna.
lac1462005-04-25 11:06:47 // 613
Na igen!:)
joe752005-04-25 11:05:22 // 612
Az egész világ két dolog körül forog, az egyik a pina, a másik a pénz! :)))
zolee1452005-04-25 11:03:59 // 611
Még valami: Webbert annyiszor előzték meg ahányszor elrontott valamit: rajt, Sato, Villeneuve...Egymás hibáit várják, és a boxkiállást!
zolee1452005-04-25 11:02:17 // 610
MS "átgázolása" a fél mezőnyön úgy nézett ki, hogy a fél mezőny kiállt tankolni, ekkor MS felvette a saját tempóját és ha Alonsonak adott 2 mp-et akkor a többieknek minimum 3-at. Ezután ő is kijött, és visszaállt az említett fél mezőny elé. Ha Webber nem tartja fel Buttont akkor őt is csak a boxban előzi meg, és mint láttuk Alonsoval nem bírt, sőt nem is igazán próbálkozott. Én értem a turbulenciát, de itt nem volt olyan gyors, elnyújtott kanyar ahol ez számítana. (a régi Tamburelloban igen) Ha MS az időmérőn nem hibázott volna akkor Alonso is kört kep, ez az igazság...Nem hiszem hogy a Ferrari szurkolóknak ez nagy dolog lenne. Ha csatában legyőzi az igen, de körönként 2 mp, az nem csata. Mintha egy GT-s meg egy NGT-s kocsi lett volna a pályán, pont ezért furcsa hogy nem előzte meg. Egyszer láttam ilyet Senna-Mansell, de az Monaco-ban volt, na ott tényleg nem lehet előzni ha nem akarják.
lac1462005-04-25 10:57:47 // 609
új szabályok, mósosítások, itt is mint niden más profi sportban leginkább a pénz és sajnos nem a látványos versenyzés körül forognak a dolgok
joe752005-04-25 10:54:30 // 608
Tegnap azért volt verseny! Akár Sato mutatványa Webber ellen, akár MS menetelése a fél mezőnyön, és volt izgalom is. Az a baj, hogy a szabályokat évek óta változtagatják, biztonságosabbá téve az autókat, hülye szabályokat hoznak a leszrító erő csökkentésére, aminek következtében káros turbulenciák alakulnak ki az autók mögött, ráadásúl egy dolgot hagynak figyelmen kívül, hogy a szábályok újak, de a pályák többnyire régiek. És amíg a régi szabályok szerint megépített autókkal a régi pályákon is lehetett csatázni, addig az új szabályok szerinti autókal egy gyors kanyarban nem tapathat rá az üldöző autó az üldözöttre mert elvesztené a tapadását. Emiatt kevés az igazi előzés, mert nincs hozzá elég hosszú egyenes. Ezért jó pl. Monza, és ezért volt kár szétkúrni a Hockenheim ringet.
zolee1452005-04-25 10:47:07 // 607
nekem mindegy ki milyen autóval megy, de ha mindenki a boxban akar előzni akkor nem fogok F1-et nézni. Ez olyan mintha a focisták az öngólra várnának. (nem a magyarokról beszélek, mert azok arra várnak, hanem külföldiekről) én betiltanám a tankolást is! tessék a pályán eldönteni a meccset! Palik ilyet 20 éve nem látott!!!! Mit Palik úr, hogy a Ferrari 2 mp-et ráver körönként a mezőnyre??? Én ilyet láttam tavaly is...meg előtt...meg előtt... nincsenek manapság versenyzők az F1-ben! Kizárólag céltudatos, halálpontos, és megbízható szponzoroknak megfelelni akaró pilóták vannak, de VERSENYZŐK bizony már nincsenek... Nem szeretem a Ferrarit, de nem örültem Alonso sikerének sem, mert MS a középmezőnyben volt szar gumikkal, így nehéz valakit versenyre késztetni. A forgatókönyv ugyanaz volt, csak a szín volt más...:(
lac1462005-04-25 10:42:42 // 606
Teljes mértékben egyetértek! Ha a kocsi még a verseny első harmadában adja meg magát, akkor én nem beszélnék arról, hogy a pilóta hajtotta ki belőlle a lelket. Inkább arról, hogy vmit elcsesztek a mérnökök.
joe752005-04-25 10:34:43 // 605
Ezzel vitatkoznék. Mi az hogy szétrugja az autóját? Neki az a dolga hogy kihozza a gépből a maximumot. A mai szabályoknak megfelelően egy motornak két versenythétvégét kéne kibírnia. A mérnökök pontosan úgy állítják be a motort, annak maximális fordulatát, hogy erre képes legyen. A versenyzőnek meg illik ezt kiautóznia belőle. Viszont ha egy kéthétvégés motor az első pár köben bekrepál, akkor ott nem a versenyző tehet róla az tuti!
pb_2005-04-25 10:34:25 // 604
Sztem nem mindig az autóban van a hiba.
Willy2005-04-25 10:34:05 // 603
Én is pont ezt mondom. Ha megbízható lesz a gépe, ő képes olyan gyors lenni mint a Ferrarik és a Renaultok.
lac1462005-04-25 10:29:19 // 602
mit tud csinálni ha egyszer nem bírja a strapát az ezüstnyíl...
pb_2005-04-25 10:28:04 // 601
Az a baj vele, hogy mindig szétrúgja az autóját. Nem tud "ésszel" vezetni.
lac1462005-04-25 10:23:08 // 600
Azért a "szorongatástól" még kicsit távol van Kimi, aminek fő oka a meg-megálló merdzsó... Talán ha egy rönyóban vagy a másik Ferkóban ülne:)
Willy2005-04-25 10:14:09 // 599
Azért van a mezőnyben egy Räikkönen is, akinek sajnos az autója mindig felmondja a szolgálatot. Szerintem ő az, aki meg tudja szorongatni Schumit.
pb_2005-04-25 09:28:21 // 598
Alonsonak sztem csak nagy mákja volt, ha nincs köztük a Button, akkor a box kiállás után az 1. helyre jött volna vissza.
joe752005-04-25 09:26:56 // 597
Én videóról néztem, mert késöbb értem haza mint a vereny volt. Az első felében a versenynek, komolyan rosszúl voltam, aztán RB kiállása csak tovább fokozta a gyötrelmet. Kimi kiesését sajnáltam, bár nekem Mr Iceman nem túl szimpi versenyző, nem bírom azt a mindig komor halvérű fejét, nagy szarban leszek, ha egyszer a Ferrarihoz szerződik. Viszont amit MS összehozott a verseny 2. felében az szenzációs volt. Ahogy agyonverte Button-t a sikánnál az mesteri volt. Sajnos Alonso nem lett meg, hiába a reanult motor évek óta a legnyomatékosabb , ha nem is a legerősebb, de kigyorsításoknál jól látszott a különbség. Ahhoz pedig imolában nincs elég hosszú egyenes, hogy a Ferrari erőfölénye kijöjjön. Monzában kb.- 1 kör alatt megette volna Alonso-t, MS. de végre látszik a fény az alagút végén ! ( Csak miért dudál? :) ) Végre a vörösök ismét versenyben vannak, és mostantól lesz igazán izgalmas a VB. Főleg ha a McLaren is csinál egy nem szétesős, végigmenős verdát szerintem. :)
lac1462005-04-25 09:26:55 // 596
Azért nem volt az annyira rossz! Főleg, hogy Sumi megmutatta azt, hogy egy rossz időmérőkör után képes a ferrarival végigalázni a fél mezőnyt és a 13.-ik helyről feljönni a másodikra. Egyébként ha egy olyan pályán történt volna mindez, ahol könnyebb az előzés, akkor most Ferrari győzelmet ünnepelhetnénk! Szerintem szóltak Suminak, hogy ne kockáztasson, mert most minden pont aranyat ér és még mindíg jobb a második helyért járó pont, mint egy koccolás Alonsoval és a nagy semmi.
zolee1452005-04-25 09:26:37 // 595
nagyongáz az F1 mostanában! Eddig Alonso vert mindenkit, most Schumák fog...A szar az a dologban, hogy körönként ad a legjobbnak 2 mp-et, de tizensok körön keresztül nem próbálkozik igazán előzéssel. Ez a mentalitás nem jön be nekem: majd a boxban előzünk! Szörnyű!!!
Attie2005-04-25 09:25:30 // 594
Király volt a tegnapi futam. Bent kajáltunk a nappaliban és megszoktam, hogy van idő járkálni meg mosogatni futam közben, mert nem történik semmi. Hát most rászáradt a tányérra a kaja, mert nem álltam fel egy percre se :))
M-GEGE2005-04-25 09:22:24 // 593
Véleményem a hétvégéről: Kettős Ferrari győzelmet vártam a hazai pályától...ehhez képest ez volt a minimum! Azért jó volt látni ahogy jön föl Schumi, kár, hogy nem előzte meg az Alonsot, szerintem ha nagyon akarta volna megelőzhette volna, de nagyob biztonsági játékra ment rá. Na mindegy, legközelebb remélem már győzni fognak!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak