Mutasd

>> Szerviz2009-06-18

Ma összeszedtem magam és bemásztam a GTV alá. Nem volt egyszerű, mert előbb a garázst kellett úgy rendbeszednem, hogy legyen hely az autó körül. Mióta saját garázsom van és nem bérlem (5 éven keresztül béreltem a GTV-nek a garázst, hihetetlen!) tele van egyéb, nem autós homival.

A bemászás célja, hogy kicseréljem a kuplung mukahengert. Minden flottul ment. Drótkefe, az elmaradhatatlan WD 40, várakozás, és minden oldható kötés - a nevéből adódóan de sok tapasztalatal ellentétben - oldódott. A régi munkahenger hüvelye eloxidálódott a sok állástól.:-(Ezért eresztett maga alá. Az Ali-féle munkahenger hibátlan, így pikk pakk be is építettem.

Egyetlen probléma adódott csupán és ez nagy csalódás. A 21 fontos fém kuplungcsóvem fittingjei nem passzolnak a munkahengerhez. Nem is értem! A gyári cső két végén eltérő fittingek vannak, a Goodridge-en azonosak. Meg se próbáltam összerakni, úgyis csak folyt volna. Kár, mert fölösleges pénzkidobás volt, és szerettem volna ha felkerül. A fékcsövekkel majd későb foglalkozom. Gyors egyszemélyes légtelenítés és....

...indítás. Az autót szeptemberben tettem le. Egyszer beintítottuk, mikor egy leendő vevő jött megnézni még valamikor év elején. És ma. EXXIDE MAXXIMA be, starten és wromm. Mintha nem is egy 25 éves autó lenne! Egy álom. Kiálltam, letörölgettem a szélvédőt - vastag por van az autón - és úgy rendszám minden nélkül tettem pár kört. (Előtte persze mg ellenőriztem a folyadékokat, minden rendben találtatott.)

A GTV továbbra is egy ÁLOM! A hangja meseszerű. A nyomatéka felülmúlhtatlan. A futóműve pazar. És a formája...nekem tökéletes. Direkt elmentem az ABC óriási kirakata előtt, csak hogy bevizualizáljam. Régen is órákon át tudtam nézni, és nem veszített a fényéből most sem. Hihetetlen, hogy milyen hatást bír gyakorolni rám egy autó, ami az enyém már jó rég óta, de mégis. Elképesztő ez a jármű. :-)

Jövő héten vizsga!