Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Márkaszerviz-tapasztalatok
Piritu - 1.000.0002021-01-27 16:22:13 // 805
Olajcsere + levegőszűrő 94ezer - lehet kalkulálni...
Liquid2021-01-27 16:15:31 // 804
Szerintem az első számjegyet szégyellték odaírni mindegyikhez :)
131% vagy 231% ezek már hihetőbb számok.
131% vagy 231% ezek már hihetőbb számok.
Kazes☻2021-01-27 13:20:42 // 802
Kazes☻2019-09-07 17:25:38 // 801
Jorjie2019-05-10 05:56:17 // 800
Milyen picik a 4C-k :-)
Piritu - 1.000.0002019-05-09 21:17:39 // 799
győri Riegler kereskedés ma ünnepelte a 25. szülinapját amit egybekötöttek az új kereskedés/szerviz átadásával.
Az ünnepségre meghívtak, amiért külön köszönet.
Volt Rákóczi Feri
ünnepi beszéd
szalag átvágás
eszem-iszom (sajna még haza kellett jönni így a borokat és a pezsgőket ki kellett hagynom)
kocsimustra
és talán egyetlenként beülhettem egy 1943(!)-as Jeep-be
Az ünnepségre meghívtak, amiért külön köszönet.
Volt Rákóczi Feri
ünnepi beszéd
szalag átvágás
eszem-iszom (sajna még haza kellett jönni így a borokat és a pezsgőket ki kellett hagynom)
kocsimustra
és talán egyetlenként beülhettem egy 1943(!)-as Jeep-be
Zoli672019-02-12 14:33:22 // 798
Tegnap a budaörsi szervíz elvesztette egy régi ügyfelét, viszont a Csörgő szervíz /Attila/ gyarapodott eggyel.
Úgy gondolom, ha egy márkaszervíz 3x-i nekifutásra sem képes a fényszóró beállítására, viszont félig sikerül tönkretenni az egyik lámpa állítószerkezetét, gyertyacserénél a 4 gyertyából csak az egyiket sikerül meghúzni a többit a szentlélek tartja / mindhárom tiszta korom és trutyó volt a mostani cserénél 40ekm után/ és az indítási problémával nem foglalkoznak mert nincs hibakód akkor az ne csodálkozzon a ha a privát ügyfelek máshová mennek és maradnak a flották mert ott így is jó. Lehet, hogy ez a cél....
Úgy gondolom, ha egy márkaszervíz 3x-i nekifutásra sem képes a fényszóró beállítására, viszont félig sikerül tönkretenni az egyik lámpa állítószerkezetét, gyertyacserénél a 4 gyertyából csak az egyiket sikerül meghúzni a többit a szentlélek tartja / mindhárom tiszta korom és trutyó volt a mostani cserénél 40ekm után/ és az indítási problémával nem foglalkoznak mert nincs hibakód akkor az ne csodálkozzon a ha a privát ügyfelek máshová mennek és maradnak a flották mert ott így is jó. Lehet, hogy ez a cél....
Jimmi T.2018-12-08 13:04:41 // 797
nem is tudom. a tulajdonosokat kérdezd meg !
berobbantam2018-12-08 06:04:22 // 796
Yziasztok
Szolnoki fiat szervízzel van valakinek tapasztalata?HKedden megyek hibafeltárásra.
Szolnoki fiat szervízzel van valakinek tapasztalata?HKedden megyek hibafeltárásra.
Tommi2018-12-07 17:14:56 // 795
Hogy jön egy autókereskedéshez a politika? :)))))))))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-06 20:48:34 // 794
A legjobbakkal
Stef2018-12-06 20:42:00 // 793
Milyen jó akciókkal?
Jimmi T.2018-12-06 17:01:16 // 792
Semmi extra . Pár éve a hatalomátvételkor , behozták az agip-ot fő olajnak, felemelték a Seleniát faszásan, levitték az addig kivívott kedvezményeket . Így az olajat bevittem eddig a cseréhez , a többi mutatvány az övék volt. Most mennék, ráadásul Digitek-et vinnék ami szerintük nem passzol a multiair-be( Selenmia K multiair szerintük ) és jön az ukász hogy december 1-tól nem tesznek bele hozott anyagot. Én ezt nem tudhattam itt falun , így tovább megyek 100 km-rel Csörihez és jónapot.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-06 16:18:58 // 791
no mi történt?
Jimmi T.2018-12-06 14:52:08 // 790
Egy 8 éves történet végére értem. Budaörs "non koronat ". Kár értük egész jó fickók voltak.
Sajna teljesen benyelte a NER :-(
Sajna teljesen benyelte a NER :-(
Kazes☻2018-02-15 22:19:43 // 789
Bárcsak rohanhatnék a szép teli bukszámmal egy csodás Veloceért, vagy Stelvioért... ezt addig kitalálnám! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 21:58:20 // 788
Aki új Alfát akar venni menjen a Budaörsre az Olasz Autók Házába elég jó akciókkal tolják a modelleket.
Jimmi T.2017-12-05 19:27:54 // 787
Harmadik multiair cserémet a Budaörsi szervizben ejtettük meg . A nagy távolság miatt sem a gép átadásakor sem a többi momentum során nem voltam jelen. Elkészült, két héttel hamarabb mint a nyíregyházi "szervizben" és hangra jobb is lett !
Persze nem iszunk előre a medve bőrére, de köszönet a pozitív hozzáállásért !
Köszi : Rohodi Misinek is hogy ránézett, meg Fehér Tamásnak hogy vitte az ügyeket, meg a névtelenségbe burkolózó szerelőnek is !
Persze nem iszunk előre a medve bőrére, de köszönet a pozitív hozzáállásért !
Köszi : Rohodi Misinek is hogy ránézett, meg Fehér Tamásnak hogy vitte az ügyeket, meg a névtelenségbe burkolózó szerelőnek is !
Kazes☻2017-07-02 19:57:53 // 785
Mindegyik jó hely... píz legyen... ;-)
Xixo2017-07-02 18:44:37 // 784
Köszi!
Xixo2017-07-02 18:44:22 // 783
Köszi, ez így jól hangzik. :)
Van egy telószámod hozzájuk vagy a neten találhatóak élnek?
Van egy telószámod hozzájuk vagy a neten találhatóak élnek?
Jani552017-07-01 20:18:33 // 782
Én minden esetben Zsámbékra megyek, ha gondom van. Fontosnak tartom: nem a te kocsidon tanulnak meg szerelni, ha nem férnek bele a normaidőbe, nem fizettetik ki veled... Gyors, korrekt társaság, tiszta rendes műhelycsarnok, srácok tiszta ruhában... Ott még olyant is látni, ha be kell ülniük a kocsiba, új papírruhát vesznek fel... Hibafelderítés után felkínálják a lehetőségeket: gyári vadi új, egyéb gyártótól vadi új, vagy bontott-használt alkatrésszel javítsanak (igyekeznek vigyázni a pénztárcádra is). Ott lehetsz a kocsid mellett, egyéb dolgokat is meg lehet beszélni. Előre egyeztess, akkor a megbeszélt időpontban neked nyílik az ajtó. Le is vizsgáztatják a kocsikádat... Kell ennél több, jobb?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-01 08:51:27 // 781
Alfarium jo hely
Xixo2017-07-01 00:08:45 // 780
Sziasztok!
Szerelőt keresek Biatorbágy környékén! Nincsen semmi nagy dolog, csak sok apróság, amiket ideje lenne rendbe rakni.
Szamosi, Alfa-kontakt Zsámbék, Alfáriumról vélemény valakinek?
Kössze előre is!
Szerelőt keresek Biatorbágy környékén! Nincsen semmi nagy dolog, csak sok apróság, amiket ideje lenne rendbe rakni.
Szamosi, Alfa-kontakt Zsámbék, Alfáriumról vélemény valakinek?
Kössze előre is!
Jimmi T.2016-11-26 11:40:41 // 779
nem ügyvédelek mert az a másik állatfajta ami ki tud hozni a sodromból :-)
Zsolt1552016-11-25 08:10:43 // 778
Lehet egy ügyvéd ismerőst is meg kellene keresned, hátha tudna segíteni.
Zsolt1552016-11-24 20:49:01 // 777
Nem akarlak elkeseríteni, de anno nekünk sem válaszoltak két héten belül. :-((
Xixo2016-11-24 20:10:14 // 776
Esetleg említsd meg nekik a totalcar-os újságíró ismerősödet... hátha.
Jimmi T.2016-11-24 19:31:45 // 775
pofázhat itt bárki bármit . felzárkózásról meg színvonalról
kelet európai a béred, ahogy bánnak veled , ahogy viselkedik az "ember" a szervizben aki tulajdonképpen szolgáltat, mégis istent játszik.
kapja be az összes " rendszerváltó " ( ez politikai jellegű megjegyzés )
+ lada meg dácsia árusból kivakaródzott márkakereskedő
meg a koszos afit szerelőből fca technikussá, manager-ré , avanzsáló gyökér
ennyi lenne most ami előjött belőlem egy márkaszerviz meglátogatása után .
ps: a kivétel erősíti a szabályt
kelet európai a béred, ahogy bánnak veled , ahogy viselkedik az "ember" a szervizben aki tulajdonképpen szolgáltat, mégis istent játszik.
kapja be az összes " rendszerváltó " ( ez politikai jellegű megjegyzés )
+ lada meg dácsia árusból kivakaródzott márkakereskedő
meg a koszos afit szerelőből fca technikussá, manager-ré , avanzsáló gyökér
ennyi lenne most ami előjött belőlem egy márkaszerviz meglátogatása után .
ps: a kivétel erősíti a szabályt
Jimmi T.2016-11-23 11:27:01 // 774
lehet hogy tévesen valamelyikőtöknek küldtek választ ?
mert nekem nem
mert nekem nem
Jimmi T.2016-11-23 11:25:35 // 773
'customerServices.HU@fcagroup.com'
küldés: K 2016.11.08. 13:36
Rendszám LTK-939, Alvázszám 07029532,
..... .....
Customer Care Manager Úr Részére !
Tisztelt Uram !
Azért keresem közvetlenül Önt mert a tavalyi évben már volt szíves ügyemben intézkedni és nagyon pozitív volt a hozzáállásuk !
A problémám a következő .
Jól ismert a Giulietta 1.4 multiair gyakori hibája, a multiair „mechano elektromos csol.” meghibásodása . Sajnos ez az én autómmal is előfordult már.
A számla szerint (NS14001058 ) 2014 november 5-én meg is történt a cseréje az Automéry Kft Nyíregyházi szervizében.
Az idei év őszén újra egyenetlenül kezdet járni a motor, néha le is állt. Az Automéry egyeztetett időpontban fogadott és 2 óra és egy próbaút után azt mondta hogy minden ok.
A közös kb. 40 km-es próbaút után ( ahol már én is vezettem ) a szerelő véleménye megváltozott , amikor a laptopján és a műszerfalon is sikeresen kigyújtottam minden hibajelzést.
Ez október 27.-én délelőtt volt. Én kértem a cseréjét a hibás alkatrésznek,és lehetőleg garanciában, ők ezt eleinte vitatták.
A szerviz (ahova minden éven hordom a kocsit ) az Olaszautók Háza Budaörs, úgy tájékoztatott hogy garanciás 2 éven belül a márkaszervizben beépített gyári alkatrész.
Másnap kerestem a szervizt hogy mi újság, de finoman lepattintottak. Garanciás lesz, de a hó végi sok papírmunka miatt nem tudja lepapírozni csak ünnep után.
Tegnap úgy gondolván hogy csak elmúlt az ünnep hívtam őket de semmi ( beteg az illetékes ) , ma hívtam őket ,nincs konkrét információjuk, hogy az FCa –nál hol tart az ügy.
Most lett elegem belőlük.
Ezt a levelet ebéd előtt kezdtem el, de tudatosan egy jó ebéd után egy jó Vergnanot kortyolgatva fejezem be, hogy ne legyek annyira indulatos .
Igaz hogy egy nagyon kicsi cégem van ,de már rég nem lennék a piacon ha ilyen flegmán kezelném az ügyfeleimet. A napi cégvezetői munkám igényli azt a járművet amit most nem tudok rendeltetésszerűen használni. Erre közel két héttel a hiba feltárása után jönnek itt nekem Torinóval még épp hogy csak nem Ferenc pápa jóváhagyásával.
Elnézést hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de nagyon felhúztak.
A Mazda vagy a Hyundai vásárlók lehet hogy tolerálják az ilyen tempót de szerintem az Alfa Romeo-hoz méltatlan ez a módi.
A kérdésem az lenne hogy milyen stádiumban van a fenti frsz-u autóm alkatrész rendelésének engedélyezése?
Mikorra várható a megoldás ? Meddig kell másképp megoldanom a közlekedésemet ?
Természetesen a továbbiakban is a Budaörsi és vagy Fóti úti szervizeket látogatni fogom , de ezt ami itt van a közelben ( Automéry) nem igen fogom ajánlani barátnak !
Remélem hogy Ön is ebéd után, nyugodt körülmények között tudta elolvasni sagámat , maradok tisztelettel :
Csimbók Imre
Alfa owner
Mad Boss +
e-mail: madplus@freemail.hu
e-mail: madplus63@gmail.com
tel: + 36 30 9559 320
küldés: K 2016.11.08. 13:36
Rendszám LTK-939, Alvázszám 07029532,
..... .....
Customer Care Manager Úr Részére !
Tisztelt Uram !
Azért keresem közvetlenül Önt mert a tavalyi évben már volt szíves ügyemben intézkedni és nagyon pozitív volt a hozzáállásuk !
A problémám a következő .
Jól ismert a Giulietta 1.4 multiair gyakori hibája, a multiair „mechano elektromos csol.” meghibásodása . Sajnos ez az én autómmal is előfordult már.
A számla szerint (NS14001058 ) 2014 november 5-én meg is történt a cseréje az Automéry Kft Nyíregyházi szervizében.
Az idei év őszén újra egyenetlenül kezdet járni a motor, néha le is állt. Az Automéry egyeztetett időpontban fogadott és 2 óra és egy próbaút után azt mondta hogy minden ok.
A közös kb. 40 km-es próbaút után ( ahol már én is vezettem ) a szerelő véleménye megváltozott , amikor a laptopján és a műszerfalon is sikeresen kigyújtottam minden hibajelzést.
Ez október 27.-én délelőtt volt. Én kértem a cseréjét a hibás alkatrésznek,és lehetőleg garanciában, ők ezt eleinte vitatták.
A szerviz (ahova minden éven hordom a kocsit ) az Olaszautók Háza Budaörs, úgy tájékoztatott hogy garanciás 2 éven belül a márkaszervizben beépített gyári alkatrész.
Másnap kerestem a szervizt hogy mi újság, de finoman lepattintottak. Garanciás lesz, de a hó végi sok papírmunka miatt nem tudja lepapírozni csak ünnep után.
Tegnap úgy gondolván hogy csak elmúlt az ünnep hívtam őket de semmi ( beteg az illetékes ) , ma hívtam őket ,nincs konkrét információjuk, hogy az FCa –nál hol tart az ügy.
Most lett elegem belőlük.
Ezt a levelet ebéd előtt kezdtem el, de tudatosan egy jó ebéd után egy jó Vergnanot kortyolgatva fejezem be, hogy ne legyek annyira indulatos .
Igaz hogy egy nagyon kicsi cégem van ,de már rég nem lennék a piacon ha ilyen flegmán kezelném az ügyfeleimet. A napi cégvezetői munkám igényli azt a járművet amit most nem tudok rendeltetésszerűen használni. Erre közel két héttel a hiba feltárása után jönnek itt nekem Torinóval még épp hogy csak nem Ferenc pápa jóváhagyásával.
Elnézést hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de nagyon felhúztak.
A Mazda vagy a Hyundai vásárlók lehet hogy tolerálják az ilyen tempót de szerintem az Alfa Romeo-hoz méltatlan ez a módi.
A kérdésem az lenne hogy milyen stádiumban van a fenti frsz-u autóm alkatrész rendelésének engedélyezése?
Mikorra várható a megoldás ? Meddig kell másképp megoldanom a közlekedésemet ?
Természetesen a továbbiakban is a Budaörsi és vagy Fóti úti szervizeket látogatni fogom , de ezt ami itt van a közelben ( Automéry) nem igen fogom ajánlani barátnak !
Remélem hogy Ön is ebéd után, nyugodt körülmények között tudta elolvasni sagámat , maradok tisztelettel :
Csimbók Imre
Alfa owner
Mad Boss +
e-mail: madplus@freemail.hu
e-mail: madplus63@gmail.com
tel: + 36 30 9559 320
Jimmi T.2016-11-17 14:47:35 // 772
Nyitottak, mikor a próbaút során kigyújtottam az összes lehetséges hibajelet, és utána látták hogy nem nagyon fogok megfarolni garancia ügyben, kérdésemre hogy mit fizetek a hibafeltárásért a válasz az volt hogy valszeg garis lesz , akkor meg annak a része lesz , így megnyitották de nem adtak belőle példányt
Zsolt1552016-11-17 13:23:56 // 771
Sokszor addig jó az ügyfél, amíg ki tudják varázsolni a zsebéből a pénzt. Addig minden csodaszép. Ha az autót megvette, jöhetnek a kifogások. Sok helyen a hozzáértés hiánya is látszik.
Zsolt1552016-11-17 13:20:53 // 770
Ilyen hozzáállással, hogyan akarnak majd mondjuk egy Giulia QV javításához hozzáfogni?
Viszont tudom nem vigasztal, de más márkáknál sem sokkal jobb a helyzet ilyen téren.
Viszont tudom nem vigasztal, de más márkáknál sem sokkal jobb a helyzet ilyen téren.
Zsolt1552016-11-17 13:11:04 // 768
Megértem az idegességedet, de az autót azért ne gyújtsd fel. :-))
De gondolom munkalapot nyitottak akkor, amikor bevitted az autót. Nehogy a végén még addig vakarózzanak, hogy kicsússzon a két évből. A másik meg, ha akkor elkérték az árát, akkor vállalják is felelősséget is érte és ne akarjanak a zsebedben turkálni.
Csereautót adtak helyette?
De gondolom munkalapot nyitottak akkor, amikor bevitted az autót. Nehogy a végén még addig vakarózzanak, hogy kicsússzon a két évből. A másik meg, ha akkor elkérték az árát, akkor vállalják is felelősséget is érte és ne akarjanak a zsebedben turkálni.
Csereautót adtak helyette?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-17 12:33:28 // 767
az általad leírt és más problémák miatt sem fogok venni soha többet új autót... egy új autónál a legnagyobb fegyvertény a garancia mégis szarnak rá sajnos :(
Jimmi T.2016-11-17 10:01:35 // 766
Tudod 5 évig ugyan az a szerviz( Budaörs) + még ugyan az a szerelő is kezelte a Giut .
A multiair probléma mikor kijött két éve, javasolták hogy a legközelebbibe menjek be. Így lett a nyíregyházi.
a légszűrőtől kijövő csövet úgy szedték szét, hogy mindjárt ki is szúrták. A frissen javított motorba mindjárt bele is öntöttek 3 liter olajat ( a számla szerint )
otthon mikor ellenőriztem akkor derült ki és mehettem is vissza venni egy litert . mert természetesen nem azt használják mint akkoriban a Budaörsi szerviz ( Star pure energy ) és amiből van otthon után öntésre ,hanem a Selenia K pure energy-t.
Mondjam még ?
A multiair probléma mikor kijött két éve, javasolták hogy a legközelebbibe menjek be. Így lett a nyíregyházi.
a légszűrőtől kijövő csövet úgy szedték szét, hogy mindjárt ki is szúrták. A frissen javított motorba mindjárt bele is öntöttek 3 liter olajat ( a számla szerint )
otthon mikor ellenőriztem akkor derült ki és mehettem is vissza venni egy litert . mert természetesen nem azt használják mint akkoriban a Budaörsi szerviz ( Star pure energy ) és amiből van otthon után öntésre ,hanem a Selenia K pure energy-t.
Mondjam még ?
Gegee2016-11-17 08:51:33 // 765
A garanciális javítás miatt valóban nincs más lehetőséged, csak márkaszerviz. Az, hogy ismét gond van a modullal, nem hinném, hogy a márka hibája. Én is hiszek abban, amit páran már leírtak a márkaszerviz-tapasztalatok topicban, hogy nagyon nem mindegy hol javíttat az ember. Én is több száz km-ert utazok azért, hogy biztosan odaérjek ahova szeretnék illetve kellemes, nyugodt legyen az utazás. Ha mindenképp szeretnéd jelezni a márkaszerviz felé az elégedettségi indexed, javasolnám, hogy ezt NE a Giu felgyújtásával jelezd nekik! :) Nem biztos, hogy mindig az a hibás, akivel vagy amivel a hiba történik!
Jimmi T.2016-11-16 21:49:23 // 764
a "márkaszerviz " cserélte ezt a qrva multiair modult kevés híján két éve.
nem garanciában,fizettem érte,ha nem is a teljes árat .
a márkaszervizben beépített gyári alkatrészre két év a gari,
ezek nem kezdték el a papírozást úgy 8 napig. majd kb e hét elején rendelhették meg.
durcásak mert nem tettem grátisz 300.000 ft-ot a zsebükbe.
a budaörsiek segítettek, ők mondták a két év garit is, meg hogy nem lehetünk annyira keleten hogy itt csak egy év legyen.
a jelenlegi állapotában vagy tréler ( horror áron a 300 km ) és Budaörs, vagy várok , vagy felviszem Nyíregyházára és az udvarukon gyújtom fel
nem garanciában,fizettem érte,ha nem is a teljes árat .
a márkaszervizben beépített gyári alkatrészre két év a gari,
ezek nem kezdték el a papírozást úgy 8 napig. majd kb e hét elején rendelhették meg.
durcásak mert nem tettem grátisz 300.000 ft-ot a zsebükbe.
a budaörsiek segítettek, ők mondták a két év garit is, meg hogy nem lehetünk annyira keleten hogy itt csak egy év legyen.
a jelenlegi állapotában vagy tréler ( horror áron a 300 km ) és Budaörs, vagy várok , vagy felviszem Nyíregyházára és az udvarukon gyújtom fel
Zsolt1552016-11-16 21:02:10 // 763
A lengyelországi raktárból, általában másnapra itt van (Bp.) az alkatrész.
Szerintem azért nem rendelték meg, mert a FAM még nem fogadta el garanciának, te nem szeretnéd kifizetni, ők meg ennyi pénzért nem szeretnének polcra rakni egy alkatrész, amit ki tudja mikor tudnak majd berakni egy másik autóba.
Szerintem azért nem rendelték meg, mert a FAM még nem fogadta el garanciának, te nem szeretnéd kifizetni, ők meg ennyi pénzért nem szeretnének polcra rakni egy alkatrész, amit ki tudja mikor tudnak majd berakni egy másik autóba.
Zsolt1552016-11-16 20:57:38 // 762
"... alkalmazottak dolgoznak, akiknek elvileg érteniük kell az adott márka típusaihoz ..." Sajnos ez így van.
Zsolt1552016-11-16 20:56:10 // 761
Jellemző a hazai márkaszervizekre. Szerintem megy az oda-vissza játék a szerviz és a FIAT Mo. között, hogy fizetik, nem fizetik, mi legyen, hogy legyen. Közben meg kifárasztásra mennek, hátha megunod és zsebbe nyúlsz.
Nekünk egyszer 1 hónapra parkoltattak le egy autót, hasonló indokkal. Ígérték jön a frissítés és minden rendben lesz. Aztán meguntuk és elhoztuk, majd következett kb.2-3 hónap levelezés a FAM-mal, aki a végén már computer cserét(?) akart a mi költségünkön elvégeztetni. Végül egy "Alfásszerelő" oldotta meg a gondot két gombnyomással. Azóta is tökéletesen működik.
Tapasztalapból javasolnám, hogy mással is nézettesd meg az autót. Illetve, ha jól tudom Budaörsön vetted a paripát. A János nem tudna segíteni neked?
Nekünk egyszer 1 hónapra parkoltattak le egy autót, hasonló indokkal. Ígérték jön a frissítés és minden rendben lesz. Aztán meguntuk és elhoztuk, majd következett kb.2-3 hónap levelezés a FAM-mal, aki a végén már computer cserét(?) akart a mi költségünkön elvégeztetni. Végül egy "Alfásszerelő" oldotta meg a gondot két gombnyomással. Azóta is tökéletesen működik.
Tapasztalapból javasolnám, hogy mással is nézettesd meg az autót. Illetve, ha jól tudom Budaörsön vetted a paripát. A János nem tudna segíteni neked?
Liquid2016-11-16 19:51:19 // 760
Én is így gondolom. Az egyetlen lehetőség egy másik értelmesebb vagy legalábbis vevőbarátabb márkaszervíz.
Piritu - 1.000.0002016-11-16 19:01:19 // 759
Szerintem egyik alfás szerelő sem tud garanciális igényeket intézni a gyár felé. Ilyenkor nincs választás, márkaszerviz....
Giuntini2016-11-16 10:49:44 // 758
Ezért javasolom én mindenkinek Szatyit. Neki Alfája van, mindig is az volt, és rajong ezekért az autókért, és képezi magát, már Giulia QV tanfolyamon is volt. Szerintem nem érdemes kísérletezni, és még a márkaszervizekben sem igazán értenek hozzá. Ott valójában csak új autók vannak, és egységeket cserélnek. Hiányzik az igazi diagnosztika. Egyetlen márkaszerviz sem állt volna neki, a motorom teljes szétszedéséhez, és generálozásához. Bontott motor (amiről senki sem tud előéletet), és sokat hallottam ilyet, hogy utána szedhették is ki, vagy gyári felújított, ami egy rahedli pénz, csak időt takarítasz meg, vagy új motor, ezt javasolják, vagy add el (vagyis pocsékold el) az autót. Nekem nagyon sokban van így az autó, de nem csak a motor lett felújítva, hanem a turbó, a generátor, önindító is. Egy felújított motor szűzen érkezik, szívósor és egyebek nélkül, és így baromi nagy pénz.
A márkaszervizekben egyszerűen nincs idő normális javításra. Egy ismerősöm vadiúj VW CC-jét hónapok óta képtelenek megcsinálni, még nincs egy éves az autó. Ha pár napig áll, akkor teljes comp összeomlás van. Állítom, hogy valami apróság, de képtelenek rájönni.
A márkaszervizekben egyszerűen nincs idő normális javításra. Egy ismerősöm vadiúj VW CC-jét hónapok óta képtelenek megcsinálni, még nincs egy éves az autó. Ha pár napig áll, akkor teljes comp összeomlás van. Állítom, hogy valami apróság, de képtelenek rájönni.
Kazes☻2016-11-16 10:48:35 // 757
De láthatod, hogy elméletileg garanciális javítás lenne... ha sikerül a cartársnak. Reméljük sikerül... Hajrá Jimmi T.! :)
RomeoOne2016-11-16 10:09:34 // 756
A márkaszerviz helyett inkább az alfás szerelőket ajánlom. A márkaszervizben alkalmazottak dolgoznak, akiknek elvileg érteniük kell az adott márka típusaihoz. Azért írom, hogy elvileg, mert ki szokott derülni, hogy mégsem. Nézd meg pl. Shadin blogját, az utolsó néhány bejegyzés mind arról szól, hogy mi mindent basztak el a márkaszervizben.
Az alfás szerelő viszont nem csak papírról ismeri a kocsit, hanem maga is ilyet nyüstöl, tényleg rajong a márkáért és valószínűleg ilyen tisztelettel is fog az autóhoz nyúlni.
Az alfás szerelő viszont nem csak papírról ismeri a kocsit, hanem maga is ilyet nyüstöl, tényleg rajong a márkáért és valószínűleg ilyen tisztelettel is fog az autóhoz nyúlni.