A kémfotókat ebben az esetben is a gyár szócsövének tekinthető Progetto955.it oldalon mutatták be és ugyanazt az egyébként ezüst színű, bőrbe bújtatott Juniort ábrázolja, mint az utolsó kémfotók.
Több részlet ezekből sem vehető ki, az arányok már ismertek, a beltérről készült fotók viszont tartogatnak még meglepetéseket. Egy biztos: akik attól tartottak, hogy (ahogy az 147 és a GT esetében) a Grande Punto belterét egy az egyben belerakják a "Juniorba", azok megnyugodhatnak,
Az anyaghasználatot természetesen nem kell nézni, olcsó műanyagok amerre a szem ellát, a lényeg a dizájnon van. Az ajtó például egy megkapó látvány, elég szokatlan és egyedi a könyöklő formája, illetve alatta a térképzseb, valamint a kilincs. Utóbbinak az elhelyezése is érdekes. Tettenérhető még a keretnélküli ajtó bizonyítéka is, az A oszlop ráeresztésénél belül csak a tükörház műanyagja található meg, az ajtókeret többi része nem. Az szintén kivehető a képből, hogy a bőrből kikandikáló levegőbefúvó újra a 156-ban megismert duplarosélyos lesz. Hurrá! Ugyanakkor az A oszlopba épített hangszórók már nem ilyen szívmelengetően szépek.
További dizájnrészlet tudható meg arról, az első ránézésre kicsit érdektelennek tűnő fotóról, amin az előtérben a fejtámla látható. A lényeg a háttérben van, a hátsó ablakok vonalvezetése úgy tűnik ugyanaz, mint a korábbi photoshopos képeken, tehát hátrafelé haladva felfelé ível.
A műszerfalat most rafkósan letakarták egy bőrdarabbal, de az előző képeken pár rész már kivehető volt belőle. Most a műszeregységre és a kormányra, bajuszkapcsolókra terelődött a hangsúly. A kormány ergonómiája a GPuntoból más ismerős, csak úgy, mint a bajuszkapcsolók és a kormányba beépített hifivezérlő gombok. A műszeregység "napellenzőjét" mintha a 159-ből építették volna be, a műszerek pedig a faceliftes GT/147-esére hasonlítanak leginkább. Úgy is mondhatnánk, hogy belepasszintották a már meglévő alkatrészt az új autóba.
A végére egy kis plusz információ a névről: szintén a Progett955 értesülése, hogy a Junior nevet jogdíjas aggályok és nehézségek miatt elvetették és a babyAlfa az Alfa Mi.To névre fog hallgatni, melyet hivatalosan március 13-án jelentettek be. A nevet a cég két központjának számító olasz város nevéből, Milánóból és Torinoból képezték.
Információink szerint a nemzetközi premier a március 18-i, kereskedőknek tartott bemutató után, júniusban lesz Torinoban és hazánkba is megérkezik még az idén a Mini ellenfélnek szánt Alfa.