Satti2007-05-04 22:23:45 // 21698
Az nem az,mikor a motorblokkot folyamatosan mélyhűtőben tartják,a futamokon meg száraz jeget tesznek rá,hogy fagyott maradjon?:-))
mesa2007-05-04 22:22:42 // 21697
de az ugyanakkor lehet abból kifolyólag, hogy mivel xar volt a kocsiszekrény, tolta el az orrát, kellett oda nagyobb leszorító erő előre, ami miatt az oldalszekrényekbe kevesebb air jutott ...
Alfonsó meg jobb autót építtetett, kevesebb luft felhasználással úton tudják tartani, és több marad a léghűtésre.
Csak most nehogy azt hidd, hogy a Kimit fikázom! :)))
mesa2007-05-04 22:20:02 // 21696
értelmezted már valaha a motorbefagyasztás fogalmát ?
szerinted amit tavaly aluminium ötvözetből csináltak, azt idén kadmiumtitánból, és a Max Mosley meg aszonta rá "OK" ? vagy hogy gondoltad ??? :P :D
RB2007-05-04 22:18:22 // 21695
Legalább valamiben ő a legjobb!:-)))
Meg van itt mindenkinek a "szakterülete!":-))
Iniezione2007-05-04 22:18:15 // 21694
biztos hozta a renault hűtőt az alfonsót,és azóta minden oké:))))ekkora hülyeséget alonsó megjavította a mergát:)))))))
Iniezione2007-05-04 22:14:48 // 21693
anyagminőségről még nem hallottál lásd renault vs dácsia!!!!!látom te nagyon vágod ezt a témát:)))))))))))))
Satti2007-05-04 22:10:52 // 21692
Kamikaze Sato az nagy király!:-))
Grando2007-05-04 22:10:21 // 21691
Lehet. De ez sem változtat azon a tényen, hogy egy pilótának nagyobb szerepe van a gázpedál nyomásánál. Bár palikbohócék ezt sugallják valóban...
Satti2007-05-04 22:09:41 // 21690
Tavaly állítólag a motor hűtéssel voltak soxor gondok,csodák nincsenek,a mostani meki versenyzők nem varázslók,nem Ők csináltak most nyerő gépet a Mclarenből.
RB2007-05-04 22:07:29 // 21689
Persze,mert jól nyomta a gépnek,de nem azért mert hihetetlen műszaki zseni volt!
Lehet Szató is nagyobb műszaki guru ma,mint ő annak idején!:-)))
Grando2007-05-04 22:03:06 // 21688
Azért, mert néha viccelődünk rajta, a maga idejében nagy guru volt az öreg. :))
mesa2007-05-04 22:02:55 // 21687
Én csak azt tudom mondani megint, ugyanaz a szar merga motor idén jó, de tavaly is jó volt DelaRosa alatt ... Sőt, ha jól emléxem volt még nkik vmi kolumbiai pilótájuk, annak sem volt vele baja :D
Satti2007-05-04 22:02:36 // 21686
Nagy valószínűséggel egyiküknek sincs ebben akkora szerepe,mint a Cipésznek,aki 10 évig ült benne.1 év tesztpilótaság,és 1 év versenyzéssel még nem csinált Massa sem a Ferrariból csodát.
Grando2007-05-04 22:00:38 // 21685
Ennyire ne nézzük le a pilótákat. Bár a gyengébbek lehet, hogy csak ennyit tudnak.
mesa2007-05-04 22:00:30 // 21684
Értesz az F1-hez, ismét látszik.
Szerintem már jó ideje be van fagyasztva a motorfejlesztés !!!
Úgyhogy ebben (is) tévedsz, mert tök ua a motor...
RB2007-05-04 22:00:25 // 21683
Dede!:-)
Néz meg Laudát!Csórikám most sem konyít sokat a sportághoz,és mégis többszörös világbajnok,mert jól vezet autót és nem azért mert gigantikus multifunkciós pilótaszerűség!:-))))
Satti2007-05-04 21:59:49 // 21682
Magára a Ferrarira gondoltam természetesen,igaz,hogy változik évről évre,de nem akkorát,mindig hasonlít az elöző évire,és Massa a Ferrarival megy már 3.éve,így természetesen jobban ismerheti,mint Kimi,aki januárban ült bele,egészen pontosan így értettem!
Grando2007-05-04 21:57:32 // 21680
Na ez így nem stimmel azért...
RB2007-05-04 21:56:39 // 21679
A pilóta max a beállításokon tud piszmogni,a motor már nem hiszem hogy sok beállítási lehetőséget nyújt!:-)
...sztem!:-)
Grando2007-05-04 21:56:20 // 21678
Nem vitatom, hogy szar volt a mergamotor. Esetünkben a kérdés az volt (ha már sarkítjuk), hogy kinek van nagyobb szerepe a jól teljesítő Ferrari tesztelésében a két pilóta közül. Bár végül is télleg mindegy, nyomni kelljen, elöl legyen, azt jóvan... (?)
Satti2007-05-04 21:56:07 // 21677
Na ez az,ne a pilóta foglalkozzon mindennel,neki az a dolga,hogy nyomja ahogy lehet,és ne azzal foglalkozzon,hogy időnként kímélje a gépet,nehogy baja legyen.
Iniezione2007-05-04 21:55:01 // 21676
erről van szó milyen versenymotor az aminél állandóan arra kell figyelni mikor durran el???egyszerű a válasz egy rakás szar:)
RB2007-05-04 21:52:39 // 21675
Márt betelt!:-DDD
Nincs már felvétel:-))
Iniezione2007-05-04 21:52:11 // 21674
ja biztos ugyanaz a motor van benne mert meghagyták tavalyról olyan faszán bevált,sőt még a beszállítók is ugyanazok biztos mert mindenki meg volt elégedve mindennel:))))))
RB2007-05-04 21:51:36 // 21673
Lassan az atomfizikai tanszéken keresik a pilótákat!:-))
Egy igazi pilótának az a dolga hogy kinyomja a gépnek a szemét,a mérnököké meg az hogy az ki is bírja!:-))
Satti2007-05-04 21:50:31 // 21672
Jó motornak sosem lehet bexarni,úgy mint annak idején MS alatt a Ferrari,sokat köszönhetett annak,hogy motorhiba miatt nem esett ki,ezzel szemben,Kiminek 2 vb ment el az állandó meghibásodások miatt.2003-ban csak 2 ponttal maradt el,és az utolsó pill.-ig harcban volt,úgye abban az évben volt MS emlékezetes visszatolása a Nürburgringen,és ott 5.-nek bejött,amiért kapott 4 pontot,ami az év végén jól jött így Kimivel szemben.
Grando2007-05-04 21:50:27 // 21671
De megüresedett a poszt! :DD
Iniezione2007-05-04 21:50:20 // 21670
na ez biztos nem így volt teljesen mert akkor nem fogyasztott volna ilyen jól!!!!
mesa2007-05-04 21:48:57 // 21668
spanyol nagypapival végigbírta
RB2007-05-04 21:48:45 // 21667
Vazze te leszel az amore F-1 topic Don Quijoteja!:-))))
mesa2007-05-04 21:48:29 // 21666
Nem ezt már megbeszéltük.
Szar volt a kocsi, és mivel össze-vissza poroszkált, több időbe tellett körbeérni vele a pályán. Ezért folyton 100%-on használta KR a teljesítményhatárolót, hogy tartani tudja a lépést.
És ez sok volt az egyébként erős motornak.
Iniezione2007-05-04 21:48:23 // 21665
a pontszámok bizonyítanak:))ennyi!!!!
Iniezione2007-05-04 21:47:10 // 21664
az egy dolog ha a legerősebb,cseszhetik ha még egy fél versenyt se bír ki:)
mesa2007-05-04 21:46:05 // 21663
Melyik gépet ? Az F2007-est ? :P Ne viccelj.
Grando2007-05-04 21:45:42 // 21662
Egyértelmű. Massa érdemeit viszont ez semmiképpen sem csökkenti. :)))
Iniezione2007-05-04 21:45:31 // 21661
ja szarul volt belőve a futómű aztán besült miatta a motor:))))))))az egy 0 motor volt megbízhatósági szempontból ennyi!!!!
mesa2007-05-04 21:45:06 // 21660
Nem , a motor a mezőnyben a legerősebb volt! A kocsi maga volt szar, ette a gumit. Sőt időnként dobálta ki maga alól a féltengelyeket :))))
Satti2007-05-04 21:44:00 // 21659
Ezt már beszéltük,de nyílvánvaló,hogy Massa lényegesen jobban ismerheti a gépet,mivel már 3. éve ül benne,Kimi meg januárban kezdte el használni,másfél hónap alatt azért nem lehet annyi infót megtanulni,mint évek alatt,és már megint csak azt tudom mondani,hogy a pontok száma a lényeg!:-)
Iniezione2007-05-04 21:43:20 // 21658
ja az egyik legjobbtól:))))
Grando2007-05-04 21:43:11 // 21657
Valszeg a beállítások nem feleltek meg a motornak (vagy a betonláb), és ezért adta be a kulcsot. De az is igaz, hogy ha nem hajtja ki a gép belét, akkor sosem tudott volna villantani - vagy legalábbis kevesebbszer. Mint Kúltárd a múltkor...
Iniezione2007-05-04 21:41:44 // 21655
jó volt majdnem minden csak fos volt a motor,mi ebben az érthetetlen???
RB2007-05-04 21:41:38 // 21654
Mármint FM tanult MS-től az F-nál!
Grando2007-05-04 21:40:47 // 21653
:DDD ;))) Ja! Ebben még Iniezioneval is asszem egyetértünk...
Iniezione2007-05-04 21:40:00 // 21652
hát ha nem pukkan le alatta a motor állandóan akkor igencsak nyerők lettek volna a beállításai,dehát lepukkant erről meg nem ő tehet,de ez már ki lett vesézve!!!
RB2007-05-04 21:38:54 // 21651
A legjobbtól tanulta,és úgy azé' már könnyű!:-)))
Iniezione2007-05-04 21:37:45 // 21650
biztos a nap poénja:)annak akinek sejtelme sincs a srácról:))))))))
Grando2007-05-04 21:37:39 // 21649
Hát Kimi nem tudta...
De a mekinél sem. Most hogy ez mennyire múlt rajta, és mennyire a csapaton, azt már nehéz lenne eldönteni.
Online tag
0
Vendég0
509
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV