Mutasd

>> Szerviz2008-06-16

Ahogy az előző blog bejegyzésemben is írtam, meg van a 3.0-ás főtengely. Hétvégén sikeresen beraktuk a motoromba. A műtét közben ugyan adódtak komplikációk, de sikerült úrrá lennünk ezeken is. Íme a második főtengelycserém igaz története:
Nekiálltunk kiszedni újra a motort.
Lekötöttük a kipufogót, a kardánt, és ekkor jött a felismerés:
Szét van szakadva az első hardy, plussz a csillag is széttört!
Mióta megvan az autó, azóta volt bizonyos fordulatoknál rezonálás a hajtásláncban. Miután kicsseréltük az eltört csillagot, és a hardyt, mindenféle remegés megszűnt. Kellemesen komfortos lett az autó. Gyanítjuk, hogy valaha valaki szakadt hardyval járt sokáig, és a csillag szerkezete így adhatta meg magát. Ettől aztán valószínűleg a főtengely is kapott ám szép kis ütéseket, és utólag már hiába raktak bele hardyt, a hajszálrepedés már ott volt a tengelyen, és nálam lassan előjött...
A motor kiszedésében Mesternek nagy segítséget jelentett Mr. Csápos Emelő...