Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-27 22:05:22 // 39693
Tessék, nézegesd, az egyik kiszemelt amibe simán beülnék.
Autós utazások 5-en kilőve, viszont különleges, sokhengeres, kéziváltós..Az ára sem rossz, az értékvesztése nulla. Cégautó adója nincs, és kb OT jellegének megfelelő használatban is lenne. Nem kis futású, így ha beleteszek évente 8e-t, nem oszt, nem szoroz az értékének.
És nem igaz, hogy ne lenne élmény egy ilyen coupe 220 szívó pacival :-)
Erősen kéne..
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-27 21:30:27 // 39692
Checkengine-el fogok hazajönni 🤣 Mi az hogy bedobja? Törölni sem tudják.
Viszek interfészt, laptopot és hazaküzdöm. Ez van.
Egyébként 12 fölött adnak egy normális állapotú, ennyit futott Giuliáért. Figyelem a ha.hu árakat, 12.5 körül mennek.. És el is mennek, mert nem tűnnek fel újra ugyanazok a darabok.
Sosem vennék 12-13 ért vagy többért helyette valamit. Pláne nem újat, azt semmiképp. Annak mi értelme?
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-27 21:21:50 // 39691
Óhh, vagyis D pedállal megy a Race mód? Jól hangzik. :-)