Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tedi2017-01-17 22:55:08 // 2863
Nem, emögött puszta g.cizés áll. Ami azért is vicces, mert pont a német kormány követeli, hogy hívják vissza, meg tiltsák be az 500X-et, meg a Renegade-et...az a német kormny, aki tutujgatta a Volkswagent a világraszóló dízelbotránya után. Nakössz.

Egyébként semmi kétség, az FCA-nál is trükköznek, ahogy MINDENKI trükközik. Máshogy képtelenség azt emissziós normákat tartani. Csak hát az uniónak is egyszerűbb betarthatatlan szabály után rongyosra büntetni mindenkit, mint életszerű szabályokat hozni. Jojózna a szeme pár környezetvédőnek, ha tudnák, hogy mit vár el az EU, meg az NTSB Amerikában, és mi a valóság, amit az autógyártók képesek előállítani...
Giuntini2017-01-17 19:47:51 // 2862
Kíváncsi leszek, hogy záródik a botrány, amivel most az FCA-t vádolták meg a németek. Emögött csak nem az eladások növekedése áll? A diesel autók, 500X, Renegade, levegőszennyezése a téma. Csak nehogy ennek az Alfa lássa kárát!
Ollah2017-01-16 20:03:39 // 2861
Alfa Romeo Giulia Quattro Formaggi! LOL!

Egy Veloce SW-t el tudnék képzelni... :)