Nah. MOST 2.
A hely akkor legyen fix , amit Ferke mondott Sukoro, ezen ne agyaljunk tovább.Időpont pedig okt. 4 v 11. Nekem mindkettő jó.
Face2008-09-12 09:23:07 // 836
Face2008-09-08 19:12:18 // 835
Szeptember végén október elején kéne rendezni egy MOST 2-t, csak sprinteseknek, ezért a főoldalon nem is meghirdetve! Vélemény? Valami jó helyre kéne, hogy tudjunk fotózkodni is.:) Garga Úrral beszéltünk a minap erről, ezért írok. Ötletek?
Face2008-09-08 19:08:47 // 834
Na szétszedtem egy másik műszert megnézni, hogy működik. Ahogy látom a spirál szimplán egy mágnest pörget, és a mágnes minnél jobban pörög annál jobban mozdítja ki a mutatót, mechanikus kontakt sztem nincs. Így egyenlőre nem aggódom hogy vmi kis fogaskerék elkopott/eltört volna...
Face2008-09-06 13:14:07 // 833
ugrál fel-le.. elírtam...
Face2008-09-06 13:13:22 // 832
Működő sebbeségmérős kollégák, már csomó ideje akartam kérdezni, csak minidg elfelejtem... 40km/h ora alatti gurulásnal nektek is ugrál fel 0-40 között folyamatosan a műszer mutatója? Ha gyorsabban megyek akkor tökéletes, csak gurulásnál..és már nem emlékszem h első pillanattól kezdve ilyen volt-e, vagy vmi megzakkant-e benne?...
Face2008-08-24 18:59:06 // 831
A vákumdob előgyújtást változtat fordulatszám függvényében, illetve picit mások a röpsúlyok méretei is az elosztófedélben..Az egyik karbiból kiáll egy kis csövecske, oda kell kötni a vákumot.
Face2008-08-24 12:31:04 // 830
Ha repülnek a karbik akkor feltétlenül szólj, hogy ott álljak egy hálóval és elkapjam őket . :))) Mivel multkor konstatáltuk h neked is svájci 2 érzékelős Marelli elosztófedeled van, én azzal kezdeném h kicserélem egy sima egy jeladós vákumdobosra. és úgy próbálom beállítani.
Face2008-08-23 19:53:31 // 829
Egyenlőre kettőt csináltam meg, vastag kétoldalas ragasztószalaggal, elég masszívan felragadt vele, bár nem volt a legpraktikusabb h homorú az emblémák háta...
Face2008-08-23 19:22:52 // 828
Biztos hogy jó az neked ha ott folyamatosan forro levegőt szív a motorról az extra lyukon? A képeken látom a légszívó termosztátos kütyü be van építve a levegőbeömlőbe, neked működik benne a bimetál és mozgatja a kis csapóajtót? (keveri a hideg-meleg levegőt), na csak azért kérdem mert én 4 db-ot próbáltam ki, és mind rossz volt, hideglevegő blokkolóállásban beragadva.. Én kiszedtem a kis csapóajtót és most a felső csövön folyton hideget szív, az alsón pedig folyton a motortérből.. mondjuk érezhető változás nincs ahhoz képest mint mikor a hideglevegőcső nem volt felszerelve, se ez az egész, és csak a motortérből szívott, de majd kiderül
Jók a felniközepek :))
Berakásukkor kiderült h miért külömbözik középen a két első éa a két hátsó felnim.. az elsők 84-es gyártásúak, a hátsók 86...
Jók a felniközepek :))
Berakásukkor kiderült h miért külömbözik középen a két első éa a két hátsó felnim.. az elsők 84-es gyártásúak, a hátsók 86...
Face2008-08-06 20:36:00 // 827
Csakis piros!!, ezust sprint muanyagos fenyezetlen lokosokkel csak azzal nez ki jol, sztem a zolddel atomszar! A piros csik sztem tokjol passzol a kocsi jellegehez feldobna, kromos csikkal olyan jellegtelen lenne.
Ha esztergaltatsz felnikozepet Nekem is leci 4db-ot, akar fizetem elore is, en valahogy sosem jutok el odaig h megcsinaltassam, megha tobb darab valszeg olcsobb is lesz.
Lenyeg h 50mm-es lapos felulet legyen kivul rajtuk. Ilyeneket akarnek rajuk tenni:
Felgenembleme Alfa-Romeo
9eur egy szett, ha esetleg erdekelne teged is jelezd :)
Ha esztergaltatsz felnikozepet Nekem is leci 4db-ot, akar fizetem elore is, en valahogy sosem jutok el odaig h megcsinaltassam, megha tobb darab valszeg olcsobb is lesz.
Lenyeg h 50mm-es lapos felulet legyen kivul rajtuk. Ilyeneket akarnek rajuk tenni:
Felgenembleme Alfa-Romeo
9eur egy szett, ha esetleg erdekelne teged is jelezd :)
Face2008-07-25 17:10:52 // 826
Üdv Uraim, keresnék egy pár műanyagos sprinthez való reflektort (belső lámpák), lehet bármilyen szar a foncsor, repedt/törött az üveg rajtuk, csak a 3 fém rögzítőfülecske legyen ép rajtuk hátul. Csak a fényszóró testre van szükségem. Amik Nekem vannak darabok, mindegyiken szétrohadás/leszakadás közeli állapotban vannak a kis hátsó rögzítők sajnos...
Vettem e-bayen potom összegért 2 Hella H4-es 146mm-es kerek lámpát, ezekhez akarok átalakítót (rögzítéshez) csinálni a fényszórótestekből!
Vettem e-bayen potom összegért 2 Hella H4-es 146mm-es kerek lámpát, ezekhez akarok átalakítót (rögzítéshez) csinálni a fényszórótestekből!
Face2008-07-21 14:56:49 // 825
Face2008-07-19 13:30:55 // 824
Face2008-07-16 20:53:46 // 822
Üdv mindenkinek, hébe hóba azért olvasgatom a forumot, megha nemis kommnetelek. Ferke, támogatom a döntésedet szín ügyileg, a metálbarna nagyonjó! főleg ez ami a linkelt képen van. Krómosba nekem még a világos metál-szürkészöld is tetszik, azis nagyon ritka és ütős.Majd keresek vmi képet. A piros már tucatszín! ;) :D:D :P
Face2008-07-11 17:54:10 // 821
Face2008-06-08 09:57:38 // 820
Sprintes kollégák, kérdésem lenne. Extrém párásodás.Tegnap pont a legdurvább esőkben kellett közlekednem ideoda a városba, mikoris azzal szembesültem, h iszonyatosan párásodni kezdett mind a szélvédő, mind az összes ablak, több esetben mégcsak rést sem tudtam lehúzni az ablakon úgy zuhogott..persze fujattam a hideglevegőt max fokozaton a szélvédőre..de kb halottnak a csók... este így is csomószor törölgetnem kellett menetközben.... Érdekes h télen nem párásodott ennyire... Találkoztatok már ezzel a problémával? Van vmi megoldás rá?
Face2008-06-07 22:09:36 // 819
Face2008-06-07 22:07:29 // 818
Ugyan.. a sprint 5 szemelyes, vidd máshova vizsgáztatni.. nem hallottam eddig h ilyennel gond lett volna.... en tuti nem csináltatnék uj forgalmit... Oldják már meg okosba..nem ezert autoszerelők?...
Face2008-05-12 17:35:46 // 817
Műszer lila, figyelemeztető lámpa szürke kábel.Utóbbi az olajszűrőnél, előbbi a blokk tetjén középen, ilyen kalap szerű.
Face2008-05-03 21:45:50 // 816
Face2008-05-03 21:42:37 // 815
Minden pontheggesztes benne van a sprint manualban, van teljes karosszeria resz.... Megdobbbento h mennyire nem ismeritek a szakirodalmat :))))))
Face2008-04-24 23:13:35 // 814
Face2008-04-22 14:42:25 // 813
Koni pirosat még lehet sztem 33-hoz, en tuti azt vennék, emberibb is mint a sárga Magyar utakra...
Face2008-04-20 13:39:53 // 811
Második képen hiányzik egy gumigyűrű a csavar kifelé néző részén, a kúpos rész után lévő mélyedésből.
Face2008-04-09 12:27:44 // 810
1.3-on piros műanyag, 1.5-ön krómozott műanyag, 1.5 QV-n zöld műanyag.
Face2008-04-09 12:26:49 // 809
Ha minden jól megy lesz olyan gumi méterben, meg előbbutóbb olyan is, amit én eszeltem ki, az a gumi kombinálva az ereszcsatornával, egy darabból.. :))
Face2008-04-07 08:48:08 // 808
Kérdés a belsőfékes kollégákhoz, olyat csinál nálam erősebb fékezéskor, hogy visszaremeg-rezonál a fékpedál..eddig azthittem, hogy ez ilyen..mondjuk nemotm miért.. de tegnap kirpobálta a gépet a egy barátom, és neki is feltünt..és szerinte nem üzemszerű...
A fékbetétek kb 600km-rel ezelőtt lettek kicserélve..létezhet az h ennyi idő alatt még nem "érettek" össze a tárcsával?... nem is csikorog meg semmi...
A fékbetétek kb 600km-rel ezelőtt lettek kicserélve..létezhet az h ennyi idő alatt még nem "érettek" össze a tárcsával?... nem is csikorog meg semmi...
Face2008-04-06 14:23:25 // 807
Sztem azert nem vettek észre, mert nemis keresték/leszarták.. ez ugyanaz minta duma h szar a műszer, ezért mutat 1500-öt...
Face2008-04-06 14:13:37 // 806
A karbik full fel vannak újítva. a pillangószelep tengelyek mindkét végén zsírúj csapágyak vannak, sztem ott nemtud falsot szívni. Azért kéne a szinkronteszter, h nyugodt szívvel kezdjem el csavargatni az állítócsavarokat... :)
Face2008-04-06 13:25:12 // 805
A durrogást szeretem :)) az a baj h egom előtt sztem már nem lesz időm átmenni :( ott viszont poén lenne karbikat belőni a parkolóban :))
Face2008-04-06 13:17:45 // 804
Sztem keresd a Torjay-Tuning-ot hátsó ajtó teló ügyben, hátha tud a Laci szerezni, nem ismer lehetetlent :)
Face2008-04-06 13:13:02 // 803
Gyerekek még minidg nemjók a karbijaim.. :( továbbra is 14l-t eszik, pedig a pillangoszeleptengely szorulást megcsináltam, és zárnak a szelepek rendesen...
Az alapjárat 1000-1100 körüli, viszont ha a motor üzemhőmérséklet fölé melegszik(dugóban araszolás, vagy csak úgy állok sokáig - nincs menetszél), azaz míg nem kapcsol a hűtőventi, simán felmegy az alapjárat 1400-1500 közé.. mi a fene lehet ez???
Nincs valakinek szinkrontesztere amit Egomba el szeretne hozni? :)))
Az alapjárat 1000-1100 körüli, viszont ha a motor üzemhőmérséklet fölé melegszik(dugóban araszolás, vagy csak úgy állok sokáig - nincs menetszél), azaz míg nem kapcsol a hűtőventi, simán felmegy az alapjárat 1400-1500 közé.. mi a fene lehet ez???
Nincs valakinek szinkrontesztere amit Egomba el szeretne hozni? :)))
Face2008-04-04 11:04:22 // 802
Azokat a csavarokat nem lehet kapni tudtommal.
Face2008-04-03 20:43:33 // 801
Jólllátom hogy ez ilen vastag filc a padlon? Van értelme rakni ilyet a szőnyeg alá? Nem rohad csak be, ha esetleg bejut a víz?(ami azért elég könnyen lehetséges, ha nem 100%-os a tömítés , kasztni mindenhol) Meg nem mozog ez el a szőnyeg alatt-koptatva a padlo festékrétegét?
Tanítsatok! :)))))
Tanítsatok! :)))))
Face2008-04-02 11:28:14 // 800
Sztem a lakk is festék, csak pigmentek nélkül emiatt átlátszó.. ugyanúgy pattogzodni fog, meglátod. nah mindegy..
Face2008-04-02 10:36:48 // 799
Rá se ismerek a lökösömre :)) Mit ügyködtél vele? Ha lefestetted remélem csak olyan festékkel amihez lett adagolva puhító, mertha csak simával akkor pár év múlva nagyonrondán fog pattogzódni...
Face2008-03-31 22:16:17 // 798
Az Gargapitic-é , ott dolgozik :))
Face2008-03-29 19:14:13 // 797
Alu felületek felújítására mindenkinek ajánlom a gyöngyszórást, gyönyörű felületet csinálnak, megdöbbentem mikor láttam a végeredményt,..
Face2008-03-25 12:07:50 // 796
Nagy unalmadban jöhettél volna inkább lököst nézni... :))))
Face2008-03-10 23:14:22 // 793
Amúgy mielőtt ma tankoltam, nekem is fél felett volt picit..paraztám is rendesen h mennyi fog belemenni, de szar az óra.. 14 ment bele és szinte méterre pontosan 100km-t mentem telitank óta...
Face2008-03-10 23:12:13 // 792
Nálam a szinkron hibátlan, ahogy a nagykönyvben megvan írva, egy pénzérme megáll a járó motoron. A visszadurrogás nálam is van fékezésnél, meg motorféknél több ember szerint ez így jó, nekm teccik is :).engem sokkal jobban aggaszt h a szarul álló pillangószelepek esetleg kikoptatják a karbitorkokat, lehet szétszedés lesz belőle, utaná lehet igénybevenném a szinkrontsztert..ha elmegy a beállítás... amúgy már szamosiák is mondták h a magasabb fogyasztást/beállítási gondokat okozhtaják a kikopott fúvókák is...
Face2008-03-10 22:58:33 // 791
Az "új" karbikkal a fogyasztás 14l.... :s és úgynézki lehet a karbiműhelyben ahol ultrahangos pucoláson volt, ott baszták el a dolgot, nincsenek tökéletesen a helyükön a pillangószelepek , nem zárnak rendesen vagy szorul a tengely, és ezért magas az alapjárat is... Nincs öszinte mosoly az arcomon gyerekek... :(
Face2008-02-26 22:16:56 // 790
Hát, ha nagy gázra szarozik, én a gyorsító membránok környékét nézném meg először a karbikban.. bár lehet full más az oka :))))
Face2008-02-26 18:24:07 // 789
Hidegen, melegen v mindig? Alapjárton, fullgázon, vagy bármikor? azért lássuk be a rángat elég tág fogalom...
-vagy vmi gyújtás hiba: repedt/megperzselődött elosztófedél, kilazult gyertya, kontakthiba a gyujtótekrcsnél/vezérlő elektronikánal, megtört kábel stb... végigkell módszeresen nézni...
-vagy benzin ellátási hiba: szarakodó benzinpumpa, eltömődött benzinszűrő v vezeték
-vagy karbi dugulás..
Kb ilyesmikre tudok gondolni... ;)
Rángat.... :))))
-vagy vmi gyújtás hiba: repedt/megperzselődött elosztófedél, kilazult gyertya, kontakthiba a gyujtótekrcsnél/vezérlő elektronikánal, megtört kábel stb... végigkell módszeresen nézni...
-vagy benzin ellátási hiba: szarakodó benzinpumpa, eltömődött benzinszűrő v vezeték
-vagy karbi dugulás..
Kb ilyesmikre tudok gondolni... ;)
Rángat.... :))))
Face2008-02-25 21:16:18 // 788
92-ig asszem lényegében az összessel, utána a 33 felül 3 csavaros rögzítésű lett. Persze 33-on belül is voltak többfélék.. de sztem bármelyiket be lehet rakni.
Face2008-02-20 17:09:02 // 787
Jelentem a felujított drla-36-ok fent az autón, és összelőve Szamosiéknál (akikben pozitívan csalódtam!)
Brutális változás a korábbi állapotokhoz képest, iszonyat hang,motorféknél visszadurrogás és eszméletlen gázreakció, továbbá szinte megse moccanó járó motor.
Persze üröm is van az örömben... az alapjáratot nem tudták valamiért 1050 alá vinni.. ami ráadásul a belső műszeren 1500-nak tűnik..ami állítólag csal, kézi külső méréshez képest.. ezt még kiderítem majd...
A karbikban lévő 52-es fúvókákról kiderült pl. hogy kivoltak kopva 55-re.. ezekt kicserélték saját elfekvő maradványokra amik jobbak..
Nem tudja valaki mivel lehet ezt mérni amúgy, mert akkor megméregetném a többi karbi alkatrészeim között lévő fúvókáimat is
Brutális változás a korábbi állapotokhoz képest, iszonyat hang,motorféknél visszadurrogás és eszméletlen gázreakció, továbbá szinte megse moccanó járó motor.
Persze üröm is van az örömben... az alapjáratot nem tudták valamiért 1050 alá vinni.. ami ráadásul a belső műszeren 1500-nak tűnik..ami állítólag csal, kézi külső méréshez képest.. ezt még kiderítem majd...
A karbikban lévő 52-es fúvókákról kiderült pl. hogy kivoltak kopva 55-re.. ezekt kicserélték saját elfekvő maradványokra amik jobbak..
Nem tudja valaki mivel lehet ezt mérni amúgy, mert akkor megméregetném a többi karbi alkatrészeim között lévő fúvókáimat is
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
438