Szét endoszkópoztam a küszöböt. Megnéztem és úgy van ahogy gondoltam/írtam.
A kerékjárat felől a küszöbök végén tud bejutni a homok és a nedvesség.
Nem kevés agyalás, szívás és szenvedés árán megtaláltam a megfelelő eszközöket és módszeret a küszöbökben levő homok/föld hatékony eltávolítására.
Most azon gondolkodom, hogy lezárom a küszöbvég lyukakakat (~60%). Még keresem/agyalok még a kontra érveken.
#Alvázmosás, küszöb tisztítás, porszívózás, üregvédelem.
droberto2024-11-01 21:36:10 // 6696
droberto2024-11-01 20:27:12 // 6695
Az eLearning-jében találod.
droberto2024-10-07 15:58:44 // 6694
Vedd meg és ha egy hétnél tovább nem használod akkor mindig tartsd rajta...
Ioncserélt vízzel szükséges pótolni azt amit elpárolgott belőle... (Van bennük szintjelző)
Ioncserélt vízzel szükséges pótolni azt amit elpárolgott belőle... (Van bennük szintjelző)
droberto2024-10-07 14:01:42 // 6693
Csodák nincsenek.
Max kap a telep néhány hónapot esetleg egy évet.
Előbb utóbb új akksi lesz úgy is vége.
Az lenne a fontos, hogy sose engedjük 12,4V alá a feszültséget.
Mielőtt töltöd, csekkold a vizet és szükség esetén tölts utána.
Max kap a telep néhány hónapot esetleg egy évet.
Előbb utóbb új akksi lesz úgy is vége.
Az lenne a fontos, hogy sose engedjük 12,4V alá a feszültséget.
Mielőtt töltöd, csekkold a vizet és szükség esetén tölts utána.
droberto2024-10-03 23:16:21 // 6692
Ha valakit érdekel egy jó Atomerőmű látogatás az őszi szünetben, akkor itt megtalálja a részleteket.
droberto2024-10-03 23:02:22 // 6691
droberto2024-09-19 14:04:25 // 6690
Az első részt még nem tártam fel, mert pont az első dugónál van a bak, amit át kell tennem.
Ez egy nagyon kardinális kérdés, amire még nekem sincsenek konkrét válaszaim. Én most a kerékjárat felőli bejutásra gondolok. Mert ugye a dobbetét mögött egy földkupac képés felhalmozódni, és alul pedig a küszöb felé van egy kis lyuk.
Majd meg fogom nézni én is lemezrendet....
Ez egy nagyon kardinális kérdés, amire még nekem sincsenek konkrét válaszaim. Én most a kerékjárat felőli bejutásra gondolok. Mert ugye a dobbetét mögött egy földkupac képés felhalmozódni, és alul pedig a küszöb felé van egy kis lyuk.
Majd meg fogom nézni én is lemezrendet....
droberto2024-09-15 17:28:53 // 6689
droberto2024-09-15 17:18:02 // 6688
droberto2024-09-15 17:14:01 // 6687
droberto2024-09-15 16:55:57 // 6686
Szia!
Én is beleálltam a hátsó futomű rekonstrukciójába (is). Nekem csak a kis szilenteken volt némi repedezés, én azt Febi/Bilstein és Meyle HD szilentekkel oldottam meg.
A témára az AM gyártók közül legjobban a lengyel Tedgum feküdt neki.
Szóbal TED71380
Erhardtól (Albautó), vagy innen meg tudod venni.
Én is beleálltam a hátsó futomű rekonstrukciójába (is). Nekem csak a kis szilenteken volt némi repedezés, én azt Febi/Bilstein és Meyle HD szilentekkel oldottam meg.
A témára az AM gyártók közül legjobban a lengyel Tedgum feküdt neki.
Szóbal TED71380
Erhardtól (Albautó), vagy innen meg tudod venni.
droberto2024-08-12 23:45:20 // 6685
Nem, csak visszaállítom az újori megbízhatósági szintjét. 😃
droberto2024-08-12 15:28:14 // 6684
droberto2024-08-10 21:22:35 // 6682
droberto2024-03-25 15:33:32 // 6681
De ismétlem magamat.
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
droberto2024-03-25 15:26:11 // 6680
TRW szett: 227k Ft az Autdocnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
droberto2024-03-25 15:19:23 // 6679
Jav.:
A TRW jóval drágább....
A TRW jóval drágább....
droberto2024-03-25 15:18:38 // 6678
Nem az öntvény itt a kulcskérdés, hanem a végein levő szilentek és a gömbcsukló.....
droberto2024-03-25 15:17:13 // 6677
Több óra kutatómunka után jutottam erre az elhatározásra.
Pár hete itt is írtam erről, és még itt is ue. a megerősítés jött.
Ha te az én cipőmben vagy, akkor gondolom te se a név után mész, hanem a tapasztalatok alapján döntesz.
Egyébként nem tudom hol láttad, hogy olcsóbb a 4 db-od első TRW szett mint a Reinchoh, mert utóbbi jóval drágább mint 120-130k Ft....
Egyébként ahogy írtam, nagyon nem az ár volt a szempont.
Pár hete itt is írtam erről, és még itt is ue. a megerősítés jött.
Ha te az én cipőmben vagy, akkor gondolom te se a név után mész, hanem a tapasztalatok alapján döntesz.
Egyébként nem tudom hol láttad, hogy olcsóbb a 4 db-od első TRW szett mint a Reinchoh, mert utóbbi jóval drágább mint 120-130k Ft....
Egyébként ahogy írtam, nagyon nem az ár volt a szempont.
droberto2024-03-25 11:43:56 // 6676
Jav.: ...valhol keleten gyártathatnak...
droberto2024-03-25 11:38:25 // 6675
A gyári trw-be ott vannak az öntési jelek.
Amiket láttam azok meg sima pucér lengőkarok voltak egy gravírozott cikkszámmal.
Nem egyszerű kérdés. Nekem is csak sejtéseim vannak.
A tömeges panaszok viszont jól látszódnak.
(Az AM Lemförder stab pálcánál meg be van vésve minden azonosító, csak az Alfa pajzs le van műgyantázva.)
5 cm eltérés szerintem nem lehet másolási / gyártási hiba.
De majd Zolinix biztosan referál
Amiket láttam azok meg sima pucér lengőkarok voltak egy gravírozott cikkszámmal.
Nem egyszerű kérdés. Nekem is csak sejtéseim vannak.
A tömeges panaszok viszont jól látszódnak.
(Az AM Lemförder stab pálcánál meg be van vésve minden azonosító, csak az Alfa pajzs le van műgyantázva.)
5 cm eltérés szerintem nem lehet másolási / gyártási hiba.
De majd Zolinix biztosan referál
droberto2024-03-25 11:32:14 // 6674
Állítólagos kisebb élettartam....
Néhány ezer km után már nyöszörög a szilent vagy kopog a gömbfej...
Elég sokat kutattam most a témát, lévén, hogy elfogyott a gyári lengőkar.
Én most megvettem a lengyel Reinhochot, mert aki épített be ilyet, az eddig nem panaszkodott....
Egyébként ők is csomagolócég. Valahol keleten gyártatnak ők is névetelen gyártókkal.... A weboldaluk és az ügyfélszolgálatuk egy vicc. Ennyit már ki tudok jelenteni.
Azt meg, hogy egy hátsó lk. 5 cm-el rövidebb-, vagy egy csatlakozási pont szögben álló legyen egy kb bármilyen AM hátsó lengőkar esetében, sérülés vagy szerelési hiba nélkül én elképzelhetetlennek tartom....
Néhány ezer km után már nyöszörög a szilent vagy kopog a gömbfej...
Elég sokat kutattam most a témát, lévén, hogy elfogyott a gyári lengőkar.
Én most megvettem a lengyel Reinhochot, mert aki épített be ilyet, az eddig nem panaszkodott....
Egyébként ők is csomagolócég. Valahol keleten gyártatnak ők is névetelen gyártókkal.... A weboldaluk és az ügyfélszolgálatuk egy vicc. Ennyit már ki tudok jelenteni.
Azt meg, hogy egy hátsó lk. 5 cm-el rövidebb-, vagy egy csatlakozási pont szögben álló legyen egy kb bármilyen AM hátsó lengőkar esetében, sérülés vagy szerelési hiba nélkül én elképzelhetetlennek tartom....
droberto2024-03-25 11:20:42 // 6673
Ha rákeresel a csoportokban, akkor 159-nél a két nagy márkánál (TRW, Lemförder), rengeteg panaszt fogsz találni. Hihetelen dolgokról számolnak be, már szereléskor vagy nagyonnkevés futás után.
Én láttam olcsó trw-t többet. Szerintem azoknál csak a zacskó volt trw....
Én láttam olcsó trw-t többet. Szerintem azoknál csak a zacskó volt trw....
droberto2024-03-17 13:26:07 // 6672
Legyen így.
Szerintem én rápróbálok a Reinhochra...
Szerintem én rápróbálok a Reinhochra...
droberto2024-03-09 20:44:01 // 6671
Tőlem messze állnak az összeesküvés elméletek, de szerintem a piacon levő "pucér" gravírozott TRW-k simán lehetnek hamisított lengőkarok....
droberto2024-03-09 18:54:47 // 6670
Emlékszem. Beszéltünk róla.
Vigyázz is a gyáriakra, amíg lehet. :)
Viszont a Giulietta futómű szempontjából nem egy ördög lakat. Pont most cseréltem egy Deltán futóművet ami nagyon hasonló konstrukció (Punto, MiTo, Delta, Bravo...)
Vigyázz is a gyáriakra, amíg lehet. :)
Viszont a Giulietta futómű szempontjából nem egy ördög lakat. Pont most cseréltem egy Deltán futóművet ami nagyon hasonló konstrukció (Punto, MiTo, Delta, Bravo...)
droberto2024-03-09 18:47:34 // 6669
Ha 40k-et tuti elmegy hiba nélkül, akkor az magasan kimelkedik az AM felhozatalból.
droberto2024-03-09 17:29:50 // 6668
Igen.
Katasztrófa ami ott megy.
130k a 4 db Reinhoch.
Katasztrófa ami ott megy.
130k a 4 db Reinhoch.
droberto2024-03-09 16:53:43 // 6667
Köszi Sanyi az infókat.
Sajnos a TRW-re már fél éven belül is millió panaszt olvasni odaát a kéken.
A Meyle HD-ról pedig még nincs sok év tapasztalat, illetve ott más (prosztóbb) a szilent megoldás. Ezen kívül, alsóból nincs (még) HD, csak mezei Meyle.
Sajnos a TRW-re már fél éven belül is millió panaszt olvasni odaát a kéken.
A Meyle HD-ról pedig még nincs sok év tapasztalat, illetve ott más (prosztóbb) a szilent megoldás. Ezen kívül, alsóból nincs (még) HD, csak mezei Meyle.
droberto2024-03-09 16:50:43 // 6666
Húhhh de jó amiket írsz.
Akkor a Delphit skippelem.
Erharddal beszélgettem én is amiket írsz.....
Reinhochra pedig akkor plusz egy pont.
120-130 körül adná a szettet Erhard.
Nagyon köszönöm.
Akkor a Delphit skippelem.
Erharddal beszélgettem én is amiket írsz.....
Reinhochra pedig akkor plusz egy pont.
120-130 körül adná a szettet Erhard.
Nagyon köszönöm.
droberto2024-03-09 15:22:24 // 6665
Sziasztok!
Bocsi a floodért, de indítok egy utolsó offenzívát az alábbi témában.
A facelift 159-emhez keresek 4 db első lengőkarokat. Lehetőleg gyárit. Bár már egy éve körbe érdeklődtem sok helyet, és mindenhol azt mondták, hogy nincs, elfogyott. Ezért sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg – most bedobom az itt gyakran elhangzó egyik számomra legkedvesebb dumát – hogy hátha lapul valakinél, akkor megkereshetne. J Vagy tud helyet, ahol hozzá lehet férni. Pár éve még az előző Nero-hoz sikerült venni, akkor még volt. Igaz az FL előtti volt.
A gyári cikkszámok:
Bal alsó: 51842925
Jobb alsó: 51842924
Bal felső: 51835397
Jobb felső: 51835398
(Vagy ezekkel bármennyire ekvivalens)
A tervem, elvárásom a következő lenne: Minimum 6 év és ez alatt ~60-80k km futás, gyári karakterisztika, hiba és kopogás,- és hangmentes (nepperszöveg) használat. Az ár sokadlagos szempont.
Lett volna lehetőségem keveset futott gyári bontottat vásárolni, de a kora miatt lemondtam róla. Az enyémben sincs extra sok méter (150k), de a szilentek 14 év alatt teljesen elöregedtek, szétrepedtek. A feketében pl. 10 évesen 70k-el több km-el sokkal jobb állapotúak voltak a szilentek.
Ha az OEM vonal nem megy (valószínűleg nem fog menni), akkor azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan köztünk, aki épített be utángyártott lengőkart legalább 4 éve (de inkább 6), és vagy futott vele minimum 40k km-et és még is elégedett a lengőkarokkal. Ha van, akkor nagyon érdekelne a lengőkar márkája…..
Amit nem szeretnék, mert elég sok rosszat hallottam róla, az elvileg két prémium márka a Lemförder és a TRW. Bár őszintén megmondom, hogy ezeknek a gravírozott daraboknak szerintem nagyon kis eséllyel van közük az említett cégekhez. (A gyári TRW) Ezen kívül nem szeretnék Meyle HD-t, mert egyrészt még senki nem osztott meg ezekről hosszabb távú tapasztalatot (legalábbis én nem láttam), másrészt itt a szilent fixen vulkanizált a hüvelybe, és nem a forgó, mint a gyári (tudom-tudom pont ezért nyikorog az összes, de ez akkor sem a gyári megoldás).
Bocsi, de ezekben az utólagos zsírozásokban én nem hiszek. Nem azt mondom, hogy segít, mert bizonyára segíthet, de nem ezen múlik, hogy fél évet bír egy gömbfej vagy tizet.
Ami Afterben felmerült bennem az a lengyel Reinhoch (jó kereskedői tapasztalat miatt), és még inkább a Fordokban a gyáriként beépített Delphi (viszonylagos jó hír + saját jó tapasztalat miatt).
Szóval teljesen tanácstalan vagyok, írtózom az AM futóműalkatrészektől, de most már valamerre muszáj elindulnom, mert megőrjít, hogy kopog.
Úgyhogy várom a tapasztalattal rendelkezőket.
Nagyon köszönöm a segítséget.
Bocsi a floodért, de indítok egy utolsó offenzívát az alábbi témában.
A facelift 159-emhez keresek 4 db első lengőkarokat. Lehetőleg gyárit. Bár már egy éve körbe érdeklődtem sok helyet, és mindenhol azt mondták, hogy nincs, elfogyott. Ezért sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg – most bedobom az itt gyakran elhangzó egyik számomra legkedvesebb dumát – hogy hátha lapul valakinél, akkor megkereshetne. J Vagy tud helyet, ahol hozzá lehet férni. Pár éve még az előző Nero-hoz sikerült venni, akkor még volt. Igaz az FL előtti volt.
A gyári cikkszámok:
Bal alsó: 51842925
Jobb alsó: 51842924
Bal felső: 51835397
Jobb felső: 51835398
(Vagy ezekkel bármennyire ekvivalens)
A tervem, elvárásom a következő lenne: Minimum 6 év és ez alatt ~60-80k km futás, gyári karakterisztika, hiba és kopogás,- és hangmentes (nepperszöveg) használat. Az ár sokadlagos szempont.
Lett volna lehetőségem keveset futott gyári bontottat vásárolni, de a kora miatt lemondtam róla. Az enyémben sincs extra sok méter (150k), de a szilentek 14 év alatt teljesen elöregedtek, szétrepedtek. A feketében pl. 10 évesen 70k-el több km-el sokkal jobb állapotúak voltak a szilentek.
Ha az OEM vonal nem megy (valószínűleg nem fog menni), akkor azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan köztünk, aki épített be utángyártott lengőkart legalább 4 éve (de inkább 6), és vagy futott vele minimum 40k km-et és még is elégedett a lengőkarokkal. Ha van, akkor nagyon érdekelne a lengőkar márkája…..
Amit nem szeretnék, mert elég sok rosszat hallottam róla, az elvileg két prémium márka a Lemförder és a TRW. Bár őszintén megmondom, hogy ezeknek a gravírozott daraboknak szerintem nagyon kis eséllyel van közük az említett cégekhez. (A gyári TRW) Ezen kívül nem szeretnék Meyle HD-t, mert egyrészt még senki nem osztott meg ezekről hosszabb távú tapasztalatot (legalábbis én nem láttam), másrészt itt a szilent fixen vulkanizált a hüvelybe, és nem a forgó, mint a gyári (tudom-tudom pont ezért nyikorog az összes, de ez akkor sem a gyári megoldás).
Bocsi, de ezekben az utólagos zsírozásokban én nem hiszek. Nem azt mondom, hogy segít, mert bizonyára segíthet, de nem ezen múlik, hogy fél évet bír egy gömbfej vagy tizet.
Ami Afterben felmerült bennem az a lengyel Reinhoch (jó kereskedői tapasztalat miatt), és még inkább a Fordokban a gyáriként beépített Delphi (viszonylagos jó hír + saját jó tapasztalat miatt).
Szóval teljesen tanácstalan vagyok, írtózom az AM futóműalkatrészektől, de most már valamerre muszáj elindulnom, mert megőrjít, hogy kopog.
Úgyhogy várom a tapasztalattal rendelkezőket.
Nagyon köszönöm a segítséget.
droberto2024-03-02 20:42:25 // 6664
droberto2024-02-14 19:17:37 // 6663
Igen.
Tudom. 😀
A guminál lehet. A gyári Bridgestone 9 szezont bírt. Nagyon kíváncsi leszek a Michelinekre....
Tudom. 😀
A guminál lehet. A gyári Bridgestone 9 szezont bírt. Nagyon kíváncsi leszek a Michelinekre....
droberto2024-02-14 13:24:02 // 6662
Már bőven hétszámjegyűnél tartok gyári alkatrészben (több autó), de nekem eddig semmi panaszon nem volt a gyári alkatrésszekkel. Hozta azt amit az első szerelésű.
Biztos van ebben is valami, de szerintem ez alapvetően városi legenda. ..
Mondjuk a varacskoson a PS4 abroncsokkal pont átvertek. 😁 1,5 éves kora óta repedezik.
Elvileg ha lenne számlám az importőr adott volna 4 új gumit. Csak mint utólag kiderült, azóta bedöntött áfacsaló cégtől vásároltam....
Uh az abroncsoknál lehet valami.
Bár a Rosso PS4-e azt hiszem idén 5 évesek. Azok közel hibátlanok.
Biztos van ebben is valami, de szerintem ez alapvetően városi legenda. ..
Mondjuk a varacskoson a PS4 abroncsokkal pont átvertek. 😁 1,5 éves kora óta repedezik.
Elvileg ha lenne számlám az importőr adott volna 4 új gumit. Csak mint utólag kiderült, azóta bedöntött áfacsaló cégtől vásároltam....
Uh az abroncsoknál lehet valami.
Bár a Rosso PS4-e azt hiszem idén 5 évesek. Azok közel hibátlanok.
droberto2024-02-14 12:39:10 // 6661
Kutatom az első szerelésű gyári akksit, ami elmegy 5-8 évet mindenféle gondozás nélkül...
Utálok 3 évente szívni az akksikkal. Ha valaki azt mondaná, hogy ez ue, mint az első szerelésű gyári, én zokszó nélkül adnék érte 2x annyi pénzt.
Van egy Moparom. Most a varacskosba került át. 3 évnél tartok most vele. Kopp-kopp-kopp.
Varta sztori megvan. A Zoli most ezt jól körbejárta.... 😃
Utálok 3 évente szívni az akksikkal. Ha valaki azt mondaná, hogy ez ue, mint az első szerelésű gyári, én zokszó nélkül adnék érte 2x annyi pénzt.
Van egy Moparom. Most a varacskosba került át. 3 évnél tartok most vele. Kopp-kopp-kopp.
Varta sztori megvan. A Zoli most ezt jól körbejárta.... 😃
droberto2024-02-14 11:23:27 // 6660
Sziasztok!
Nem tudom, hogy írhatok-e....
Sajnos most nem jött össze a pici pénzes Mopar gyári akksi. Megszivatott az olasz az eBayen....
Így maradt a 15k-el drágább egébként a már egyszer bevált after.... Az Exide EK sorozú AGM.
A 2.0 akksitálcája már 320 mm hosszú, így befért a 82/800-as villamos paraméterű mamut.
Kicsit félek, hogy most így túl orrnehéz lesz, és így az ívbelsőkön elmennek mellettem az Octaviák....
🙆♂️
Nem tudom, hogy írhatok-e....
Sajnos most nem jött össze a pici pénzes Mopar gyári akksi. Megszivatott az olasz az eBayen....
Így maradt a 15k-el drágább egébként a már egyszer bevált after.... Az Exide EK sorozú AGM.
A 2.0 akksitálcája már 320 mm hosszú, így befért a 82/800-as villamos paraméterű mamut.
Kicsit félek, hogy most így túl orrnehéz lesz, és így az ívbelsőkön elmennek mellettem az Octaviák....
🙆♂️
droberto2023-07-04 23:41:01 // 6659
Köszi!
Sajnos ezek a dolgok már nem úgy mennek mint régen...
Csak a területileg illetékes NKH bázisra viheted.
De majd elmesélem...
Sajnos ezek a dolgok már nem úgy mennek mint régen...
Csak a területileg illetékes NKH bázisra viheted.
De majd elmesélem...
droberto2023-07-04 17:39:20 // 6658
droberto2023-05-30 19:09:34 // 6657
droberto2023-05-30 18:51:27 // 6656
droberto2023-05-11 16:16:32 // 6655
droberto2023-05-08 21:29:36 // 6653
droberto2023-05-08 21:28:22 // 6652
Nem volt.
A Giu fával / világos belsővel az első modellévekben az egyik kedvencem. Kár, hogy beszántották.
A Giu fával / világos belsővel az első modellévekben az egyik kedvencem. Kár, hogy beszántották.
droberto2023-05-08 14:21:47 // 6651
droberto2023-05-08 14:12:07 // 6650
Gondolom fólia. Tehát közelről, tapintásra gagyi lehet.
Messziről nem rossz, de igazán a világos belsőshöz menne.
Messziről nem rossz, de igazán a világos belsőshöz menne.
droberto2023-05-07 23:11:17 // 6649
Kevés ember akar 159-et. Még kevesebb akar (tud venni) igazán jót. Viszont jóból is már csak alig van.
Annál többen akarnak 4-5-6M-ósat, 1-2-3M-ért. Brutális ami sokszor odaát a "kéken" megy. Vágyálom hegyek vannak. Sajnos a piacon levő autók nagy része ki van herélve, lóg a belük, és borzasztó műszaki és esztétikai állapotban vannak.
Az utastérben szerintem nincs GM anyag és alkatrész. Nekem speciel semmi nem ugrik be. Az SW csomagtartójának jónéhány eleme viszont tényleg GM. Viszont azzal meg pont alig van baj.
A 166 egyel nagyobb kategória, így nyílván részleteiben még prémiumabb. Viszont középkategóriában anyaghasználatban és minőségben ott van a 159 a versenytársakhoz képest. Persze van hibája bőven, elég csak a szoftáccs bevonatokra gondolni....
Annál többen akarnak 4-5-6M-ósat, 1-2-3M-ért. Brutális ami sokszor odaát a "kéken" megy. Vágyálom hegyek vannak. Sajnos a piacon levő autók nagy része ki van herélve, lóg a belük, és borzasztó műszaki és esztétikai állapotban vannak.
Az utastérben szerintem nincs GM anyag és alkatrész. Nekem speciel semmi nem ugrik be. Az SW csomagtartójának jónéhány eleme viszont tényleg GM. Viszont azzal meg pont alig van baj.
A 166 egyel nagyobb kategória, így nyílván részleteiben még prémiumabb. Viszont középkategóriában anyaghasználatban és minőségben ott van a 159 a versenytársakhoz képest. Persze van hibája bőven, elég csak a szoftáccs bevonatokra gondolni....
droberto2023-05-07 13:04:22 // 6648
Nagyon nem értek most ezzel egyet.
Szerintem meg igen is van és kell is legyen ára a jó 159-eseknek.
Én ha most keresnék 159-et még 5M-ót is adnék érte, ha az tényleg jó lenne. Ugyanis szinte minden 3-4M-ásra egy pillanat alatt rá lehet költeni 1-2M-ót. Ha egyáltalán van még hozzá gyári alkatrész...
Alfát egy szűk vásárlóréteg vesz. Aki 5M-ért LED fényszórót akar, az nem Alfát keres. Aki jó és nem túl öreg Alfát akar, és nincs 10-15M-ja Giuliára/Stelvióra, az igen is meg fogja venni a 4-5 M-ós 159-et. Vagy vesz Giuliettát, ha megfelel neki méretben és dizájnban, és/vagy fiatalabb autót akar.
(Sajnos a prémiumságal járó magasabb fenntartási költség az ár szempontjából 159-re rányomta a bélyeget mondjuk egy Giuliettával/MiTo-val szemben. Magyarul a piac beárazta, hogy sok minden tönkre tud rajta menni, cserébe meg viszonylagosan drága hozzá minden.)
Pontosan ezért szerintem ki kell tartani a jó 159-ek árait. Ha valaki jót akar, az úgyis megveszi.
Kint is 15-20e EUR között a jó 159.
Nem kell szégyenlősködni. Főleg akkor nem, ha őszintén és becsületesen tartottad fent a kocsidat. Mert ha csak használtad és csak pusztán hibát hárítottál el, az kevés.
Az meg, hogy a GM gyártotta az nagyon-nagyon ki van sarkítva. Max a plattformtervezésbe volt némi beleszólásuk, illetve néhány harmadlagos alkatrészt szállítottak.
Szerintem meg igen is van és kell is legyen ára a jó 159-eseknek.
Én ha most keresnék 159-et még 5M-ót is adnék érte, ha az tényleg jó lenne. Ugyanis szinte minden 3-4M-ásra egy pillanat alatt rá lehet költeni 1-2M-ót. Ha egyáltalán van még hozzá gyári alkatrész...
Alfát egy szűk vásárlóréteg vesz. Aki 5M-ért LED fényszórót akar, az nem Alfát keres. Aki jó és nem túl öreg Alfát akar, és nincs 10-15M-ja Giuliára/Stelvióra, az igen is meg fogja venni a 4-5 M-ós 159-et. Vagy vesz Giuliettát, ha megfelel neki méretben és dizájnban, és/vagy fiatalabb autót akar.
(Sajnos a prémiumságal járó magasabb fenntartási költség az ár szempontjából 159-re rányomta a bélyeget mondjuk egy Giuliettával/MiTo-val szemben. Magyarul a piac beárazta, hogy sok minden tönkre tud rajta menni, cserébe meg viszonylagosan drága hozzá minden.)
Pontosan ezért szerintem ki kell tartani a jó 159-ek árait. Ha valaki jót akar, az úgyis megveszi.
Kint is 15-20e EUR között a jó 159.
Nem kell szégyenlősködni. Főleg akkor nem, ha őszintén és becsületesen tartottad fent a kocsidat. Mert ha csak használtad és csak pusztán hibát hárítottál el, az kevés.
Az meg, hogy a GM gyártotta az nagyon-nagyon ki van sarkítva. Max a plattformtervezésbe volt némi beleszólásuk, illetve néhány harmadlagos alkatrészt szállítottak.
droberto2023-05-02 00:08:34 // 6647
Köszi. :)
Hosszú volt már ez a másfél hónap...
Volt egy másik vevő jelöltem a legeleje óta, aki nagyon szimpatikus. Végig tartottuk a kapcsolatot.
De ugye a Norbi régi barát, úgyhogy nem volt kérdés, megvártam.
Most már legalább rendes Alfás lett ismét. :)
Remélem a másik srác is talál egy jó 159-est magának, mert gondos és precíz tulajnak tűnik.
Hosszú volt már ez a másfél hónap...
Volt egy másik vevő jelöltem a legeleje óta, aki nagyon szimpatikus. Végig tartottuk a kapcsolatot.
De ugye a Norbi régi barát, úgyhogy nem volt kérdés, megvártam.
Most már legalább rendes Alfás lett ismét. :)
Remélem a másik srác is talál egy jó 159-est magának, mert gondos és precíz tulajnak tűnik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.