November 16-án mutatkozik be a Stelvio

2016-09-07  Tedi
November 16-án, a Los Angeles-i Autószalonon leplezik le a Stelviót. Élőben jelentkezünk majd a helyszínről!
Hírek >> 2016  

Az Alfa Romeo hivatalosan is bejelentette, hogy a novemberi Los Angeles-i Autószalonon mutatja be első SUV-ját, a Stelviót. Az Alfa Amore érdeklődésére rögzítették: november 16-án lesz a sajtótájékoztató. A napokban kiderült a fő műszaki tartalom, de nagy meglepetésre nem kell számítani.

A Stelvio a 2 literes benzines, illetve s 2.2 literes dízel motorok különböző teljesítményszinű variánsaival lesz elérhető, a QV változat még nem fixált, de nagy esély van arra, hogy a Giulia után ebben a modellben is bemutatkozik a 2.9 literes, 510 lóerős motor.

A benzinesek közül a 200 és a 280 lóerős változatok lesznek elérhetőek, míg a dízelből a 150 és a 180 lóerős mellett egy 210 lóerős változat is elérhető lesz. Az átvitelről 6 sebességes manuális, vagy 8 sebességes ZF automata gondoskodik. A stelvio hátsó- illetve összkerék-meghajtással is elérhető lesz.

A napokban a beltérről is készült néhány felvétel, a tesztverziókban teljes egészében a Giulia belterét használják, ez viszont nem jelenti azt, hogy a szériában sem lenne különbség a két típus között.

A premierről az Air France támogatásával az Alfa Amore élőben jelentkezik majd Los Angelesből november 16-án.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

GT Ɨ|ѯ2017-04-01 07:12:18 // 22204
Kazes☻2017-03-18 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa2017-03-18 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.