Giulietta LPG

2011-11-22  BeeGee
LPG üzemű Giulietta mutatkozik be a Bolgnai Motor Show-n.
Hírek >> 2011  

Szerencsére (vagy sem) csak Olaszországban lesz rendelhető a gázüzemű Alfa Romeo Giulietta Progression vagy Distinctive felszereltséggel.

A már jól ismert 1.4 T-Jet motort alakították át, ami a számok alapján nem változott sokat: 120 LE, 206 Nm, 0-100 km/h: 10,3 mp, végsebesség 195 km/h. A lemezek alatt azért észrevehető a változás. Egy 38 literes gáztartályt kapott az autó, az üzemanyagtartály rovására. A gáz- illetve a benzinüzem egy a műszerfalon elhelyezett gombbal választható. Hideg motornál az autó mindig benzinnel működik, illetve magától átvált benzin üzemre, ha kiürül a gáztartály. A teljesen benzinüzemű Giulietta károsanyag kibocsátásához képest 15 %-al kevesebb szén-dioxidot, 20 %-al kevesebb szén-monoxidot és akát 60%-al kevesebb elégetlen szénhidrogént ígér.

 

Írta:
BeeGee
Kapcsolódó topic:
Giulietta

Az utolsó 3 hozzászólás:

Marcika2024-09-01 05:47:22 // 13260
Sziasztok!

Valaki csinált már fűtésállítómotor illetve belső levegőkeringtetés állítómotor cserét?
Van valakinek tapasztalata, aki le tudja írni nagyjából mit csinált és mivel járt?
Előre is köszi!
DrB2024-08-25 14:11:30 // 13259
Köszi neked is a hasznos infókat!
Zolibácsi2024-08-23 07:36:52 // 13258
Nekünk egy giulietta 2.0 170 volt , egy EGR -t kellet cserélném hiba miatt, az összes kopó alkatrész mellett. Nagyon szerettük. Nekem a sport ulesben zsibbadt a lábam.
Lecsereltuk 220 ezernél egy félig offos Fiat 500x 1.6 120 le-re
40 ezernél kuplung csere, gyári hibás, 70 ezer körül kapott egy chippet mert kevés volt a 120 ló. Amúgy ez is stabil konstrukció
Fogyasztás pontosan ugyan annyi mind a kettőnél.
Ha újra vennék akkor giulietta 2.0 170 le-re szavaznek a teljesítmény miatt. Ha a hasmagasság kell akkor 500x. Anyagok, beltér stb kb ugyan az a két autónál.