A Marangoni az esseni autókiállításon mutatja be az elsősorban figyelemfelhívónak szánt MiTo M430-at, amit kívül-belül rendesen átlakítgattak. Elöl az F430-as Ferrariéra hajazó első lökhárítók a leghangsúlyosabbak, de a legfeltűnőbb darab kétségkívül a felfelé nyíló ajtók.
A fényezés kétszínű, alul csonfehér, felül pedig különleges, narancsos piros, a motorháztetőn pedig kiegészül egy gumi mintázatának ráfestésével. Az Alfa jel helyén természetesen a Marangoni jele szerepel, fölötte pedig a modell kódneve, az M430. A másik feltűnő, vagy inkább szembetűnő fícsör az autón a piros oldalfalu és futófelületű 225/35-ös - természetesen - Marangoni Mythos gumik és az Oxigin Cristal 18-as, fekete felnik.
Hátul ismét az F430 köszön vissza diffúzor és a két dupla kipufogó formájában. Az igazi szénszálas műanyagból készült diffúzor közepére helyezték el a tolatólámpát.
A beltérben a tető és az A oszlop vakító pirosát káprázhat, vagy gülüzhet a szemünk, ehhez képest az ülés piros betétje az olasz zászlóval smafu.
Ami viszont semmiképp nem nevezhető smafunak az a motor; 220 lovat csalogattak elő belőle egy nagyobb turbó, és átalakított kipufogó és levegőztető rendszer segítségével.