Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Iniezione2007-05-04 23:00:08 // 21722
KIMI a király nem kell itt megveszni ez miatt ez van azt ennyi:))))))))
Iniezione2007-05-04 22:58:28 // 21721
nézd vissza aztán minden kiderül,nem fogok a falnak beszélni,már megint:)))))))
Satti2007-05-04 22:53:46 // 21720
Az is biztos,hogy nem volt Forma1 versenyző!:-)
mesa2007-05-04 22:53:11 // 21719
az az a rendező, aki fűves cigin él :P :D
Grando2007-05-04 22:53:07 // 21718
Tudtam, hogy vmi sántít nála... :DDD
mesa2007-05-04 22:52:03 // 21717
azt nem tudom, de kommenyista, az biztos !!!
Satti2007-05-04 22:50:35 // 21716
Ez a a kisiskolás verzió:-)Oliver Stone elég jól rátapintott a JFK-ben,de ez már egy másik topictéma:-)
Grando2007-05-04 22:50:10 // 21715
Na igen. De az sem számít! :DD Sőt balfonzót is nagyon dícsérik ilyen téren... :(
someq-1472007-05-04 22:47:30 // 21714
persze!!!! fegyvermérnök:-)))))
Grando2007-05-04 22:46:21 // 21713
És ő mérnök vót? :DD
Mike.2007-05-04 22:44:21 // 21711
Pedig MS konyított valamicskét. Ért is el eredményt! :-)))
Grando2007-05-04 22:42:31 // 21710
Az a marketinges... :DDD
RB2007-05-04 22:41:39 // 21709
Ja pl milyen szinű legyen a hátsó diffúzor,meg milyen napszemcsi illi a formaruhához!:-)))
Satti2007-05-04 22:39:25 // 21708
Háá ezt mondom Én is,nem kell műszaki zseninek lenni,hogy jó versenyző legyen vki,és Kimi az egyik legjobb volt mindig is!!
Grando2007-05-04 22:36:55 // 21707
Akkor szerinted Kimi tök hülye, és csak a pedált nyomja? Szerintem nem!!
Satti2007-05-04 22:33:32 // 21706
Vagy az is lehet,hogy egy versenyző már mérnök is?:-)Vagy a mérnökökből lesz a versenyző?:-)Vagy most akkor ki lőtte le Kennedyt?:-))
Mike.2007-05-04 22:33:05 // 21705
Vaóóó! Műsor van?? Akkó' hajrá Massa!! :-)))
Grando2007-05-04 22:31:46 // 21704
Ja. A pilóta alá, aki a tesztprogramokat végrehajtja, visszajelzéseket, és urambocsá' ötleteket, inspirációkat ad. Nem egy hátrány, ha műszakilag is konyít vmit a dolgokhoz, vagy netán elmondja amit gondol, ha gondol vmit egyáltalán.
mesa2007-05-04 22:29:53 // 21703
Ez az !!! Ott a tíz pont ! :DDDDDDDDDD
mesa2007-05-04 22:29:15 // 21702
huh, már megint a tojás VS tyúk témakör... kezd fárasztó lenni
mesa2007-05-04 22:28:06 // 21701
az a hülyeség, hogy nem érted ugyanaz a motor idén nem rohad le. ami tavyl sem rohadt le a másik két mekis pilóta alatt sem Arra mondjál valamit, a Merga motorja miért mindig csak Kimi alatt állt meg ? A motorhűtésről meg csak annyit, hogy az F2007 idei oldaldobozai is kicsik voltak, melegedett a motor és nem mehettek 100%-on. Most tudtak rajta változtatni, az eu futam előtt, rögtön el is húztak a Mergáktól. Kurvára nincs semmi köze a motorhoz, az még mindig ugyanaz mégis jabultak fél másodpercet, miközben a motrohűtés is jobb lett. De ehhez kellett tesztelni, mert a másik oldalszekrény máshogykavarja a maradék szelet a hátsó légterelőkhöz, más lesz a tapadás, amit máshonnan kell visszanyerni. Ehhez kell jó seggű pilóta aki megmondja, hová rakjanak még egy plusz fülecskét, hogy ne szitáljon a kocsi. tanóra vége. jöhetnek a vigyorexes barom válaszok. te jössz! :)
Satti2007-05-04 22:27:49 // 21700
Nem hiszem,tudom!:-)))
Satti2007-05-04 22:24:57 // 21699
Az autót azt a mérnök tervezi,gondolom nem a versenyző!
Satti2007-05-04 22:23:45 // 21698
Az nem az,mikor a motorblokkot folyamatosan mélyhűtőben tartják,a futamokon meg száraz jeget tesznek rá,hogy fagyott maradjon?:-))
mesa2007-05-04 22:22:42 // 21697
de az ugyanakkor lehet abból kifolyólag, hogy mivel xar volt a kocsiszekrény, tolta el az orrát, kellett oda nagyobb leszorító erő előre, ami miatt az oldalszekrényekbe kevesebb air jutott ... Alfonsó meg jobb autót építtetett, kevesebb luft felhasználással úton tudják tartani, és több marad a léghűtésre. Csak most nehogy azt hidd, hogy a Kimit fikázom! :)))
mesa2007-05-04 22:20:02 // 21696
értelmezted már valaha a motorbefagyasztás fogalmát ? szerinted amit tavaly aluminium ötvözetből csináltak, azt idén kadmiumtitánból, és a Max Mosley meg aszonta rá "OK" ? vagy hogy gondoltad ??? :P :D
RB2007-05-04 22:18:22 // 21695
Legalább valamiben ő a legjobb!:-))) Meg van itt mindenkinek a "szakterülete!":-))
Iniezione2007-05-04 22:18:15 // 21694
biztos hozta a renault hűtőt az alfonsót,és azóta minden oké:))))ekkora hülyeséget alonsó megjavította a mergát:)))))))
Iniezione2007-05-04 22:14:48 // 21693
anyagminőségről még nem hallottál lásd renault vs dácsia!!!!!látom te nagyon vágod ezt a témát:)))))))))))))
Satti2007-05-04 22:10:52 // 21692
Kamikaze Sato az nagy király!:-))
Grando2007-05-04 22:10:21 // 21691
Lehet. De ez sem változtat azon a tényen, hogy egy pilótának nagyobb szerepe van a gázpedál nyomásánál. Bár palikbohócék ezt sugallják valóban...
Satti2007-05-04 22:09:41 // 21690
Tavaly állítólag a motor hűtéssel voltak soxor gondok,csodák nincsenek,a mostani meki versenyzők nem varázslók,nem Ők csináltak most nyerő gépet a Mclarenből.
RB2007-05-04 22:07:29 // 21689
Persze,mert jól nyomta a gépnek,de nem azért mert hihetetlen műszaki zseni volt! Lehet Szató is nagyobb műszaki guru ma,mint ő annak idején!:-)))
Grando2007-05-04 22:03:06 // 21688
Azért, mert néha viccelődünk rajta, a maga idejében nagy guru volt az öreg. :))
mesa2007-05-04 22:02:55 // 21687
Én csak azt tudom mondani megint, ugyanaz a szar merga motor idén jó, de tavaly is jó volt DelaRosa alatt ... Sőt, ha jól emléxem volt még nkik vmi kolumbiai pilótájuk, annak sem volt vele baja :D
Satti2007-05-04 22:02:36 // 21686
Nagy valószínűséggel egyiküknek sincs ebben akkora szerepe,mint a Cipésznek,aki 10 évig ült benne.1 év tesztpilótaság,és 1 év versenyzéssel még nem csinált Massa sem a Ferrariból csodát.
Grando2007-05-04 22:00:38 // 21685
Ennyire ne nézzük le a pilótákat. Bár a gyengébbek lehet, hogy csak ennyit tudnak.
mesa2007-05-04 22:00:30 // 21684
Értesz az F1-hez, ismét látszik. Szerintem már jó ideje be van fagyasztva a motorfejlesztés !!! Úgyhogy ebben (is) tévedsz, mert tök ua a motor...
RB2007-05-04 22:00:25 // 21683
Dede!:-) Néz meg Laudát!Csórikám most sem konyít sokat a sportághoz,és mégis többszörös világbajnok,mert jól vezet autót és nem azért mert gigantikus multifunkciós pilótaszerűség!:-))))
Satti2007-05-04 21:59:49 // 21682
Magára a Ferrarira gondoltam természetesen,igaz,hogy változik évről évre,de nem akkorát,mindig hasonlít az elöző évire,és Massa a Ferrarival megy már 3.éve,így természetesen jobban ismerheti,mint Kimi,aki januárban ült bele,egészen pontosan így értettem!
Iniezione2007-05-04 21:58:47 // 21681
valami ilyesmi.
Grando2007-05-04 21:57:32 // 21680
Na ez így nem stimmel azért...
RB2007-05-04 21:56:39 // 21679
A pilóta max a beállításokon tud piszmogni,a motor már nem hiszem hogy sok beállítási lehetőséget nyújt!:-) ...sztem!:-)
Grando2007-05-04 21:56:20 // 21678
Nem vitatom, hogy szar volt a mergamotor. Esetünkben a kérdés az volt (ha már sarkítjuk), hogy kinek van nagyobb szerepe a jól teljesítő Ferrari tesztelésében a két pilóta közül. Bár végül is télleg mindegy, nyomni kelljen, elöl legyen, azt jóvan... (?)
Satti2007-05-04 21:56:07 // 21677
Na ez az,ne a pilóta foglalkozzon mindennel,neki az a dolga,hogy nyomja ahogy lehet,és ne azzal foglalkozzon,hogy időnként kímélje a gépet,nehogy baja legyen.
Iniezione2007-05-04 21:55:01 // 21676
erről van szó milyen versenymotor az aminél állandóan arra kell figyelni mikor durran el???egyszerű a válasz egy rakás szar:)
RB2007-05-04 21:52:39 // 21675
Márt betelt!:-DDD Nincs már felvétel:-))
Iniezione2007-05-04 21:52:11 // 21674
ja biztos ugyanaz a motor van benne mert meghagyták tavalyról olyan faszán bevált,sőt még a beszállítók is ugyanazok biztos mert mindenki meg volt elégedve mindennel:))))))
RB2007-05-04 21:51:36 // 21673
Lassan az atomfizikai tanszéken keresik a pilótákat!:-)) Egy igazi pilótának az a dolga hogy kinyomja a gépnek a szemét,a mérnököké meg az hogy az ki is bírja!:-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak